Vezi Doctorate în Geologie Cu jumătate de normă 2022

Un doctorat este prescurtarea de Doctor of Philosophy. Acest grad este un program postuniversitar livrat la un elev cercetator la nivel înalt care a făcut cercetare aprofundată într-un anumit domeniu sau subiect. Geologie este un domeniu de studiu academic, care se concentrează asupra structurii Pământului. Geologie include, de asemenea, studiul activităților care influențează mișcarea… Citeste mai mult

Geologie este un domeniu de studiu academic, care se concentrează asupra structurii Pământului. Geologie include, de asemenea, studiul activităților care influențează mișcarea materiei fizice a Pământului, precum și materialele conținute în interiorul Pământului, cum ar fi uleiul, minerale, metale, gaze și apă.

Solicită Informații Programe de Doctorat în Geologie Cu jumătate de normă 2022

Recomandat Cele mai recente Funcție
UAEU United Arab Emirates University
Al Ain, Emiratele Arabe Unite

Diploma acordată, ca recunoaștere a îndeplinirii cerințelor acestui program, este „Doctor în filosofie în geoștiințe”. Planul de studiu pentru doctoratul în geoștiințe va consta în total de cel puțin 54 de ore de credit. Doctoranzii trebuie să îndeplinească toate cerințele de diplomă în cel puțin șase (6) și maximum douăsprezece (12) semestre după înscriere. -
Aug 2022

Selinus University of Science and Literature
Londra, Regatul Unit +1 Mai mult

Programul de cercetare al acestui program de doctorat ar trebui să studieze mediul fizic în timp ce examinează geologia. Adâncirea ar trebui să privească explorarea originii, structurii și compoziției mineralelor și rocilor ignee, sedimentare și metamorfice. -
Engleză, Italiană
Online

Auream Phoenix University for Women
Londra, Regatul Unit

Doctoratul prin cercetare prin Învățare la distanță este acordat după finalizarea cu succes a unei specializări de cercetare teoretică. Această cercetare este prezentată sub forma unei teze de doctorat. Doctoratul (Doctorul în Filosofie) este singura diplomă de doctorat care poate fi obținută prin învățământ la distanță. Principala cerință pentru un doctorat online prin învățământ la distanță este prezentarea și discutarea unei teze de cel puțin 100 de pagini pentru revizuire și evaluare de către un comitet academic de la Universitatea Selinus. Programul de cercetare al acestui program de doctorat ar trebui să studieze mediul fizic în timp ce examinează geologia. Aprofundarea ar trebui să se refere la explorarea originii, structurii și compoziției mineralelor și rocilor magmatice, sedimentare și metamorfice. Tectonica plăcilor, vulcanismul, formarea rocii, activitatea seismică și construcția munților sunt probleme care ar trebui abordate pentru a oferi o imagine de ansamblu asupra proceselor interne dinamice ale Pământului. -
Engleză, Italiană
Online

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
University of Cambridge Murray Edwards College