close

Filtre

Vezi rezultatele

Programe de Doctorat de Top în Statele Unite ale Signal Hill Statele Unite ale Americii 2021/2022

Un Doctor în Filosofie, doctor scurt este un grad academic avansat câștigat în diverse domenii, ceea ce înseamnă interesele majore și realizări în cercetare.Statele Unite ale Americii este o țară mare în America de Nord, adesea menționată ca "SUA ", "SUA ", "Statele Unite ", "America ", sau pur și simplu " Statele ". Colegii americani sunt finanțate de către "predare " perc… Citeste mai mult

Un Doctor în Filosofie, doctor scurt este un grad academic avansat câștigat în diverse domenii, ceea ce înseamnă interesele majore și realizări în cercetare.

Statele Unite ale Americii este o țară mare în America de Nord, adesea menționată ca "SUA ", "SUA ", "Statele Unite ", "America ", sau pur și simplu " Statele ". Colegii americani sunt finanțate de către "predare " percepute studentului, care este de multe ori destul de scump, foarte frecvent ajungând în zeci de mii de dolari pe an.

Caută Programe de Doctorat în Statele Unite ale Signal Hill în Statele Unite ale Americii 2021/2022

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul în Statele Unite ale Americii
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
  • Populare Cele mai recente Funcție
  • Populare
  • Cele mai recente
  • Funcție
American University of Health Sciences
Signal Hill, Statele Unite ale Americii

Școala de farmacie AUHS oferă un program accelerat de trei ani de doctor în farmacie (PharmD) într-un mediu de învățare foarte orientat către studenți. Curriculum-ul PharmD es ... +

Școala de farmacie AUHS oferă un program accelerat de trei ani de doctor în farmacie (PharmD) într-un mediu de învățare foarte orientat către studenți. Curriculum-ul PharmD este conceput pentru a insufla studenților cu valori creștine puternice, pentru a-i pregăti să practice îngrijirea pacientului bazată pe dovezi, pentru a încuraja cultura cercetării și a burselor și pentru a le permite să satisfacă nevoile de asistență medicală ale diverselor populații de pacienți. Curriculum-ul îndeplinește recomandările furnizate de standardele de acreditare și liniile directoare profesionale, inclusiv Standardele ACPE 2016, Procesul de îngrijire a pacienților farmaciștilor JCPP, Rezultatele educaționale CAPE 2013 și schițele de conținut ale examinării licențelor. Curriculum-ul de trei ani este format din echivalentul a 12 trimestre (patru trimestre pe an). Fiecare trimestru este de 11 săptămâni (constând din 10 săptămâni de instruire și o săptămână de evaluări finale) și este urmat de o pauză înainte de începerea trimestrului următor. Orele minime de credit necesare pentru finalizarea programului sunt 183. Planul de învățământ este o combinație de cursuri didactice și experiențiale necesare și elective. Curriculumul didactic din primul an constă din cursuri fundamentale de științe biomedicale și farmaceutice (de exemplu, biochimie, imunologie, chimie medicinală, microbiologie, fiziopatologie, farmaceutică, farmacocinetică, farmacologie), cursuri clinice introductive (de exemplu, procesul de îngrijire a pacientului, evaluare fizică, auto- asistență medicală) și cursuri fundamentale în științe sociale și administrative (de exemplu, biostatistică, comunicații, etică, sisteme de sănătate, informatică de sănătate, valori iudeo-creștine în asistență medicală, ilustrație medicală). O parte substanțială a curriculumului didactic de anul II constă din seria de cursuri de farmacoterapie integrată. „Integrat” se referă la combinația dintre științele de bază și științele clinice și alte subiecte. În loc să folosească cursuri separate pentru a preda diferite subiecte în mod izolat, cursurile de farmacoterapie integrată utilizează un model în care subiectele, precum chimia medicamentoasă, farmacologia și farmacoterapia sunt predate împreună în contextul stărilor de boală. Această integrare face ca învățarea să fie mai relevantă, încurajează gândirea critică, permite dezvoltarea unor modele mentale mai robuste, încurajează păstrarea materialelor pe termen mai lung și facilitează transferul învățării în situații reale de îngrijire a pacientului. -
Doctorat
Engleză
Campus