Filter
Republica Cehă South Moravian Region Brno Tip de studiu: Tot Ritm: Part time

Compară Programe de Doctorat în Chimie Cu jumătate de normă in Brno Republica Cehă 2019/2020

Un Doctor în Filosofie, doctor scurt este un grad academic avansat câștigat în diverse domenii, ceea ce înseamnă interesele majore și realizări în cercetare.

Un doctorat în chimie este un doctorat în domeniul cercetării chimie. Diferite discipline decurg includ Bioorganic, sinteza supramoleculare, Nanofabrication, chimie atmosferice și de mediu, precum și în domeniile de cercetare de celule de combustibil. Programul este oferit în SUA și Marea Britanie și comercială la nivel mondial și colaborează adesea cu alte programe, inclusiv Biofizică, Chimie Fizica, atmosferică și Științe Oceanic, Chimie si Inginerie Biomolecular și Fizică.

Republica Cehă, este o țară fără ieșire la mare din Europa Centrală. Țara este mărginită de Germania la vest, Austria la sud, Slovacia la est și Polonia la nord. Capitalul său și cel mai mare oras, cu 1,3 milioane de locuitori, este Praga.

Acest oraș a produs persoane proeminente, fondatorul geneticii Grigorie Mendel are o universitate numit după el. Cu toate acestea, orasul are ca provocare încă, și se străduiește prin instituțiile sale de învățământ superior, pentru a produce alte Mendels care pot avea un impact pentru comunitate.

Solicită Informații Programe de Doctorat în Chimie Cu jumătate de normă in Brno în Republica Cehă 2019/2020

Citeste mai mult Citește mai puţin

2 Rezultate din Chimie, Brno

Studii
Locație
Republica Cehă
South Moravian Region
Brno
Tip de studiu
Ritm
Brno University of Technology

Obiectivul principal al studiului este de a instrui profesioniștii cu înaltă calificare care vor fi pregătiți pentru activități independente, creative, științifice și de ... [+]

Chimie Fizica

Abreviere: DPAP_FCH_4

Nivelul unității de curs: Doctorat

Facultatea: Facultatea de Chimie

An universitar: 2018/2019

Un titlu acordat: Ph.D.

Calificarea acordată: Ph.D. în domeniul "Chimie fizică"

Nivelul de calificare: Doctoral (ciclul 3)

Cerințe specifice de admitere:

Admiterea la Facultatea de Chimie este condiționată de finalizarea programului de masterat în același sau un domeniu conex. Condițiile de bază pentru admitere sunt interesul și aptitudinea pentru munca științifică, cunoașterea limbii engleze și un record foarte bun al studiilor realizate în programul de masterat (media punctelor medii ale tuturor examenelor trecute nu depășește de obicei 2,0).... [-]

Republica Cehă Brno
Septembrie 2019
4 ani
Citiți mai multe în limba engleză
Brno University of Technology

Scopul studiului este de a ajunge la echilibrul dintre abilitățile teoretice și experimentale și aplicarea procedurilor generale în chimie și tehnologia alimentară. ... [+]

Chimie și Tehnologie a Alimentelor

Abreviere: DKAP_CHTP

Nivelul unității de curs: Doctorat

Facultatea: Facultatea de Chimie

An universitar: 2019/2020

Un titlu acordat: Ph.D.

Calificarea acordată: Ph.D. în domeniul "Chimie și tehnologie a produselor alimentare"

Nivelul de calificare: Doctoral (ciclul 3)

Cerințe specifice de admitere:

Master în inginerie chimică, chimie alimentară sau alte specializări chimice obținute la facultăți universitare, TIC Praga sau universități agricole.

Rezultate cheie de învățare:

Ph.D. studiile și studiile legate de studiu se concentrează asupra dobândirii și dezvoltării cunoștințelor teoretice și a competențelor experimentale în domeniile chimiei alimen- tare și proceselor tehnologice de producție alimentară, chimie analitică și fizică aplicată, microbiologie, biochimie și biotehnologie moleculară. Studiul este conceput în conformitate cu dezvoltarea științei alimentelor și a tehnologiilor alimentare și a altor specializări de bază și aplicații.... [-]

Republica Cehă Brno
Septembrie 2019