EdD / PhD în Leadership: Specializarea Leadership-ului Profesorilor

Concordia University Chicago

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

EdD / PhD în Leadership: Specializarea Leadership-ului Profesorilor

Concordia University Chicago

Departamentul de Conducere al Concordia University Chicago este lider în furnizarea de educatori cu o educație de calitate, relevantă și actuală absolventă, care sporește conducerea profesorilor și administratorilor publici și non-publici, având în vedere impactul pozitiv al școlilor.

Noi susținem candidații la doctorat și toți elevii din școlile publice și non-publice. Suntem profesioniști reflectorizanți care oferă educație de calitate, relevantă și actuală pentru candidații noștri absolvenți în conducere. Ne pregătim candidații pentru a fi lideri de profesori și administratori care să dirijeze școli publice și non-publice în serviciul elevilor, astfel încât aceștia să devină cetățeni eficienți într-o societate globală.


Despre diplomă

Acest program de doctorat pregătește candidații pentru responsabilități administrative publice sau non-publice. Programul este conceput pentru a ajuta candidatul la doctorat:

  • Promovarea succesului tuturor studenților prin dezvoltarea și implementarea unei viziuni comune a învățării care să sprijine procesul de învățare.
  • Dezvoltați abilități avansate în gestionarea organizației, a operațiunilor și a resurselor pentru un mediu de învățare sigur, eficient și eficient în școli și district.
  • Colaborați cu personalul, consiliile de învățământ, studenții, familiile și membrii comunității ca răspuns la diversele interese și nevoi educaționale și comunitare, precum și mobilizați resurse comunitare.
  • Demonstrați integritatea, corectitudinea și comportamentul etic pentru a susține și promova dezvoltarea unei comunități educaționale morale.
  • Înțelege și răspunde la contextele politice, sociale, economice, juridice și culturale mai ample.


Competențe și rezultate ale programului

Demonstrați conducerea instruirii

Competență: analizați programele de instruire și datele de performanță ale studenților pentru a sprijini succesul tuturor studenților.

rezultate:

  • Candidații demonstrează o înțelegere a unei varietăți de metodologii de cercetare instructivă și pot analiza puncte forte și puncte slabe comparabile ale fiecărei metode.
  • Candidații sunt capabili să utilizeze date calitative și cantitative, metode de cercetare adecvate, tehnologii și sisteme informatice pentru a elabora un plan pe termen lung pentru un district care să evalueze sistemele de îmbunătățire și responsabilitate ale districtului.
  • Candidații demonstrează abilitatea de a utiliza și de a promova tehnologia și sistemele informatice pentru a îmbogăți curriculum-ul și instruirea raionului, pentru a monitoriza practicile de instruire și pentru a oferi asistență administratorilor care au nevoie de îmbunătățiri.
  • Candidații demonstrează abilitatea de a aloca și justifica resurse pentru susținerea programului de instruire.
  • Candidații demonstrează capacitatea de a facilita și de a se implica în activități care utilizează cele mai bune practici și cercetarea educațională sănătoasă pentru a îmbunătăți programele de instruire.
  • Candidații demonstrează capacitatea de a ajuta personalul școlar și districtul să înțeleagă și să aplice cele mai bune practici pentru învățarea elevilor.
  • Candidații înțeleg și pot aplica preocuparea pentru diversitate, teoria dezvoltării umane și teoriile dovedite de învățare și motivație pentru procesul de învățare.
  • Candidații înțeleg cum să utilizeze strategii de cercetare adecvate pentru a descrie performanța elevilor într-un district și pentru a analiza diferențele dintre subgrupuri.

Demonstrați conducerea de supraveghere etică

Competență: Evaluați climatul școlar, cultura și personalul profesional pentru a asigura susținerea succesului tuturor studenților.

rezultate:

  • Candidații demonstrează cunoștințele despre strategiile de învățare a adulților și capacitatea de a aplica tehnologia și cercetarea în proiectarea dezvoltării profesionale, concentrându-se asupra problemelor și sarcinilor autentice, mentoring, coaching, conferințe și alte tehnici care promovează noi cunoștințe și aptitudini la locul de muncă.
  • Candidații demonstrează abilitatea de a utiliza strategii cum ar fi observațiile și reflecția colaborativă pentru a ajuta la formarea unor planuri cuprinzătoare de creștere profesională cu un personal din district și școală.
  • Candidații dezvoltă planuri individuale de creștere profesională care reflectă angajamentul față de învățarea de-a lungul vieții și cele mai bune practici.

Demonstrați abilitățile de conducere eficiente, practice și etice

Competență: Planul de utilizare eficientă a resurselor fiscale, umane și materiale pentru a promova succesul tuturor elevilor într-un mediu de învățare sigur, eficient și eficient.

rezultate:

  • Candidații demonstrează capacitatea de a utiliza cunoștințele bazate pe cercetare în domeniul învățării, predării, dezvoltării studenților, dezvoltării organizaționale și gestionării datelor pentru a optimiza procesul de învățare pentru toți elevii.
  • Candidații demonstrează o organizare eficientă a resurselor fiscale, umane și materiale, acordând prioritate învățării și siguranței studenților, demonstrând în același timp o înțelegere a proceselor bugetare raionale și a responsabilităților fiduciare.
  • Candidații demonstrează capacitatea de a organiza un district bazat pe indicatori de echitate, eficacitate și eficiență și pot aplica principii juridice care promovează echitatea.
  • Candidații demonstrează o înțelegere a modului de aplicare a principiilor juridice pentru promovarea și furnizarea de facilități sigure, eficiente și eficiente.

Demonstrează capacitatea de a comunica eficient cu părinții și cu alți membri ai comunității

Competență: implicați comunitatea externă în sprijinul asigurării succesului tuturor studenților.

rezultate:

  • Candidații demonstrează capacitatea de a facilita planificarea și implementarea programelor și serviciilor care reunesc resursele familiilor și ale comunității pentru a influența în mod pozitiv învățarea elevilor.
  • Candidații demonstrează capacitatea de a utiliza informațiile publice și cunoștințele bazate pe cercetare asupra problemelor și tendințelor de a colabora cu membrii comunității și cu organizațiile comunitare pentru a avea un efect pozitiv asupra învățării elevilor.
  • Candidații aplică o înțelegere a modelelor de relații cu comunitatea, a strategiilor și proceselor de marketing, a proceselor de luare a deciziilor bazate pe date și a teoriei comunicării pentru a crea cadre pentru școli, afaceri, comunitate, guvern și parteneriate de învățământ superior.
  • Candidații demonstrează capacitatea de a dezvolta și implementa un plan de cultivare a relațiilor cu liderii comunității și de a ajunge la diferite organizații de afaceri, religioase, politice și de servicii pentru a întări programele și a sprijini obiectivele regionale.
  • Candidații demonstrează capacitatea de a implica membrii comunității, grupurile și alte părți interesate în procesul de luare a deciziilor în raion, reflectând o înțelegere a strategiilor de valorificare a rolului integral al districtului în comunitatea mai largă.
  • Candidații demonstrează abilitatea de a colabora cu agenții comunitare pentru a integra serviciile de sănătate, sociale și de altă natură în școli pentru a aborda condițiile studențești și de familie care afectează învățarea.
  • Candidații demonstrează abilitatea de a desfășura relații comunitare care modelează practici eficiente de relații cu mass-media.
  • Candidații dezvoltă și implementează strategii care sprijină implicarea familiilor în educația copiilor lor, consolidând în rândul personalului districtului încrederea că familiile au în minte interesele copiilor lor.

Înțelegeți populațiile diferite

Competență: Demonstrați conștientizarea și sensibilitatea față de nevoile tuturor studenților pentru a asigura succesul educațional în cadrul școlilor și districtului.

rezultate:

  • Candidații folosesc cunoștințele actuale privind regulile și reglementările care reglementează educația pentru subpopulații (adică, educație specială, talentați și talentați, ELL, subgrupuri etnice).
  • Candidații demonstrează respectarea drepturilor altora în ceea ce privește confidențialitatea, demnitatea și onestitatea.
  • Candidații evaluează datele și determină nevoile de a servi sub-populații pentru a asigura succesul școlar și realizarea corespunzătoare.
  • Candidații susțin programe și servicii care celebrează și sprijină diversitatea naturii a școlilor și a districtului.

Înțelegeți contextul mai larg

Competență: Colaborați cu entități relevante dincolo de școală pentru a susține succesul tuturor studenților.

rezultate:

  • Candidații demonstrează capacitatea de a utiliza metode, teorii și concepte de cercetare adecvate pentru a îmbunătăți operațiunile raionale.
  • Candidații demonstrează o înțelegere a cauzelor complexe ale sărăciei și a altor dezavantaje și efectele acestora asupra familiilor, comunităților, copiilor și a învățării.
  • Candidații demonstrează o înțelegere a politicilor, legilor și regulamentelor adoptate de autoritățile locale, de stat și federale care afectează un anumit district.
  • Candidații pot explica sistemul de finanțare a școlilor publice și efectele sale asupra distribuției echitabile a oportunităților educaționale în cadrul unui district.
  • Candidații demonstrează capacitatea de a colabora cu liderii politici la nivel local, național și național.
  • Candidații pot aplica o înțelegere a modului în care legile specifice la nivel local, de stat și federal afectează districtele școlare și rezidenții.
  • Candidații susțin poziții ca răspuns la schimbările de politică propuse care ar putea beneficia sau afecta districtele și ar explica modul în care politicile și legile propuse ar putea îmbunătăți oportunitățile educaționale și sociale pentru anumite comunități.


Curriculum

* STUDENȚI INTERNAȚIONALI: În afară de programa de bază de programe, enumerate mai jos, studenții internaționali care frecventează cursuri direct față în campusul CUC sunt obligați să participe la Seminarul în Învățământul Superior, un curs de 3 credite.

Candidații care solicită avizul Superintendent al statului Illinois trebuie să completeze cursurile din program marcate cu un asterisc (*).

Specializare în leadershipul educațional

  • Școli, Părinți, Relații comunitare
  • Supravegherea *
  • Strategii pentru leadershipul educațional
  • Cercetarea bazată pe decizii *
  • Administrarea Resurselor Umane și Negocierea *
  • Finanțe educaționale *
  • Teoria și practica teoretică *
  • Aspecte juridice pentru districtele școlare *
  • Îmbunătățirea școlară / district utilizând analiza datelor
  • Stagiu: pregatirea superintendentelor *

Fundatii / Filosofie / Etică

  • Schimbare de organizare*
  • Filozofia cunoștințelor științifice (numai doctorat)
  • Bazele filosofice și teoretice ale conducerii (numai EdD)
  • Analiza politicilor *
  • Etica pentru liderii educaționali *

Cercetare și statistici pentru piesa EdD, Practitioner

  • Design de cercetare
  • Studiul cercetării
  • Cercetare calitativa
  • Cercetare cantitativă

Cercetare și statistici pentru doctorat, Cercetător

  • Design de cercetare
  • Cercetare calitativa
  • Cercetare cantitativă
  • Metode de cercetare mixte

Alege unul:

  • Studiul cercetării
  • Subiecte avansate în statistici
  • Subiecte avansate în analiza calitativă

Examen comprehensiv și disertație

  • Examen cuprinzător
  • Disertație
  • Disertație de supraveghere

* Vă rugăm să rețineți că Concordia University Chicago nu oferă burse complete sau parțiale sau scolarizare oricărui student sau solicitant interesat.

Această școală oferă programe în:
  • Engleză


Ultima actualizare June 18, 2018
Durata & Pret
Acest curs este
Online
Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Aug. 2018
Sept. 2018
Duration
Durata
Cu normă întreagă
Locations
Statele Unite ale Americii - Chicago, Illinois
Data începerii : Sept. 2018
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Statele Unite ale Americii - River Forest, Illinois
Data începerii : Aug. 2018
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Aug. 2018
Statele Unite ale Americii - River Forest, Illinois
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Sept. 2018
Statele Unite ale Americii - Chicago, Illinois
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala