Cercetări în studiile japoneze și coreene

Mod de participare: Full Time sau Part Time

Departamentul este capabil să supravegheze gradele MPhil și doctorat prin cercetări și teze într-o gamă largă de subiecte culturale și lingvistice. Intenția elevilor de cercetare nu ar trebui să se simtă constrânsă să limiteze alegerea subiectelor la cele indicate împotriva numelor membrilor personalului actual (studenții postuniversitari au lucrat recent la o serie de subiecte care includ cinematografia japoneză, textele Kabuki, lingvistica și literatura japoneză moderne, Meiji texte istorice, lingvistică coreeană și literatură, istorie coreeană colonială și secolului al XVIII-lea). Cercetarea efectuată la nivel de MPhil și de doctorat se bazează pe materiale literare, documentare și arhive disponibile la SOAS și, de asemenea, s-au adunat pe teren în Japonia și Coreea.

Structura

Toți elevii se înregistrează în anul 1 al programului ca studenți MPhil. Actualizarea de la MPhil la doctorat are loc la sfârșitul primei sesiuni academice pentru studenții cu normă întreagă (sau la sfârșitul celei de-a doua sesiuni academice pentru studenții cu fracțiune de normă).

Toți noii studenți MPhil / PhD sunt asigurați cu un comitet de supraveghere format din trei membri, format dintr-un supraveghetor principal sau primar și un al doilea și al treilea supraveghetor. Împărțirea în timp a comitetului de supraveghere este de 60:25:15. În primul an, se așteaptă ca studenții să se întâlnească cu supervizorul lor principal pe o bază bi-săptămânală pentru o perioadă de cel puțin o oră.

Supraveghetorul elevului este întotdeauna un membru al Departamentului în care studentul este înregistrat. Al doilea și al treilea supraveghetor, care acționează într-o funcție suplimentară de consiliere, pot fi din același departament sau din alte departamente / centre din cadrul Facultății de Limbi și Culturi sau din departamente / centre din celelalte facultăți ale școlii. Progresul studenților este supravegheat în continuare de tutorele departamentului de cercetare.

În primul an, studenții se pregătesc pentru cercetare urmând o serie de seminare de instruire în cercetare (RTS) convocate la nivel de facultate de către decanul asociat pentru cercetare și susținute de formarea generică pe care o oferă la Școala Doctorală.

Elevii care lucrează în domeniul literaturii și al studiilor culturale sunt, de asemenea, invitați să participe la formarea suplimentară oferită de Centrul pentru Studii Culturale, Literaturii și Postcoloniale (CCLPS).

Elevii pot fi, de asemenea, încurajați de către supraveghetori să participe la cursuri suplimentare de predare relevante pentru cercetarea lor și nevoile lor de formare. Acestea pot include cursuri specializate disciplinare, de limbă sau de cultură regională sau cursuri de cercetare în alte departamente din afara Facultății.

Spre sfârșitul primului semestru, elevii cu normă întreagă trebuie să prezinte o revizuire a literaturii de aproximativ 5000 de cuvinte. Instrucțiuni pentru acest lucru sunt furnizate la seminarii de formare de cercetare facultate și elevii discuta cu supraveghetorii lor modul în care această revizuire literatura ar putea fi integrate în propunerea lor de cercetare de upgrade și mai târziu disertația lor.

Pentru anul procesului de actualizare, 1 elev cu normă întreagă (anul 2 pentru studenții cu fracțiune de normă) trebuie să prezinte un portofoliu de upgrade de 10.000 de cuvinte, care să conțină o propunere de cercetare și un capitol central. Conținutul relativ al acestor două elemente ar trebui să fie stabilit între comitetul studențesc și cel de supraveghere, dar este de așteptat ca capitolul de bază să nu fie mai mic de 3000 de cuvinte. Termenul limită pentru depunerea acestui portofoliu este 12 mai 2017.

Propunerea de cercetare cuprinde în general următoarele elemente:

  1. Rațiunea de cercetare și contextul cercetării propuse
  2. Principalele întrebări de cercetare
  3. Revizuire de literatura
  4. Cadrul și considerentele teoretice și metodologice
  5. Metode de cercetare propuse
  6. Probleme etice (unde este cazul)
  7. Structurarea structurii tezei de doctorat
  8. Program de cercetare și scriere
  9. Bibliografie.

Ajustările la una sau mai multe dintre aceste secțiuni, inclusiv adăugările sau ștergerile, după caz, sunt posibile printr-o înțelegere prealabilă între studenți și supervizorii principali.

Capitolul de bază ar trebui să fie, în mod ideal, o piesă analitică de scriere în care elevul prin intermediul unui studiu de caz arată modul în care propunerea de cercetare se traduce într-o cercetare reală. În funcție de natura proiectului de cercetare, accesul la materialele sursă primară poate fi dificil înainte ca studentul să efectueze cercetarea de anul doi și, în astfel de cazuri, conținutul trebuie să fie convenit între student și comitetul de supraveghere.

Procesul de actualizare de la stadiul MPhil la doctorat se bazează pe evaluarea portofoliului de upgrade de către comitetul de cercetare al elevului și pe o prezentare orală de 20-30 de minute, urmată de o discuție. Prezentarea orală se acordă personalului departamental și studenților din cercetare. Cei trei supraveghetori se întâlnesc separat pentru a discuta rezultatul actualizării și pentru a informa studentul. La finalizarea cu succes a portofoliului de upgrade, elevii sunt actualizați în mod oficial la doctorat și continuă până în al doilea an. (Dacă evaluatorii consideră că există deficiențe în portofoliu, studenții vor fi rugați să-l revadă la satisfacția lor înainte de confirmarea actualizării statutului de doctor). În mod normal, elevilor nu li se permite să treacă la cel de-al doilea an până când procesul de actualizare a fost finalizat.

Al doilea an (sau echivalentul cu jumătate de normă) este în mod obișnuit cheltuit în cercetare. Aceasta poate fi prin orice combinație de activități pe teren și de cercetare în biblioteci și de colectare a materialelor convenite între student și supervizor.

Al treilea an (sau echivalentul cu jumătate de normă) este dedicat elaborării cercetărilor pentru teza de doctorat. În acest timp, studenții vor prezenta, în mod normal, o prezentare într-un seminar de cercetare organizat de Tutorul de Cercetare al departamentului, care cuprinde un număr select de membri ai personalului cu experiență specială în domeniu și alți studenți în domeniul cercetării. În timpul celui de-al treilea an (sau a unui echivalent part-time) studenții vor prezenta proiecte de capitole pentru supraveghetorul principal pentru comentarii, înainte de a finaliza un proiect final al tezei. Odată ce un proiect complet este finalizat, lucrarea este evaluată de toți membrii comisiei de supraveghere și studentul poate fie să prezinte teza, fie să treacă la Starea de continuitate pentru a primi încă 12 luni pentru a finaliza teza și a prezenta pentru examinare. Teza trebuie să fie finalizată în termen de 48 de luni de la data înregistrării (sau echivalent cu fracțiune de normă).

Teza - care nu depășește 100.000 de cuvinte în lungime - este examinată de două autorități de conducere în domeniu, dintre care unul are experiență de examinare la Universitatea din Londra și cel puțin unul dintre aceștia este extern la SOAS .

Diplomele de doctorat sunt acordate de SOAS la înregistrare în 2013 și sunt supuse reglementărilor SOAS .

Program predat în:
  • Engleză

Vezi 19 mai multe cursuri de la SOAS University of London »

Acest curs este Bazat în Campus
Duration
3 anii
Part time
La zi
Price
4,271 GBP
Taxe pe întreg teritoriul UE / UE: £ 4,271; Taxe de peste tot: 16.950 £ pe an universitar
După locații
După dată
End Date
Sept 1, 2021
Termen limită de aplicare
Termen limită de aplicare
Location
Termen limită de aplicare
End Date
Sept 1, 2021
Location
Termen limită de aplicare
End Date