Caută Programe de Doctorat în Geologie Cu jumătate de normă în Orientul Mijlociu 2021/2022

Cele mai populare doctorat este Doctor of Philosophy sau doctorat Doctoranzi și alte doctorate studiu pregăti absolvent pentru a lansa noi planuri care se adaugă la baza de cunoștințe comune de pe câmp. Candidații și titularii de doctorat cauta de multe ori profesii ca profesori și cercetători, dar mulți merg și pe la diferite roluri în sectorul caritabile, publice și private. Geolog… Citeste mai mult

Geologie este un domeniu de studiu academic, care se concentrează asupra structurii Pământului. Geologie include, de asemenea, studiul activităților care influențează mișcarea materiei fizice a Pământului, precum și materialele conținute în interiorul Pământului, cum ar fi uleiul, minerale, metale, gaze și apă.

Orientul Mijlociu este locul de nastere al mai multor religii majore actuale și imperii influente din trecut milenii. Oamenii de știință și absolvenți a beneficia de ele însele cufundarea în aceste culturi și de a obține o înțelegere mai profundă a uneia din regiunile cele mai vibrante din lume.

Contactează Direct Școlile Cele Mai Bune Doctorate în Geologie Cu jumătate de normă în Orientul Mijlociu 2021/2022