Grade de cercetare (MPhil/PhD) în antropologie și sociologie
SOAS University of London
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 4.670 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* taxe cu normă întreagă pe an universitar: UK/UE 4.670 GBP; În străinătate, 20.800 GBP. Taxe cu fracțiune de normă pe an universitar: UK/UE 2.335 GBP; În străinătate, 10.400 GBP
Introducere
Mod de participare: Full-time sau Part-time
Majoritatea absolvenților noștri de doctorat s-au angajat într-o carieră academică, urmând lectorate în universități din Marea Britanie, precum și în străinătate, sau urmărindu-și interesele prin burse post-doctorale și alte posturi bazate pe cercetare.
În același timp, SOAS au continuat o gamă largă de ocupații în domeniile cercetării sociale și de piață, organizațiilor de dezvoltare în țară și în străinătate, guvern și politici internaționale și naționale, servicii de patrimoniu și muzee, jurnalism și consiliere servicii de mai multe feluri.
Antropologia socială este considerată pe scară largă de către angajatori ca fiind o pregătire excelentă, echipând deținătorii diplomei cu o serie de abilități căutate. MPhil / PhD oferă absolvenților oportunitatea de a-și îmbunătăți abilitățile de cercetare calitativă și de a-și avansa expertiza în domeniul de studiu ales. Astfel echipate, acestea sunt valoroase nu numai pentru generarea datelor empirice necesare pentru a lua anumite decizii, ci și pentru furnizarea instrumentelor critice necesare care permit organizațiilor să inoveze și să abordeze provocările unei lumi în schimbare rapidă.
SOAS în antropologie socială este recunoscut de ESRC atât ca un curs +3, cât și ca un curs 1+3.
Galerie
Admitere
Curriculum
Cercetare Pathways
Există mai multe posibile cercetări Pathways disponibile studenților de cercetare din departament. Acestea sunt:
- +3 Pathway
- 1+3 Pathway
- Cele 2+3 Pathway
- +4 Pathway
+3 Pathway este MPhil/PhD Pathway standard, potrivit candidaților cu o diplomă de master în antropologie. Candidații sunt înregistrați inițial ca studenți MPhil. Pentru studenții cu normă întreagă, primul an de înscriere include pregătirea metodelor de cercetare și dezvoltarea de proiecte, culminând cu un upgrade la înregistrarea de doctorat. Sub rezerva actualizării cu succes, al doilea an este petrecut, în general, efectuând lucrări de teren. Al treilea an este petrecut scriind.
1+3 Pathway implică un an în programul nostru de antropologie socială MRes, recunoscut de ESRC, urmat de trei ani în programul MPhil/PhD. Acest Pathway este potrivit pentru candidații cu o diplomă de licență în antropologie, dar fără pregătire la nivel de master în disciplină. Disertația pentru Antropologia Socială MRes constituie baza raportului de cercetare și propunerii de lucru pe teren necesare pentru trecerea de la statutul de MPhil la statutul de doctorat. În consecință, procesul de actualizare are loc, în general, la începutul primului an al părții +3 a Pathway și studentul se poate aștepta să plece la munca de teren după aproximativ un trimestru.
2+3 Pathway este destinat celor cu o diplomă de licență în antropologie, dar care au nevoie de o pregătire intensivă suplimentară într-o limbă africană sau asiatică desemnată pentru a efectua munca de teren. Acesta cuprinde MRes Antropologie socială și limbaj intensiv de doi ani, urmat de trei ani pe programul MPhil/PhD. Ca și în cazul 1+3 Pathway , candidații pot face upgrade și pot începe munca de teren mai devreme în primul an de înregistrare MPhil/PhD decât studenții cu standardul +3 Pathway .
+4 Pathway este destinat studenților cu o diplomă de master în antropologie care au nevoie de o pregătire lingvistică intensivă suplimentară pentru a efectua lucrări de teren. Pathway cuprinde o perioadă de doi ani de formare pe teren, inclusiv instruire intensivă lingvistică, și oportunitatea, după caz, pentru vizite scurte de familiarizare înainte de lucru pe teren la locurile așteptate de lucru pe teren și/sau instruire lingvistică in situ. Se așteaptă ca candidații să treacă la statutul de doctorat la începutul celui de-al doilea an de înregistrare.
Descrierile de mai sus se bazează pe înregistrarea cu normă întreagă. Fiecare dintre aceste Pathways este, de asemenea, disponibil pe bază de normă parțială (de exemplu, +3 Pathway poate fi luat cu jumătate de normă pe parcursul a șase ani). Studenții din fiecare dintre aceste Pathways pot fi, de asemenea, eligibili să aplice pentru un an suplimentar de înscriere la un nivel redus de taxă pentru starea de „continuare”.
După cum este descris mai sus, se așteaptă ca candidații pentru gradul de cercetare de mai sus Pathways să aibă deja pregătire în antropologie la nivel universitar sau postuniversitar (în funcție de Pathway ). Recunoaștem, totuși, că unii candidați pot avea pregătire antropologică fără o diplomă oficială în antropologie. Viitorii studenți ar trebui să contacteze directorul de studii doctorale pentru a discuta circumstanțele lor particulare. În cazul în care candidații nu au o bază antropologică suficientă, li se poate sfătui mai întâi să urmeze unul dintre programele noastre de MA predate (mai degrabă decât MA în Metode de cercetare antropologică) pentru a se califica pentru +3 sau +4 MPhil/PhD Pathways .
Structura
În primul an, fiecare student MPhil este numit un comitet de cercetare format din trei persoane, care cuprinde un supervizor principal, un al doilea supervizor și un tutore de cercetare. Studenții MPhil participă la seminarul săptămânal de instruire în cercetare și la cursul de metode de cercetare și urmează cursuri lingvistice relevante. Studenților MPhil li se poate cere, de asemenea, să urmeze cursuri regionale, tematice sau teorie suplimentare legate de specializarea aleasă. După finalizarea cu succes a unui raport de cercetare de 20.000 de cuvinte și a unei propuneri de lucru pe teren, studenții MPhil sunt trecuți la statutul de doctorat și încep munca de teren. Experiența de lucru pe teren formează baza unei dizertații de 100.000 de cuvinte care ar trebui să demonstreze o gândire originală și să aducă o contribuție semnificativă la disciplină. În perioada post-luc de teren, doctoranzi participă la seminarul săptămânal post-teren și au ocazia să-și prezinte lucrările în curs. Studenții MPhil și doctoranzi sunt încurajați să participe la varietatea de seminarii și ateliere care au loc în întreaga școală.
Cursuri obligatorii
Studenții care urmează un doctorat au câteva cerințe în primul lor an. Li se cere să urmeze cursul Metode de cercetare în antropologie (15Cr) 15PANH091 și să participe în fiecare săptămână la Seminarul de formare în cercetare. Aceștia sunt așteptați să participe la evenimentele din seria de seminarii departamentale (anunțate săptămânal). Aceștia trebuie să scrie un raport de cercetare și o propunere de lucru pe teren. Aceștia sunt obligați să depună un formular de etică. Ei își vor întâlni supervizorii la intervale regulate. În general, acesta va fi o dată la două săptămâni pentru studenții cu normă întreagă, cu toate acestea, poate fi oportun să se întâlnească mai mult sau mai puțin frecvent la diferite etape. Unii conducători pot cere studenților doctoranzi să urmeze module suplimentare în primul an de doctorat.
- Metode de cercetare în antropologie (15 credite)
Toți studenții înscriși în primul an de MPhil/PhD sunt obligați să urmeze și să promoveze cursul, adică să treacă evaluarea cursului pentru acest curs și cursul însoțitor de metode cantitative.
Metode Statistice pentru Cercetare – Științe Sociale
Studenții MPhil sunt încurajați cu tărie să completeze un modul online fără credit, Metode statistice pentru cercetare - Științe sociale, condus de Epigeum.
Seminar de formare în cercetare
Scopul acestui seminar este de a ajuta studenții să se pregătească pentru upgrade, gândindu-se la ce ar trebui să fie un proiect de cercetare antropologică. Seminarul are, de asemenea, obiectivul general de a sprijini studenții în pregătirea documentelor de upgrade, a planului de lucru pe teren și a revizuirii etice. Acesta constă în prezentări ale studenților, exerciții în stil atelier și discuții invitate din partea membrilor personalului, precum și a studenților doctoranzi care revin. În termenul 1, studenții își vor prezenta tema de cercetare și vor sublinia obiectivele cercetării lor de doctorat prin munca în colaborare cu colegii lor. În aceste prezentări, se așteaptă ca studenții să se implice cu materialele pe care le citesc sau le vizionează, cu scopul de a discuta despre tehnicile de scriere și prezentare implicate. Întrebările de luat în considerare includ: ce face o etnografie bună? Care este o modalitate eficientă de organizare și transmitere a unui argument? Care sunt granițele etnografiei și cum s-au schimbat și continuă să se schimbe? Prezentările studenților din trimestrul 2 se concentrează pe probleme de etică și pe aspectele practice și pe alegerile implicate în munca de teren.
Pe lângă sprijinirea lucrărilor scrise pe care le fac studenții și a ideilor pe care le explorează în sesiunile lor individuale cu supervizorii, seminariile de formare în cercetare își propune, de asemenea, să introducă și să perfecționeze abilitățile transferabile. Acestea includ capacitatea de a compune și de a comunica prezentări de seminar atât scurte, cât și mai susținute, abilitatea de a evalua scrierea etnografică și munca celuilalt într-o manieră productivă; și capacitatea de a contribui la discuții și la formarea cunoștințelor ca membru al unui grup. Seminarul oferă un forum vital pentru ca studenții să recunoască, să discute și să evalueze pozițiile și abordările teoretice concurente și să ia în considerare diferite forme, tehnici și stiluri de (re)prezentare și comunicare etnografică. Toate aceste aspecte sunt menite să contribuie la dezvoltarea intelectuală și organizațională a raportului de upgrade.
Alte cursuri obligatorii
Unii studenți de cercetare din primul an li se poate cere să se înregistreze la anumite cursuri și trebuie să finalizeze cursurile stabilite de profesor. Acest lucru va fi indicat în scrisoarea lor de acceptare la programul de cercetare. Dacă te încadrezi în această categorie, conducătorul tău îți va aminti de angajamentul tău și îți va urmări progresul pe parcursul cursului, la fel ca și directorul de studii doctorale și șeful Școlii Doctorale.
Analiza Nevoilor de Formare
Toți studenții finalizează o analiză anuală a nevoilor de formare până la sfârșitul lunii octombrie, prin PhD Manager. TNA este o conversație între un cercetător doctorand și conducătorul lor principal la începutul fiecărui an universitar, prin care ambele părți identifică domeniile de competențe care au nevoie de dezvoltare ulterioară și realizează planuri de acțiune prioritare din acel an.
Director de doctorat
Doctoranzii folosesc PhD Manager pentru a înregistra și a solicita o mare varietate de lucruri, supervizorii ar trebui să poată oferi asistență dacă aveți probleme; cu toate acestea, dacă nu pot să asiste, atunci Școala Doctorală ar trebui să poată ajuta și ea.
Raport de cercetare și propunere de lucru pe teren
În primul an, ca parte a diplomei, veți scrie un Raport de cercetare și o propunere de lucru pe teren de 20.000 de cuvinte pe un subiect pe care l-ați ales și pe care l-ați convenit cu supervizorul dumneavoastră. Acest lucru se datorează la începutul trimestrului 3 al primului an și orice depuneri cu întârziere trebuie să fie susținute de supervizorul dumneavoastră și aprobate de către tutorele de cercetare. Toți studenții sunt așteptați să trimită acest raport și să fie examinați în viva voce până la sfârșitul trimestrului 3. Trimiterile cu întârziere pot necesita întârzieri la examene și o întârziere la trecerea de la MPhil la statutul de doctorat. Niciun student nu i se acordă permisiunea de a pleca la munca de teren până când nu a fost examinat și nu a fost luată o decizie cu privire la modernizare.
Disertație
În cel de-al doilea an, se așteaptă, în mod normal, să efectuați douăsprezece luni de lucru pe teren pe baza propunerii dvs. de lucru pe teren. Solicitările pentru perioade mai lungi de lucru pe teren trebuie să fie aprobate de șeful Școlii Doctorale și susținute de conducătorul dumneavoastră. La întoarcerea din domeniu, veți fi de așteptat să începeți să lucrați la teza de doctorat de 100.000 de cuvinte. Această disertație trebuie să respecte Regulamentul Universității din Londra pentru diplomele de antropologie.
Studenți cu jumătate de normă
Dacă sunteți cu normă parțială, atunci, la fel ca toți studenții de cercetare din primul an, trebuie să vă întâlniți cu supervizorul la începutul anului universitar pentru a conveni asupra nevoilor dvs. de formare și a defini modalitatea adecvată de contact cu supravegherea. În mod normal, se recomandă să urmați cursul de Metode de cercetare etnografică în primul an și se așteaptă să participați la seminariile de formare în cercetare în al doilea an. Pe parcursul mandatului, supravegherea va lua forma unui amestec de întâlniri față în față și contact prin e-mail; supravegherea față în față tinde să aibă loc în timpul vacanței de Crăciun, Paște sau vară.
Majoritatea seminariilor departamentale și multe seminarii bazate pe subiecte au loc pe parcursul săptămânii și seara. Accesul la bibliotecă și la facilitățile de calcul este posibil în timpul programului normal de funcționare. Predarea formală și o cantitate din ce în ce mai mare de materiale de cercetare bazate pe subiecte sunt disponibile prin intermediul resurselor electronice disponibile prin conexiunea la internet a Bibliotecii (inclusiv un număr tot mai mare de motoare de căutare specializate pe subiecte/regiuni).
Seminarii
Varietatea de seminarii la care ați dori să participați la SOAS și în toată Londra este enormă și va trebui să fiți selectiv. Seminarul departamental de antropologie se întrunește miercuri după-amiază și este un element crucial al vieții intelectuale comune a personalului și studenților postuniversitari. Toți studenții din primul an sunt așteptați să participe. Vorbitorii invitați vor prezenta lucrări în desfășurare, dintre care o mare parte ar trebui să fie la vârful cercetării antropologice. Există, de asemenea, un seminar regulat de doctorat post-lucru pe teren susținut de studenții care se întorc de la munca de teren. În timp ce acest seminar se adresează în primul rând studenților post-luc de teren (și toți studenții post-luc de teren rezidenți sunt așteptați să participe în mod regulat), studenții MPhil sunt încurajați cu tărie să participe și să participe la discuție.
SOAS găzduiește o varietate de prelegeri publice, conferințe și seminarii care sunt promovate în mod vizibil pe pagina de evenimente SOAS . Personalul SOAS aparține de obicei unui departament academic și unui centru regional (unii aparțin și centrelor cu scop special). Dacă aveți un interes regional, atunci faceți un punct la începutul anului când găsiți Centrul Regional relevant, unde veți găsi un panou informativ care afișează întâlnirile viitoare. Unele Centre Regionale publică, de asemenea, un Buletin Informativ.
În afara SOAS , vă recomandăm să explorați facilitățile Universității din Londra. LSE, University College și Goldsmiths College au departamente substanțiale de antropologie și organizează, de asemenea, seminarii săptămânale. Unii dintre voi s-ar putea să aibă interese speciale care fac să merite să căutați colegii de la Universitatea din Londra care se ocupă de studii superioare în medicină, drept, educație etc. Posibilitățile sunt prea extinse și variate pentru a fi enumerate aici; dacă aveți interese speciale, întrebați un membru al personalului care vă împărtășește entuziasmul.
De asemenea, puteți lua în considerare o bursă junior a Institutului Regal de Antropologie (RAI), care va include un abonament la jurnal la Jurnalul Institutului Regal de Antropologie și Anthropology Today. Calitatea de membru include și accesul la biblioteca RAI situată în British Museum, care găzduiește și seminarii și proiecții de filme.
Al doilea și al treilea an (și mai departe)
Al doilea an de doctorat implică muncă de teren, iar al treilea an presupune redactarea (100.000 de cuvinte). În al treilea an, este de așteptat să vă întâlniți cu supervizorul dvs. aproximativ o dată pe lună. În calitate de student după lucru pe teren, veți fi, de asemenea, așteptat să susțineți două prezentări de seminar în cadrul seminarului post-teren în al treilea an al cursului dvs. de studiu. Aceasta este o oportunitate de a obține feedback cu privire la munca ta de la alți membri ai departamentului, precum și de la colegii doctoranzi. Scopul celui de-al treilea an este de a vă ajuta să finalizați lucrarea sau să produceți o mare parte a unei prime schițe a disertației. Mulți studenți caută apoi al patrulea an de studiu sau Continuare. Toate schimbările de statut trebuie să fie susținute de supervizorul dumneavoastră și aprobate de Directorul de Studii Doctorale și de Școala Doctorală. În timpul perioadei de redactare, supervizorul dvs. vă poate încuraja să participați la conferințe și să prezentați lucrări în afara SOAS . În ultimul an de redactare a dizertației, ar trebui să începeți, de asemenea, să vă gândiți la munca postdoctorală și să aplicați pentru burse și anunțuri de angajare. În mod normal, supervizorul dumneavoastră vă va ghida în pregătirea cererilor, dar este responsabilitatea dumneavoastră să identificați oportunitățile și să respectați termenele limită pentru depunerea cererilor.
Notă importantă
Informațiile de pe pagina programului reflectă structura programului prevăzută în raport cu sesiunea academică dată.
Oportunități de carieră
Pathways cercetare
Există mai multe posibile de cercetare Pathways disponibile studenților de cercetare în cadrul Departamentului. Acestea sunt:
- Pathway 3
- 1 3 Pathway
- 2 3 Pathway
- Pathway 4
3 Pathway este standardul nostru MPhil / doctorat Pathway potrivit pentru candidații cu un grad nivel de master existente în antropologie. Candidații sunt înregistrați inițial ca studenți MPhil. Pentru studenții cu normă întreagă, primul an de înscriere include pregătirea metodelor de cercetare și dezvoltarea de proiecte, culminând cu un upgrade la înregistrarea la doctorat. Sub rezerva actualizării cu succes, al doilea an este petrecut, în general, efectuând lucrări de teren. Al treilea an este petrecut cu scrisul.
Cei 1 + 3 Pathway implică un an de la programul nostru MA antropologice Metode de cercetare ESRC- a recunoscut , urmat de trei ani pe / programul MPhil de doctorat. Această Pathway este potrivită pentru candidații cu o diplomă de licență în antropologie, dar fără pregătire la nivel de master în disciplină. Dizertația pentru Metodele de cercetare antropologică MA constituie baza pentru raportul de cercetare și propunerea de lucru pe teren necesare pentru trecerea de la statutul de MPhil la statutul de doctorat. În consecință, procesul de actualizare are loc, în general, la începutul primului an al părții +3 a Pathway și studentul se poate aștepta să plece pentru munca de teren după aproximativ un trimestru.
2 + 3 Pathway este destinat pentru cei cu o diplomă de licență în antropologie , dar care necesită instruire intensivă suplimentară într - o limbă africană , desemnat sau din Asia , în scopul de a efectua munca de teren. Acesta cuprinde masterul de doi ani în Metode de cercetare antropologică și limbaj intensiv, urmat de trei ani în programul MPhil / PhD. Ca și în cazul 1+3 Pathway , candidații pot să facă upgrade și să se angajeze în munca de teren mai devreme în primul an de înregistrare MPhil/PhD decât studenții de la standard +3 Pathway .
Pathway +4 este destinată studenților cu o diplomă de master în antropologie care au nevoie de o pregătire lingvistică intensivă suplimentară pentru a efectua munca de teren. Pathway constă dintr-o perioadă de doi ani de pregătire pe teren, inclusiv instruire intensivă a limbii străine, și oportunitatea, după caz, pentru vizite scurte de familiarizare înainte de lucru pe teren la locurile așteptate de lucru pe teren și/sau instruire lingvistică in situ. Se așteaptă ca candidații să treacă la statutul de doctorat la începutul celui de-al doilea an de înregistrare.
Descrierile de mai sus se bazează pe înregistrarea cu normă întreagă. Fiecare dintre aceste Pathways este, de asemenea, disponibilă pe bază de normă parțială (de exemplu, Pathway +3 poate fi urmată cu jumătate de normă pe parcursul a șase ani). Studenții de pe fiecare dintre aceste Pathways pot fi, de asemenea, eligibili să aplice pentru un an suplimentar de înscriere la un nivel redus de taxă pe statutul de „continuare”.
Așa cum s-a descris mai sus, așteptările sunt că candidații la gradul de cercetare de mai sus Pathways vor avea deja pregătire în antropologie la nivel universitar sau postuniversitar (în funcție de Pathway ). Recunoaștem, însă, că unii candidați pot avea o pregătire antropologică fără o diplomă oficială în antropologie. Studenții potențiali trebuie să contacteze tutorul de cercetare pentru a discuta despre circumstanțele lor particulare. În cazul în care candidații nu au o bază antropologică suficientă, pot fi sfătuiți mai întâi să ia unul dintre programele noastre de MA predate (mai degrabă decât MA în Metode de Cercetare Antropologică) pentru a se califica pentru Pathways 3 sau 4 MPhil / PhD.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.