Caută Programe de Doctorat în Geologie Cu jumătate de normă în Europa 2021/2022

Un Doctorat poate varia în funcție de instituția și de țara în care este oferit. Mulți oameni de știință urmează un Doctorat datorită motivației puternice de a contribui la comunitatea academică, precum și la curiozitatea reală pe care o au cu privire la domeniul lor de studiu.   Geologie, care este studiul caracteristicilor fizice ale Pământului, poate cuprinde mai multe su… Citeste mai mult

Geologie, care este studiul caracteristicilor fizice ale Pământului, poate cuprinde mai multe subiecte diferite. Studierea geologie poate include învățarea despre paleontologie, hidrologie, mineralogie sau Vulcanologie, în scopul de a obține o mai bună înțelegere a proceselor și a dezvoltării Pământului.

Există mai mult de patru mii de organizații de învățământ superior din Europa, de la instituții de cercetare care duc la universități mici, de predare-concentrat. Europa în sine nu este la fel de mult diferit de alte continente, ajungând de la Cercul Polar la coasta Africii.

Contactează Direct Școlile Cele Mai Bune Doctorate în Geologie Part time în Europa 2021/2022