Filter
Spania Tip de studiu: Tot Ritm: Part time

Caută Programe de Doctorat în Chimie Cu jumătate de normă în Spania 2019

Cerințele pentru un program de Doctorat includ adesea ca studentul să fi obținut deja o diplomă de Masterat. În plus, trebuie prezentată o teză sau disertație care să consiste în principal din cercetarea academică originală a studentului. În unele țări, această lucrare poate să trebuiască să fie prezentată în fața unei comisii.

Un doctorat în chimie este un doctorat în domeniul cercetării chimie. Diferite discipline decurg includ Bioorganic, sinteza supramoleculare, Nanofabrication, chimie atmosferice și de mediu, precum și în domeniile de cercetare de celule de combustibil. Programul este oferit în SUA și Marea Britanie și comercială la nivel mondial și colaborează adesea cu alte programe, inclusiv Biofizică, Chimie Fizica, atmosferică și Științe Oceanic, Chimie si Inginerie Biomolecular și Fizică.

Spania, oficial Regatul Spaniei, este un stat suveran și un stat membru al Uniunii Europene. Acesta este situat în Peninsula Iberică, în sud-vestul Europei. Universități spaniole reglementa accesul la propriile diplome și le fixează taxele academice. Ele pot oferi, de asemenea, de grade postuniversitare neoficiale. Orașul Madrid capitala are probabil cel mai mare număr de baruri pe cap de locuitor din orice oraș european și o viață de noapte foarte activa.

Contactează Direct Școlile Cele Mai Bune Studii de Doctorat în Chimie Cu jumătate de normă în Spania 2019

Citeste mai mult Citește mai puţin
Alte oportunități de program {în țară}

3 Rezultate din Chimie, Spania

Universidad de La Laguna

Studiile de doctorat în chimie și inginerie chimică vizează formarea avansată în domeniul chimiei și ingineriei chimice și oferirea de medici viitori cu abilitățile de a ... [+]

Programul de Doctorat în Chimie și Inginerie Chimică prezentat provine din adaptarea riguroasă a Programului de Doctorat în Chimie și Inginerie Chimică, Mențiune de Calitate a MEC din 2004 (MCD 2004/00261), care a obținut și Mențiunea către Excelență în anul 2011 (MEE2011-0426).

Contextul social în care se dezvoltă programul este cel al unei comunități cu o structură industrială limitată, care cuprinde 224 de companii din conceptul industriei chimice, 97 în provincia Santa Cruz de Tenerife și 127 în Las Palmas de Gran Canaria, potrivit directorului companiilor.

Aceste companii se extind din fabricarea vopselelor și lacurilor la produsele dietetice, fiind cel mai mare grup dedicat "fabricării săpunurilor, detergenților și a altor articole de curățat și lustruit". Fabricarea de parfumuri și produse de frumusețe și igienă.... [-]

Spania Santa Cruz de Tenerife
Spaniolă,Engleză
Universidad de La Laguna

Master in moleculara Nanostiinta si Nanotehnologie este perioada programului de doctorat în Nanoștiință și nanotehnologie. În acest universități de doctorat din Valencia, Alicante, Jaume I, La Laguna și Castilla La Mancha participă.

Acest program de doctorat are pomenească Excelenta (MEE2011-0370) acordat de către Secretariatul General al Universităților din cadrul Ministerului Educației în conformitate cu Rezoluția din 06 octombrie 2011.

În ultimii ani, anumite domenii științifice, inclusiv chimia supramoleculară, biologie moleculara, suprafete de fizica si temperaturile scazute au atins de dezvoltare remarcabilă în țara noastră. grupuri de cercetare au format au atins o poziție competitivă excelentă în arena internațională. În plus, într-un mod natural, obiectul de investigare a acestor discipline a fost convergente către ceea ce se numește Nanoștiință și nanotehnologie. De o importanță strategică în ID-ul acestor domenii oferă un cont bun de faptul că acestea au fost prioritizate în toate programele naționale, europene și internaționale din toate țările dezvoltate. Aceste zone fizice, chimice, biologi, medici și ingineri în cauză pentru a obține, manipula, de a organiza, de studiu și să profite de proprietățile obiectelor nanosized. Păstrarea în prezent și în viitor o poziție internațională cu adevărat competitivă, în unele zone ale NanoSci, cu toate acestea, necesită un nivel de numai concurență atins cu o concentrare tematică și cu formarea corespunzătoare a personalului de cercetare pentru a le permite să dobândească cunoștințe multidisciplinare că aceste domenii care au nevoie.... [-]

Spania Santa Cruz de Tenerife
Spaniolă,Engleză
Universidade da Coruña

Programul de doctorat în Chimia mediului și fundamentală este o diplomă universitară oficial al cărui obiectiv general este de a instrui medicii în chimie cu orientare at ... [+]

Introducere

program Doctor în Chimia mediului și fundamentale este o diplomă universitară oficial al cărui obiectiv general este de a instrui medicii în chimie cu orientare atât domeniul mediului și spre sinteza și caracterizarea noi compuși care sunt capabili de a aborda și de a rezolva probleme dificile industrie, administrație și societate în general, încurajarea cercetării, dezvoltării și inovării științifice și tehnologice, atât la nivel de bază și aplicată.

Acesta este un program de doctorat interdepartamentala în care medicii implicați în următoarele domenii ale cunoașterii: chimie analitică, chimie fizică, chimie anorganică, Chimie organica, Inginerie Chimică și Fizică.... [-]