EDD / PhD în Leadership: Specializare în Leadershipul Educațional

Concordia University Chicago

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

EDD / PhD în Leadership: Specializare în Leadershipul Educațional

Concordia University Chicago

Încercați să urmați un program de doctorat care vă poate ajuta în analizarea provocărilor de conducere cu care se confruntă școlile și setările educaționale de azi? Alăturați-vă pentru un edd / Ph.D. program de la Concordia University Chicago . Cu aproximativ trei ani de cursuri online, plus finalizarea cu succes a examenelor complete și a disertației doctorale, puteți obține un grad de doctorat care vă lărgește potențialul de a avansa cariera.

Programul de doctorat Concordia University Chicago , cu o specializare în conducerea profesorilor, este destinat studenților care doresc să-și continue cariera ca facilitatori, antrenori instructivi, specialiști în curriculum, coordonatori ai inițiativelor raionale, formatori și profesori la nivel de clădire și district lideri în diverse medii educaționale. Programul doctoral de conducere a cadrelor didactice se concentrează asupra îmbunătățirii instruirii pentru sporirea performanțelor studenților, promovarea dezvoltării cadrelor didactice și a personalului și a creșterii economice, a schimbărilor organizaționale și a culturilor școlare și a outreach-ului familiilor și comunităților.

Acest program de doctorat încurajează studenții să atragă și să se bazeze pe cunoștințe și experiențe legate de munca lor profesională, cerând în același timp studenților să dezvolte abilități puternice de cercetare și familiarizare cu datele, îmbunătățirea școlarității și instruirii, creșterea și dezvoltarea adulților și luarea deciziilor bazate pe dovezi . În timp ce se bazează pe subiecte legate de conducerea profesorilor, acest program oferă, de asemenea, oportunități de a explora leadership-ul profesorilor și instructorilor în diverse medii educaționale: educație pre-K-12, organizații non-profit, corporații și agenții.


Rezultatele programului

Doctoratul în conducerea profesorilor este conceput pentru a permite studenților:

  • Înțelegerea complexității setărilor educaționale în ceea ce privește învățarea și dezvoltarea adulților, cultura și schimbările organizaționale, realizarea studenților, evaluarea și luarea deciziilor bazate pe date, precum și implicarea și colaborarea comunității.
  • Aplicați și analizați soluțiile de învățare care susțin și conduc școli și setări educaționale pentru o mai bună realizare și succes a elevilor.
  • Sprijinirea strategică a diferitelor părți interesate cu decizii informate și judicioase.
  • Identificați și integrați orientările de leadership care se aliniază la practicile de îmbunătățire a școlii.
  • Exercitați comportamentul etic profesionist care susține misiunea instituțională și alocarea resurselor pentru a sprijini și a atinge obiectivele instituționale.


obiective de invatare

În plus față de obiectivele generale ale departamentului Leadership și ale programelor sale, elevii vor dobândi următoarele cunoștințe, abilități și competențe în programul de conducere a profesorilor:

Sprijinirea și facilitarea învățării adulților

Competență: Înțelegerea adulților ca cursanți pentru a sprijini comunitățile de învățare profesionale.

rezultate:

  • Candidații facilitează procesele de grup pentru a gestiona creșterea, conflictul și schimbarea.
  • Candidații modelează ascultarea, prezentarea și conducerea discuțiilor în colaborare.
  • Candidații construiesc abilități de facilitare care favorizează încrederea, înțelepciunea colectivă, construirea socială a cunoștințelor și construirea proprietății și acțiunii.
  • Candidații creează grupuri de colegi incluzivi ca cursanți profesioniști.
  • Candidații promovează utilizarea tehnologiei pentru comunitățile de învățare.

Curriculum bazat pe cercetare și îmbunătățirea instruirii

Competență: folosiți cercetarea pentru a îmbunătăți practica și realizarea elevilor.

rezultate:

  • Candidații lucrează cu alții pentru a articula problemele și oportunitățile de învățare a elevilor.
  • Candidații asistă colegii în accesarea cercetării, a datelor de învățare a elevilor.
  • Candidații ghidează colegii în selectarea strategiilor bazate pe cercetare, proiectarea cercetării de acțiune și măsurarea rezultatelor.
  • Candidații facilitează analiza datelor de învățare ale studenților și aplicarea constatărilor pentru a revizui strategiile de instruire.
  • Candidații încurajează colaborarea cu învățământul superior și alte organizații comunitare.
  • Candidații lucrează cu colegii să interpreteze, să comunice și să difuzeze rezultatele cercetărilor legate de învățarea elevilor.

Promovarea învățării profesionale

Competență: Promovarea învățării profesionale pentru îmbunătățirea continuă.

rezultate:

  • Candidații evaluează necesitățile de învățare ale colegilor și colaborează cu administrația pentru a asigura PD corespunzător.
  • Candidații promovează o varietate de învățări profesionale.
  • Candidații folosesc tehnologia pentru a promova învățarea profesională colaborativă și diferențiată.
  • Candidații pregătesc colegii să analizeze și să utilizeze datele obținute de studenți și alte date pentru a îmbunătăți instruirea și a analiza impactul intervențiilor instructive.
  • Candidații oferă feedback colegilor pentru a consolida practicile de predare.
  • Candidații lucrează cu colegii să colecteze, să analizeze și să difuzeze date referitoare la impactul învățării.

Principalele inițiative în realizarea studenților

Competență: Facilitarea îmbunătățirii instruirii și învățării elevilor.

rezultate:

  • Candidații facilitează colectarea și analizarea datelor din clase și școlare pentru a identifica domenii pentru a îmbunătăți curriculumul, instruirea și evaluarea.
  • Candidații se angajează într-un dialog reflexiv cu colegii, bazându-se pe observații și pe studiile și evaluările studenților.
  • Candidații servesc ca mentor, antrenor, facilitator de conținut, prieten critic sau evaluator de la egal la egal.
  • Candidații servesc ca lider de echipă pentru a valorifica abilitățile și cunoștințele colegilor pentru a aborda nevoile de învățare ale elevilor curriculare.
  • Candidații promovează strategii de instruire care abordează diversitatea și echitatea.

Conducerea bazată pe date de îmbunătățire a instruirii

Competență: utilizarea evaluărilor și a datelor pentru ameliorarea școlii și a districtului.

rezultate:

  • Candidații cresc capacitatea colegilor de a accesa resursele și expertiza pentru a utiliza instrumentele adecvate de evaluare aliniate la standarde.
  • Candidații facilitează echipele de profesori în proiectarea și implementarea evaluărilor formale bazate pe clasă, evaluarea, interpretarea muncii studenților și aplicarea constatărilor pentru îmbunătățirea practicii educaționale (DDI).
  • Candidații implică colegii în conversații în colaborare despre datele de învățare ale studenților și practicile de instruire, le provoacă să dezvolte soluții, să încurajeze un climat de încredere și o reflecție critică.
  • Candidații lucrează cu colegii să utilizeze constatările pentru a recomanda modificări organizatorice în structură sau practică pentru a spori performanțele elevilor.

Îndreptați-vă către comunități și familii

Competență: Îmbunătățirea mobilității și colaborării cu familiile și comunitatea.

rezultate:

  • Candidații promovează interacțiuni eficiente între colegi, familii și comunitate mai mare.
  • Candidații modelează o comunicare eficientă cu familiile și alte părți interesate, axate pe îmbunătățirea rezultatelor.
  • Candidații facilitează examinarea de către colegi a propriei înțelegeri a comunității și diversității și folosirea acestora pentru a îmbogăți experiențele studenților.
  • Candidații dezvoltă înțelegerea comună în rândul colegilor cu privire la dezvoltarea copilului / adolescentului și a condițiilor din casă și din comunitate.
  • Candidații îi ghidează pe colegi în identificarea și evaluarea resurselor organizațiilor comunitare care sprijină învățarea elevilor.
  • Candidații dezvoltă strategii cuprinzătoare cu colegii să angajeze familiile și membrii comunității ca parteneri în educație.

Avocați pentru profesie

Competență: Promovarea învățării studenților și a profesiei.

rezultate:

  • Candidații împărtășesc informații privind modul în care politicile naționale și naționale influențează practica clasei și așteptările pentru învățarea elevilor.
  • Candidații lucrează cu colegii să utilizeze cercetarea pentru a promova procesele de predare și învățare care răspund nevoilor tuturor studenților.
  • Candidații colaborează cu colegii pentru a selecta oportunități de a susține drepturile / nevoile studenților, asigurând resurse suplimentare.
  • Candidații susțin resursele profesionale, resursele financiare, umane și alte resurse care îi permit colegilor să-și petreacă timp semnificativ de învățare despre practici eficiente.
  • Candidații reprezintă și susțin profesia în contexte în afara sălii de clasă.


Curriculum

Cursurile de susținere a cadrelor didactice din Illinois sunt notate cu un (*) asterisc.

* STUDENȚI INTERNAȚIONALI: În afară de programa de bază de programe, enumerate mai jos, studenții internaționali care frecventează cursuri direct față în campusul CUC sunt obligați să participe la Seminarul în Învățământul Superior, un curs de 3 credite.

Specializarea doctorală: Conducerea cadrelor didactice

  • Școli, familii și parteneriate comunitare *
  • Profesor Leader Practicum *
  • Strategii pentru leadershipul educațional *
  • Cercetarea bazată pe decizii *
  • Teoria și practica teoretică *
  • Analiza datelor privind îmbunătățirea școlii / districtului *
  • Asigurarea suportului instructiv
  • Principalele comunități de învățare profesionale bazate pe școală *
  • Curriculum Teoria și Design
  • Instruire coaching pentru o predare eficientă

Fundatii / Filosofie / Etică

  • Filozofia cunoștințelor științifice (numai doctorat)
  • Bazele filosofice și teoretice ale educației (numai EdD)
  • Schimbare de organizare
  • Analiza politicilor
  • Etica pentru liderii educaționali

Cercetare și statistici pentru EdD, Track Practitioner

  • Design de cercetare

Selectați două:

  • Studiul cercetării
  • Cercetare calitativa
  • Cercetarea metodelor de acțiune
  • Cercetare cantitativă

Cercetare și statistici pentru doctorat, Cercetător

  • Design de cercetare
  • Cercetare calitativa
  • Cercetare cantitativă
  • Metode de cercetare mixte

Alege unul:

  • Studiul cercetării
  • Subiecte avansate în statistici
  • Subiecte avansate în analiza calitativă

Examen comprehensiv și disertație

  • Examen cuprinzător
  • Disertație
  • Disertație de supraveghere

* Vă rugăm să rețineți că Concordia University Chicago nu oferă burse complete sau parțiale sau scolarizare oricărui student sau solicitant interesat.

Această școală oferă programe în:
  • Engleză


Ultima actualizare June 25, 2018
Durata & Pret
Acest curs este
Online
Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Aug. 2018
Sept. 2018
Duration
Durata
Cu normă întreagă
Locations
Statele Unite ale Americii - Chicago, Illinois
Data începerii : Sept. 2018
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Statele Unite ale Americii - River Forest, Illinois
Data începerii : Aug. 2018
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Aug. 2018
Statele Unite ale Americii - River Forest, Illinois
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Sept. 2018
Statele Unite ale Americii - Chicago, Illinois
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala