Caută Programe de Doctorat în Geologie Cu jumătate de normă în Marea Britanie 2021/2022

Un doctorat este prescurtarea de Doctor of Philosophy. Acest grad este un program postuniversitar livrat la un elev cercetator la nivel înalt care a făcut cercetare aprofundată într-un anumit domeniu sau subiect. Geologia este studiul Pământului și toate structurile fizice închise în interiorul. Persoanele fizice care aleg să studieze geologia pot afla mai multe despre istoria pământul… Citeste mai mult

Geologia este studiul Pământului și toate structurile fizice închise în interiorul. Persoanele fizice care aleg să studieze geologia pot afla mai multe despre istoria pământului, resursele naturale, schimbările climatice, mișcarea planetară, și formele de viață care există și se influențează structura Pământului.

Marea Britanie, Regatul Unit este mai mult de 300 de ani și cuprinde patru națiuni constitutive: Anglia, Scoția, Țara Galilor și Irlanda de Nord. Marea Britanie a fost un centru de învățare pentru ultimii 1000 ani și are mai multe universități vechi și distins. Studenții străini constituie o parte importantă a corpului student la universitati din Marea Britanie.

Contactează Direct Școlile Cele Mai Bune Programe Doctorale în Geologie Cu jumătate de normă în Marea Britanie 2021/2022