Compară Programe de Doctorat în Geologie Cu jumătate de normă în Statele Unite ale Al Ain Emiratele Arabe Unite 2021/2022

Cerințele pentru un program de Doctorat includ adesea ca studentul să fi obținut deja o diplomă de Masterat. În plus, trebuie prezentată o teză sau disertație care să consiste în principal din cercetarea academică originală a studentului. În unele țări, această lucrare poate să trebuiască să fie prezentată în fața unei comisii. Geologia este studiul Pământului și toate str… Citeste mai mult

Geologia este studiul Pământului și toate structurile fizice închise în interiorul. Persoanele fizice care aleg să studieze geologia pot afla mai multe despre istoria pământului, resursele naturale, schimbările climatice, mișcarea planetară, și formele de viață care există și se influențează structura Pământului.

Emiratele Arabe Unite este o federație din șapte emirate în partea de est a Peninsulei Arabe, la intrarea în Golful Persic. O mare parte a forței de muncă în Emiratele Arabe Unite sunt expatriați străini -, prin urmare, al țării 's machiaj populației fiind atât de diversă, cu cetățenii Emiratelor Arabe Unite fiind o minoritate în propria lor țară.

Al Ain este un oraș în Emiratele Arabe Unite de frontieră cu Oman. Orașul este cunoscut ca o oază de educație și cultură și gândire progresivă. Orasul este acasa, la unele dintre cele mai prestigioase universități din regiune și chiar una din regiunile colegii primele femei.

Solicită Informații Programe de Doctorat în Geologie Cu jumătate de normă în Statele Unite ale Al Ain în Emiratele Arabe Unite 2021/2022