Caută Programe de Doctorat în Geologie Part time în Rusia 2021/2022

Cele mai populare doctorat este Doctor of Philosophy sau doctorat Doctoranzi și alte doctorate studiu pregăti absolvent pentru a lansa noi planuri care se adaugă la baza de cunoștințe comune de pe câmp. Candidații și titularii de doctorat cauta de multe ori profesii ca profesori și cercetători, dar mulți merg și pe la diferite roluri în sectorul caritabile, publice și private. Geolog… Citeste mai mult

Geologie se referă la studiul materialelor și caracteristicile care cuprind Pământul. Indivizii care studiaza geologie afla mai multe despre procesele de pământ, cum ar fi pietre, munți și ocean, precum și vulcani, cutremure, alunecări de teren și chiar inundații.

Rusia, sau, de asemenea, oficial cunoscut sub numele de Federația Rusă, este o țară în nordul Eurasiei. Educația în Rusia este asigurată în principal de către stat și este reglementat de Ministerul Educației și Științei. În Rusia, este nevoie de aproximativ 70% din timpul de instruire pentru lecții de contact cu un profesor, restul de 30% din volumul de lucru sunt dedicate studiului independent de material.

Contactează Direct Școlile Cele Mai Bune Diplome Doctorale în Geologie Part time în Rusia 2021/2022