Caută Programe de Doctorat în Geologie Part time în Asia 2021/2022

Un Doctor în Filosofie, doctor scurt este un grad academic avansat câștigat în diverse domenii, ceea ce înseamnă interesele majore și realizări în cercetare. Geologia este studiul Pământului și toate structurile fizice închise în interiorul. Persoanele fizice care aleg să studieze geologia pot afla mai multe despre istoria pământului, resursele naturale, schimbările climatice, mi… Citeste mai mult

Geologia este studiul Pământului și toate structurile fizice închise în interiorul. Persoanele fizice care aleg să studieze geologia pot afla mai multe despre istoria pământului, resursele naturale, schimbările climatice, mișcarea planetară, și formele de viață care există și se influențează structura Pământului.

Studenții care finalizează cu o parte a gradului lor din Asia sunt în creștere în număr. În prezent, al doilea și al treilea cele mai mari economii sunt în Asia. Fara limitare, elevii au descris momentul în Asia, ca cea mai bună experiență din viața lor. Astăzi, trei din cele patru țări cele mai populate din lume sunt în Asia: China, India, Indonezia și.

Contactează Direct Școlile Cele Mai Bune Doctorate în Geologie Cu jumătate de normă în Asia 2021/2022