Vezi Doctorate în Geologie Cu jumătate de normă 2021/2022

Un doctorat este prescurtarea de Doctor of Philosophy. Acest grad este un program postuniversitar livrat la un elev cercetator la nivel înalt care a făcut cercetare aprofundată într-un anumit domeniu sau subiect. Geologie este un domeniu de studiu academic, care se concentrează asupra structurii Pământului. Geologie include, de asemenea, studiul activităților care influențează mișcarea… Citeste mai mult

Geologie este un domeniu de studiu academic, care se concentrează asupra structurii Pământului. Geologie include, de asemenea, studiul activităților care influențează mișcarea materiei fizice a Pământului, precum și materialele conținute în interiorul Pământului, cum ar fi uleiul, minerale, metale, gaze și apă.

Solicită Informații Programe de Doctorat în Geologie Cu jumătate de normă 2021/2022

UAEU United Arab Emirates University
Al Ain, Emiratele Arabe Unite

Diploma acordată, ca recunoaștere a îndeplinirii cerințelor acestui program, este „Doctor în filosofie în geoștiințe”. Planul de studiu pentru doctoratul în geoștiințe va consta în total de cel puțin 54 de ore de credit. Doctoranzii trebuie să îndeplinească toate cerințele de diplomă în cel puțin șase (6) și maximum douăsprezece (12) semestre după înscriere. -
Aug 2022
31 Dec 2021

Selinus University of Science and Literature
Londra, Regatul Unit +1 Mai mult

Programul de cercetare al acestui program de doctorat ar trebui să studieze mediul fizic în timp ce examinează geologia. Adâncirea ar trebui să privească explorarea originii, structurii și compoziției mineralelor și rocilor ignee, sedimentare și metamorfice. -
Engleză, Italiană
Online

Tver State Technical University
Tver, Rusia

Regiunea Tver a dezvoltat infrastructură în minerit, mai multe institute de cercetare și instituții de învățământ de învățământ profesional superior. Ea simte nevoia să ofere pieței muncii personal cu înaltă calificare (cu gradul științific de candidat și doctor în științe) instruit pentru a lucra în domeniile moderne în dezvoltare rapidă ale educației, științei și industriei. -
Rusă

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
University of Cambridge Murray Edwards College