Gradul de cercetare (MPhil / PhD) în studiile japoneze și coreene

Generalități

Programul de descriere

Mod de participare: Full-time sau Part-time


Departamentul este capabil să supravegheze diplomele MPhil și doctorat prin cercetare și teză într-o gamă largă de subiecte culturale și lingvistice. Studenții intenționati de cercetare nu trebuie să se simtă constrânși să limiteze alegerea subiectelor la cele indicate în raport cu numele membrilor personalului actual (studenții postuniversitari au lucrat recent la o serie de subiecte care includ cinema japonez, texte Kabuki, lingvistică și literatură japoneză modernă, Meiji texte istorice, lingvistică și literatură coreeană, colonia coreeană și istorie din secolul al XVIII-lea). Cercetările întreprinse la nivel MPhil și doctorat se bazează pe materiale literare, documentare și arhive disponibile la SOAS și sunt colectate în timpul lucrărilor de teren în Japonia și Coreea.

Structura

Toți elevii se înregistrează în anul 1 al programului ca studenți MPhil. Actualizarea de la MPhil la doctorat are loc la sfârșitul primei sesiuni academice pentru studenții cu normă întreagă (sau la sfârșitul celei de-a doua sesiuni academice pentru studenții cu fracțiune de normă).

Toți noii studenți MPhil / PhD sunt asigurați cu un comitet de supraveghere format din trei membri, format dintr-un supraveghetor principal sau primar și un al doilea și al treilea supraveghetor. Împărțirea în timp a comitetului de supraveghere este de 60:25:15. În primul an, se așteaptă ca studenții să se întâlnească cu supervizorul lor principal pe o bază bi-săptămânală pentru o perioadă de cel puțin o oră.

Supraveghetorul elevului este întotdeauna un membru al Departamentului în care studentul este înregistrat. Al doilea și al treilea supraveghetor, care acționează într-o funcție suplimentară de consiliere, pot fi din același departament sau din alte departamente / centre din cadrul Facultății de Limbi și Culturi sau din departamente / centre din celelalte facultăți ale școlii. Progresul studenților este supravegheat în continuare de tutorele departamentului de cercetare.

În primul an, studenții se pregătesc pentru cercetare urmând o serie de seminare de instruire în cercetare (RTS) convocate la nivel de facultate de către decanul asociat pentru cercetare și susținute de formarea generică pe care o oferă la Școala Doctorală.

Elevii care lucrează în domeniul literaturii și al studiilor culturale sunt, de asemenea, invitați să participe la formarea suplimentară oferită de Centrul pentru Studii Culturale, Literaturii și Postcoloniale (CCLPS).

Elevii pot fi, de asemenea, încurajați de către supraveghetori să participe la cursuri suplimentare de predare relevante pentru cercetarea lor și nevoile lor de formare. Acestea pot include cursuri specializate disciplinare, de limbă sau de cultură regională sau cursuri de cercetare în alte departamente din afara Facultății.

Spre sfârșitul primului mandat, studenții cu normă întreagă sunt obligați să prezinte o recenzie a literaturii de aproximativ 5000 de cuvinte. Instrucțiuni pentru acest lucru sunt oferite la seminarii de formare a cercetării facultăților, iar studenții discută cu supraveghetorii lor cum această revizuire a literaturii ar putea fi integrată în propunerea lor de cercetare de actualizare și ulterior disertația lor.

Pentru procesul de actualizare anul 1, studenții cu normă întreagă (anul 2 pentru studenții cu timp parțial) trebuie să prezinte un portofoliu de actualizare de 10.000 de cuvinte format dintr-o propunere de cercetare și un capitol de bază. Numărul relativ de cuvinte dintre aceste două elemente ar trebui decis între comitetul de student și de supraveghere, dar este de așteptat ca capitolul de bază să fie de cel puțin 3000 de cuvinte. Termenul limită pentru depunerea acestui portofoliu este 15 mai fiecare an.

Propunerea de cercetare cuprinde în general următoarele elemente:

  1. Rațiunea de cercetare și contextul cercetării propuse
  2. Principalele întrebări de cercetare
  3. Revizuire de literatura
  4. Cadrul și considerentele teoretice și metodologice
  5. Metode de cercetare propuse
  6. Probleme etice (unde este cazul)
  7. Structurarea structurii tezei de doctorat
  8. Program de cercetare și scriere
  9. Bibliografie

Ajustările la una sau mai multe dintre aceste secțiuni, inclusiv adăugările sau ștergerile, după caz, sunt posibile printr-o înțelegere prealabilă între studenți și supervizorii principali.

Capitolul de bază ar trebui să fie, în mod ideal, o piesă analitică de scriere în care elevul prin intermediul unui studiu de caz arată modul în care propunerea de cercetare se traduce într-o cercetare reală. În funcție de natura proiectului de cercetare, accesul la materialele sursă primară poate fi dificil înainte ca studentul să efectueze cercetarea de anul doi și, în astfel de cazuri, conținutul trebuie să fie convenit între student și comitetul de supraveghere.

Procesul de actualizare de la stadiul MPhil la doctorat se bazează pe evaluarea portofoliului de upgrade de către comitetul de cercetare al elevului și pe o prezentare orală de 20-30 de minute, urmată de o discuție. Prezentarea orală se acordă personalului departamental și studenților din cercetare. Cei trei supraveghetori se întâlnesc separat pentru a discuta rezultatul actualizării și pentru a informa studentul. La finalizarea cu succes a portofoliului de upgrade, elevii sunt actualizați în mod oficial la doctorat și continuă până în al doilea an. (Dacă evaluatorii consideră că există deficiențe în portofoliu, studenții vor fi rugați să-l revadă la satisfacția lor înainte de confirmarea actualizării statutului de doctor). În mod normal, elevilor nu li se permite să treacă la cel de-al doilea an până când procesul de actualizare a fost finalizat.

Al doilea an (sau echivalent part-time) este petrecut în mod normal în cercetare. Acest lucru se poate face prin orice combinație de lucru de teren și de cercetare în biblioteci și colecția de materiale, astfel cum a fost convenit între student și supervizor.

Al treilea an (sau echivalent part-time) este dedicat redactării cercetării pentru teza de doctorat. În acest timp, elevii vor susține, în mod normal, o prezentare într-un seminar de cercetare organizat de îndrumătorul departamentului de cercetare, care cuprinde un număr select de membri ai personalului cu expertiză specială în temă și alți studenți de cercetare. În timpul celui de-al treilea an (sau echivalent part-time), studenții vor prezenta supraveghetorilor lor capitole pentru comentarii, înainte de a finaliza un proiect final al tezei. Odată ce un proiect complet este finalizat, lucrările sunt evaluate de toți membrii comitetului de supraveghere, iar studentul poate depune teza sau trece la Starea de continuare pentru a primi 12 luni pentru a finaliza teza și pentru a o supune examinării. Teza trebuie finalizată în termen de 48 de luni de la momentul înregistrării (sau echivalent part-time).

Teza - care nu depășește 100.000 de cuvinte în lungime - este examinată de două autorități de conducere în domeniu, dintre care unul are experiență de examinare la Universitatea din Londra și cel puțin unul dintre aceștia este extern la SOAS .

Notă importantă

Informațiile de pe pagina programului reflectă structura programului dorită în raport cu sesiunea academică dată.

Admisiuni de cercetare și aplicații

Salutăm aplicațiile de la studenți calificați care dețin un bun nivel de master (sau echivalent de peste mări) într-un subiect relevant pentru diplomele de cercetare la SOAS . Cererile trebuie depuse online.

Este important să depuneți o cerere înainte de începerea anului universitar în care doriți să vă înscrieți pentru a ne permite timpul pentru procesarea cererii dvs. Dacă solicitați burse, se pot aplica termene anterioare.

Programul de doctorat SOAS este competitiv, iar solicitanții ar trebui să aibă un bilanț al realizărilor academice ridicate și o propunere viabilă care să contribuie la interesele de cercetare ale departamentului. Vă rugăm să rețineți: descurajăm aplicațiile pur speculative. Cererile de cercetare interdisciplinară sunt binevenite, dar poate fi depusă o singură cerere la un departament.

Cerințe de intrare în limba engleză necondiționate

Solicitanții care necesită o viză de nivel 4 pentru a studia în Marea Britanie trebuie să furnizeze un certificat academic UKVI IELTS de la un centru de testare aprobat UKVI.

Solicitanții internaționali care necesită o viză de nivel 4 pentru a studia în Marea Britanie

Test Intrare necondiționată Intrare necondiționată cu suport în sesiune
IELTS (Academic) 7,0 în general sau mai mare, cu 7,0 în sub-scoruri. 7.0 în general sau mai mare, cu cel puțin 6,5 în sub-scoruri

Solicitanții SEE și UE

Test Intrare necondiționată Intrare necondiționată cu suport în sesiune
IELTS (Academic) 7,0 total sau mai mare, cu 7,0 în fiecare sub-punctaj. 7.0 în general sau mai mare, cu cel puțin 6,5 în sub-scoruri.
TOEFL IBT 105 total sau mai mare, cu minimum 25 în sub-scoruri. 105 în general cu minim 22 în sub-scoruri.
SAU
100 în general cu minimum 25 în scris și 22 în alte sub-scoruri.
Test Pearson de engleză (academic) 75 total sau mai mare, cu minimum 70 în sub-scoruri. 70 total sau mai mare, cu un minim de 65 în sub-scoruri.
Ultima actualizare Septembrie 2019

Despre facultate

SOAS University of London welcomes the brightest minds to study on its central London campus with like-minded individuals who feel passionately about contemporary world issues.

SOAS University of London welcomes the brightest minds to study on its central London campus with like-minded individuals who feel passionately about contemporary world issues. Citește mai puţin
Londra , Singapur + 1 Mai mult Mai Puțin