Compară Programe de Doctorat în Geologie Cu jumătate de normă în Statele Unite ale Anglia Regatul Unit 2021/2022

Un Doctorat poate varia în funcție de instituția și de țara în care este oferit. Mulți oameni de știință urmează un Doctorat datorită motivației puternice de a contribui la comunitatea academică, precum și la curiozitatea reală pe care o au cu privire la domeniul lor de studiu.   Geologie se referă la studiul materialelor și caracteristicile care cuprind Pământul. Indivizi… Citeste mai mult

Geologie se referă la studiul materialelor și caracteristicile care cuprind Pământul. Indivizii care studiaza geologie afla mai multe despre procesele de pământ, cum ar fi pietre, munți și ocean, precum și vulcani, cutremure, alunecări de teren și chiar inundații.

Educația în Regatul Unit este o problemă descentralizată cu fiecare dintre țările din Regatul Unit care au sisteme separate în diferite guverne: Guvernul Regatului Unit este responsabil pentru Anglia, și Guvernul scoțian, guvernul galez și Irlandei de Nord Executive sunt responsabile pentru Scoția , Țara Galilor și Irlanda de Nord, respectiv.

Solicită Informații Programe de Doctorat în Geologie Part time în Statele Unite ale Anglia în Marea Britanie 2021/2022