Gradul de cercetare (MPhil / PhD) în istorie
SOAS University of London
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 4.670 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* taxe cu normă întreagă pe an universitar: Marea Britanie / UE 4.396 £; În străinătate 17.967 lire sterline. Taxe part-time pe an universitar: Marea Britanie / UE 2.198 GBP; În străinătate 8.984 lire sterline
Introducere
Mod de participare: Full-time sau Part-time
Departamentul de istorie SOAS este unul dintre centrele importante din lume care oferă supraveghere pentru diplomele de cercetare în istoria africană și asiatică. Atrage studenți și vizitatori savanți din toate părțile lumii. Evaluările de top oferite Departamentului în evaluările oficiale de cercetare naționale din 1996, 2001 și 2008 au luat în considerare excelența pregătirii sale în domeniul cercetării, precum și evidența publicării personalului. Departamentul oferă oportunități pentru candidații bine calificați să se alăture grupurilor mari de studenți și personal care lucrează în sau în jurul domeniilor lor de istorie de specialitate. Combinația unică de supraveghere individuală, cursuri predate și seminarii asigură că marea majoritate a studenților își termină diplomele în termen de patru ani.
Studenții SOAS au acces nerestricționat și de obicei gratuit la o gamă uriașă de seminarii, conferințe și ateliere desfășurate în SOAS sau la îndemână. Cel mai important, aceștia participă la un seminar săptămânal de istorie regională - despre Africa, Asia de Sud, Orientul Apropiat și Mijlociu, Asia de Est sau Asia de Sud-Est - și deseori ateliere speciale pe teme legate de cercetarea lor. Legături strânse sunt întreținute cu Institutul de Cercetări Istorice din apropiere și Institutul de Studii al Commonwealth-ului, care organizează propriile lor seminarii de cercetare. Acestea oferă studenților de cercetare multe oportunități de a întâlni savanți care vizitează SOAS , precum și cei cu sediul în altă parte a Universității din Londra sau în Marea Britanie. Participarea la cursuri care fac parte din cursurile predate în SOAS sau în altă parte poate fi posibilă și prin aranjare.
Bibliotecile din Londra sunt superbe pentru multe dintre disciplinele studiate în cadrul Departamentului. Studenții de istorie SOAS au acces gratuit la Biblioteca Britanică din apropiere (inclusiv la Biroul din India și la colecțiile orientale), la Biblioteca Bibliotecii Britanice a Bibliotecii de la Colindale, la Arhivele Naționale și la o gamă vastă de alte colecții, inclusiv bibliotecile celor mai multe alte Colegii și universități din Londra.
Structura
- Supraveghere
Fiecare student are un Comitet de cercetare format din trei persoane. Studenții co-supervizați au un comitet format din patru persoane. - Proceduri de înregistrare pentru studenții din anul I
În perioada de înregistrare, supraveghetorul dumneavoastră și îndrumătorul de cercetare vor fi disponibili la orele publicitate pentru a vă întâlni în birourile lor. Va trebui să discutați despre orice cursuri pe care doriți să le auditați sau pe care vi se solicită să le urmați și să le treceți (adică cursurile specificate în scrisoarea dvs. de acceptare din partea școlii și / sau a cursurilor de limbi) cu supraveghetorul dumneavoastră. - Prezență la Londra
Studenții sunt așteptați să se bazeze pe SOAS pe tot parcursul studiului, cu excepția perioadelor de lucru pe teren. - Jurnal și e-mail
Fiecare student are un jurnal electronic personal pe care îl puteți accesa prin BLE. Jurnalul de bord trebuie completat de fiecare dată când vă întâlniți cu supraveghetorul pe parcursul programului dvs. de studiu, iar toate obiectivele și termenele convenite în timpul tutorialului trebuie înregistrate. Un jurnal este un instrument online conceput pentru a vă sprijini în dezvoltarea dvs. academică și profesională și pentru a vă ajuta să construiți un profil larg și echilibrat de abilități. De asemenea, permite supraveghetorului tău să-ți urmărească progresul și să te sfătuiască în consecință. Personalul academic și al facultății, precum și alți studenți, vor folosi e-mailul SOAS pentru a vă contacta cu informații importante legate de gradul de-a lungul studiilor. Dacă utilizați un alt cont de e-mail, asigurați-vă că toate e-mailurile din contul dvs. SOAS sunt trimise. - Regula de patru ani
Școala impune tuturor studenților să își finalizeze doctoratul în patru ani. Este esențial ca studenții să-și anunțe supraveghetorul, tutorul de cercetare și registrul cât mai devreme posibil, dacă studiul lor trebuie întrerupt pentru o perioadă semnificativă din cauza unor circumstanțe personale excepționale. Aceste probleme pot fi financiare, personale sau în raport cu rolul dvs. de părinte și / sau îngrijitor. Vă rugăm să furnizați documentație sub formă de certificate medicale, scrisori de explicație, etc. Rețineți, de asemenea, că orice prelungire a activității dvs. de teren, peste perioada obișnuită de 12 luni, va duce la o scurtare a perioadei de redactare, deoarece regula de patru ani va rămâne în vigoare. - Cursuri
Toți studenții din anul I trebuie să participe la Seminarul de Metodologie săptămânal, principalul forum pentru a discuta cercetările istorice actuale, să îți prezinte propria cercetare și să te angajezi cu cercetarea colegilor tăi. Studenții din primul an sunt, de asemenea, obligați să participe la cel puțin un seminar regional de cercetare (Seminar de istorie africană, Aproape
Alte nevoi de formare, de exemplu în limbi străine, sunt necesare pentru unii studenți de anul întâi, după cum se menționează în scrisoarea de acceptare a programului de cercetare. Elevii sunt, de asemenea, încurajați să auditeze cursuri în cadrul departamentului de istorie sau în alte departamente și facultăți din cadrul școlii, după cum sa convenit cu supraveghetorul. Elevii trebuie să solicite permisului de conducere respectivul permis de conducere înainte de a putea efectua un audit. Auditarea este posibilă pentru cursuri, dar nu pentru cursuri de instruire, astfel încât clasele de limbi străine să fie în mod normal interzise. Aranjamentele pentru cursuri suplimentare cu alte colegii ale Universității din Londra (cum ar fi UCL pentru limbile europene) vor fi făcute ori de câte ori este posibil, dar nu pot fi garantate. Timpurile unor astfel de cursuri necesare nu trebuie să se contrazică cu angajamentele seminarului din cadrul departamentului. Dacă timpii pentru alte cursuri pe care doriți să le efectuați în afara departamentului coincid cu cel al seminarului regional de cercetare sau al Seminarului de Metodologie, atunci aceste cursuri obligatorii trebuie să aibă prioritate.
Studenții din anul doi sunt așteptați să participe la seminarul regional de cercetare în timpul perioadei lor de ședere.
Studenții din al treilea an participă la cel de-al cincilea Seminar de Redactare, în cadrul căruia vor discuta capitole de proiect cu colegii studenți. Studenții din al treilea an sunt, de asemenea, obligați să participe la seminarul regional de cercetare și va fi de așteptat să facă o prezentare la acel seminar după întoarcerea lor de la munca de teren. Studenții din al patrulea an sunt așteptați să participe la seminarul de cercetare regional în timpul mandatului lor de ședere. Toți studenții din reședință participă la Seminarul de Cercetare al Departamentului care va avea loc o dată sau de două ori pe termen și în care membrii personalului discută proiectele lor de cercetare curente. - Upgrade („mini-viva”)
Toți studenții sunt înregistrați în primul an ca studenți MPhil. Ședința de modernizare durează de obicei până la o oră și va fi condusă de comitetul de cercetare, dar poate implica și alți membri ai personalului, în general din aceeași secție. În cazurile în care fie studentul, fie supervizorul au preocupări cu privire la ședința de actualizare, ei pot solicita Tutorului de cercetare sau alt membru al personalului nominalizat să fie prezent ca „extern” în timpul procesului. Grupul va discuta cu studentul pe baza portofoliului despre evoluția tezei și direcția viitoare a acesteia. Pe baza portofoliului și a discuției, Comitetul de cercetare al studentului decide că înregistrarea va fi transferată doctoratului, înregistrarea va rămâne MPhil sau că înregistrarea va fi încheiată. Un student care lucrează bine cu supraveghetorul său va constata că nu trebuie să vă faceți griji pentru ultimele două categorii. De asemenea, comitetul ar putea decide să stabilească alte cerințe în timpul verii, cum ar fi revizuirea uneia sau mai multor lucrări scrise înainte de a lua decizia finală în septembrie. Niciun elev nu are permisiunea de a pleca pentru lucrări de teren până când nu a fost luată o decizie cu privire la modernizare. După actualizare, statutul de doctorat este retardat la data inițială de înregistrare pentru MPhil. - Muncă de teren / Concediu de cercetare
Odată actualizați la statutul de doctorat, majoritatea studenților pleacă pentru „munca de teren” pentru una sau mai multe perioade care încep la sau după sfârșitul celui de-al treilea mandat al primului an. Se recomandă ca elevii să revină la SOAS la înregistrarea completă cel târziu la începutul celui de-al treilea mandat al doilea an. Variațiile acestui model pot fi necesare, dar trebuie aprobate în prealabil de către supraveghetorul și tutorele cercetării. Dvs. și supervizorul dvs. trebuie să completați formularul de solicitare a lucrărilor de teren și să îl depuneți în registru. În acest formular, este de așteptat să vă prezentați planurile de cercetare pentru următoarele 12 luni, inclusiv contactele universitare de peste mări și o descriere a aranjamentelor pentru supraveghere în timp ce vă aflați pe teren. Munca de teren mai mare de 12 luni trebuie să fie susținută de supraveghetorul dumneavoastră și aprobată de decanul asociat pentru cercetare. Trebuie să fiți conștienți că o astfel de extensie vă scurtează perioada de redactare.
Este de așteptat să păstrați legătura cu supraveghetorul dvs. pe parcursul lucrărilor de teren. Unii studenți preferă să trimită un raport lunar periodic al activităților lor; în timp ce alții trimit un raport de lucru pe câmp pe termen mai lung după primele șase luni. Dvs. și supraveghetorul dvs. trebuie să vă dați acordul asupra metodei dvs. de raportare planificată înainte de plecare. La sfârșitul anului, supraveghetorul dvs. trebuie să completeze un formular de evaluare anual pentru dvs. și va trebui să știe ce ați făcut. Orice cerere pentru o ședere prelungită făcută din teren trebuie să fie susținută de supraveghetorul dumneavoastră și aprobată de decanul asociat pentru cercetare, astfel încât contactul regulat cu supraveghetorul dvs. este esențial.
Nu toți studenții au finanțarea activităților de teren în locul lor și, în aceste cazuri, această problemă ocupă o preocupare și un efort considerabil pentru primul an. Așadar, în timp ce lucrează la metode și instruire, un student trebuie să identifice și să aplice la orice surse relevante de finanțare a lucrărilor de teren, deoarece aranjamentele pentru lucrările de teren și cererile de subvenții ar trebui să fie completate la timp. Supervizorul dvs. vă poate oferi îndrumări, dar, în afară de scrierea trimiterilor, nu se așteaptă ca un supraveghetor să localizeze surse de venit pentru dvs. Găsirea finanțării, scrierea cererilor și colectarea materialului de susținere necesar fac parte din pregătirea dvs. de cercetare și din abilitățile transferabile care vă vor servi după finalizarea diplomei. - Extinderea stării de redactare (continuare) (al patrulea an)
Toți studenții care nu se depun în termen de trei ani se pot înscrie pentru maximum trei termeni la extinderea statutului de redactare (continuare) (vezi manualul de cercetare postuniversitar pentru detalii). Pentru a trece la acest statut, studenții trebuie să prezinte un portofoliu care să includă două treimi din teză în formă de proiect, o prezentare detaliată pentru fiecare dintre capitolele rămase (oferind o imagine de ansamblu a conținutului, întrebărilor, surselor, structurii), o caracterizare a întregii teze și a unui calendar de prezentare. Studenții vor trimite acest portofoliu înainte de sfârșitul lunii august a celui de-al treilea an de înscriere tuturor membrilor comitetului lor de supraveghere. - Predarea ca GTA
Studenții au șansa de a solicita o funcție de asistent didactic absolvent, derulând unul sau mai multe tutoriale pentru cursurile oferite în departament (sau, dacă este cazul, în alte departamente). Studenții predau în mod normal în al treilea și / sau al patrulea an. Cei care nu pleacă pentru activități de teren ar putea avea în vedere și predarea în al doilea an. Experiența de predare este crucială pentru cariera ta după doctorat și te ajută să stăpânești o gamă tematică mai largă de teme. Supervizorul dvs. trebuie să sprijine cererea dvs. și o va face fericit dacă teza dvs. progresează bine. Toți studenții pot participa la Programul de dezvoltare a predării academice care duce la un certificat acreditat. Pozițiile GTA sunt publicizate în mod normal la începutul verii. - Depunerea disertației
Sarcina principală a tuturor studenților, înainte de începutul celui de-al treilea an, este de a dezvolta o strategie realistă pentru colectarea și organizarea materialelor de cercetare și redactarea tezei. Se estimează că ați finalizat un proiect de teză până la sfârșitul celui de-al treilea an. Trebuie să depuneți teza pentru viva voce până la sfârșitul celui de-al patrulea an. - Studenți cu timp parțial
Reglementările pentru studenții cu fracțiune de normă sunt aceleași ca mai sus, cu următoarele excepții: Studenții cu timp parțial sunt așteptați să-și vadă supraveghetorii lunar în anii unu și doi și după cum este necesar în perioada următoare. Ei participă la seminarul de metodologie și dau prezentarea metodologiei în primul an de înscriere. Aceștia dau prezentarea la seminarul regional și își fac întâlnirea de actualizare în al doilea an de la înscriere. Celelalte elemente ale primului an (participarea la seminarul regional și auditul / susținerea altor cursuri) vor fi convenite cu supraveghetorul. Aceștia vor participa la cursul de redactare din al treilea an după ce își termină activitatea de teren. - Reprezentarea elevilor
La începutul fiecărui an, se fac aranjamente pentru alegerea reprezentanților studenților: unul din primul an și unul din cohorta anului trei. Reprezentanții participă la ședințele departamentului și joacă un rol important în identificarea problemelor care trebuie să fie preluate de catedră. Noi, membrii facultății, apreciem foarte mult contribuțiile reprezentanților studenților la ședințele departamentului. Reprezentanții studenților din departament vor avea, de asemenea, șansa de a servi în cadrul comisiilor la nivel de facultate și școală. Personalul biroului facultății va ajuta reprezentanții studenților în crearea listelor de e-mail pentru programul de cercetare și în organizarea de întâlniri și evenimente (adică realizarea rezervărilor de sală). Acestea pot include întâlniri informale cu personalul sau cu alți studenți, forumuri de an, ateliere sau evenimente sociale, după cum consideră studenții potriviți. - Biblioteci
Familiarizați-vă încă de la început cu secțiunile principale ale bibliotecii principale SOAS . Toți studenții de cercetare SOAS pot avea acces la bibliotecile universitare ale Universității din Londra, în special la UCL și LSE, la Biblioteca Britanică și la biblioteca Universității din Londra (Camera Senatului). " Biblioteca Institutului de Cercetări Istorice este indispensabilă studenților din departament, iar supraveghetorul dvs. vă poate sfătui cu privire la alte biblioteci specializate care sunt relevante pentru proiectul dvs. - Istorie la Londra
Ca în orice altă disciplină, Londra oferă o gamă enormă de evenimente legate de istorie. Un bun punct de plecare pentru studenții de cercetare în Laboratorul de istorie, bazat la Institutul de Cercetări Istorice (IHR). IHR derulează numeroase serii de seminar care vor fi de interes pentru mulți studenți. Royal Historical Society organizează, de asemenea, prelegeri periodice și alte evenimente. Supervizorul dvs. vă va putea consilia cu privire la instituții și evenimente care sunt de interes specific pentru obiectivul dvs. tematic și regional. Studenții sunt, de asemenea, încurajați să participe activ la Asociația Studenților de Cercetare SOAS , care publică, de exemplu, propria sa revistă de cercetare, Polyvocia. Trebuie să luați legătura cu centrul sau centrele regionale relevante de la SOAS pentru a primi informații despre activitățile lor. - Viață după doctorat
SOAS are un serviciu de carieră care este disponibil pentru toți studenții, gratuit, în timp ce aceștia studiază la școală și care vă vor ajuta într-o varietate de moduri. Supraveghetorii pot oferi în special studenților care doresc să urmeze o carieră academică cu sfaturi și sugestii pentru cereri pentru post-doc și alte surse de finanțare. Cu toate acestea, este responsabilitatea dvs. să găsiți alte surse posibile de finanțare post-doctorală și să elaborați un calendar de aplicație adecvat cu supervizorul dumneavoastră. Referințele pentru aplicații sunt furnizate în mod normal de către supraveghetor și de către ceilalți membri ai personalului pe care elevul îl cunoaște bine, dar pot fi furnizate referințe mai generale de către tutorul cercetării sau șeful departamentului.
Acest manual departamental de cercetare stabilește etapele principale ale redactării unui MPhil sau doctorat în istorie, programul departamentului pentru studenții de cercetare, supravegherea pe care o puteți aștepta și așteptarea din partea studenților de cercetare. Noi, membrii facultății, apreciem participarea activă a studenților la viața academică a departamentului și considerăm studenții o parte vitală a culturii sale de cercetare. Următorul lucru este menit să vă asigure că vă veți finaliza cercetările în perioada prevăzută și că veți profita la maxim de ani în departamentul nostru.
Notă importantă
Informațiile de pe pagina programului reflectă structura programului dorită în raport cu sesiunea academică dată.
Admisiuni de cercetare și aplicații
Salutăm aplicațiile de la studenți calificați care dețin un bun nivel de master (sau echivalent de peste mări) într-un subiect relevant pentru diplomele de cercetare la SOAS . Cererile trebuie depuse online.
Este important să depuneți o cerere înainte de începerea anului universitar în care doriți să vă înscrieți pentru a ne permite timpul pentru procesarea cererii dvs. Dacă solicitați burse, se pot aplica termene anterioare.
Programul de doctorat SOAS este competitiv, iar solicitanții ar trebui să aibă un bilanț al realizărilor academice ridicate și o propunere viabilă care să contribuie la interesele de cercetare ale departamentului. Vă rugăm să rețineți: descurajăm aplicațiile pur speculative. Cererile de cercetare interdisciplinară sunt binevenite, dar poate fi depusă o singură cerere la un departament.
Cerințe minime de intrare
O diplomă de licență și / sau master în istorie, cu un merit sau echivalent în master și un grad de disertație de MA de 65% sau mai mare. Solicitanții trebuie să furnizeze o propunere de cercetare clară și coerentă de 2000 de cuvinte.
Întrebările referitoare la posibile subiecte de cercetare ar trebui să fie direcționate în primul rând către membrul personalului ale cărui interese sunt cel mai aproape de cele ale viitorului student.
Ofertele de admitere vor fi făcute pe baza fișei academice a solicitantului, referințele și subiectul propus. Cei care doresc să fie luați în considerare pentru burse din sau prin SOAS li se recomandă să își depună cererile cât mai devreme (de exemplu, înainte de ianuarie în anul de intrare), ca în majoritatea cazurilor doar cei care dețin deja oferta unui loc. fi considerat pentru un premiu.
Deși unele teze se bazează în principal pe materiale în limba engleză și în alte limbi europene, un avantaj major al obținerii unui grad de cercetare în istorie la SOAS este că Școala poate oferi instrucțiuni în multe limbi africane și asiatice. Elevii care solicită o astfel de instruire sunt sfătuiți să o menționeze la momentul depunerii cererii și să discute aranjamentele cu potențialii supraveghetori cât mai curând posibil după primirea unei oferte.
Cerințe de intrare în limba engleză necondiționate
Solicitanții care necesită o viză de nivel 4 pentru a studia în Marea Britanie trebuie să furnizeze un certificat academic UKVI IELTS de la un centru de testare aprobat UKVI.
Solicitanții internaționali care necesită o viză de nivel 4 pentru a studia în Marea Britanie
Test | Intrare necondiționată | Intrare necondiționată cu suport în sesiune |
IELTS (Academic) | 7,0 în general sau mai mare, cu 7,0 în sub-scoruri. | 7.0 în general sau mai mare, cu cel puțin 6,5 în sub-scoruri |
Solicitanții SEE și UE
Test | Intrare necondiționată | Intrare necondiționată cu suport în sesiune |
IELTS (Academic) | 7,0 total sau mai mare, cu 7,0 în fiecare sub-punctaj. | 7.0 în general sau mai mare, cu cel puțin 6,5 în sub-scoruri. |
TOEFL IBT | 105 total sau mai mare, cu minimum 25 în sub-scoruri. | 105 în general cu minim 22 în sub-scoruri. SAU 100 în general cu minimum 25 în scris și 22 în alte sub-scoruri. |
Test Pearson de engleză (academic) | 75 total sau mai mare, cu minimum 70 în sub-scoruri. | 70 total sau mai mare, cu un minim de 65 în sub-scoruri. |
Galerie
Admitere
Curriculum
Structura
Supraveghere
Fiecare student are un Comitet de cercetare format din trei persoane. Studenții co-supervizați au un comitet format din patru persoane.
Proceduri de înscriere pentru studenții din primul an
În timpul perioadei de înregistrare, supervizorul dumneavoastră și Tutorul de cercetare vor fi disponibili la orele anunțate pentru a vă întâlni în birourile lor. Va trebui să discutați despre toate cursurile pe care doriți să le auditați sau pe care trebuie să le urmați și să le treceți (adică cursurile specificate în scrisoarea dvs. de acceptare de la școală și/sau cursurile de limbă) cu supervizorul dumneavoastră.
Prezența la Londra
Se așteaptă ca studenții să aibă sediul la SOAS pe tot parcursul studiului, cu excepția perioadelor de lucru pe teren.
Jurnal de bord și e-mail
Fiecare student are un jurnal de bord electronic personal pe care îl puteți accesa prin BLE. Jurnalul de bord trebuie completat de fiecare dată când vă întâlniți cu supervizorul dumneavoastră pe parcursul programului de studiu, iar toate obiectivele și termenele convenite în timpul tutorialului trebuie să fie înregistrate. Un jurnal de bord este un instrument online conceput pentru a vă sprijini în dezvoltarea academică și profesională și pentru a vă ajuta să vă construiți un profil de competențe larg și echilibrat. De asemenea, permite supervizorului(lor) să vă urmărească progresul și să vă sfătuiască în consecință. Personalul academic și al facultății, precum și alți studenți, vor folosi e-mailul dvs. SOAS pentru a vă contacta cu informații importante legate de diplomă pe parcursul studiilor dvs. Dacă utilizați un alt cont de e-mail, asigurați-vă că toate e-mailurile din contul dvs. SOAS sunt redirecționate.
Regula de patru ani
Școala cere tuturor studenților să își finalizeze doctoratul în termen de patru ani. Este esențial ca studenții să-și informeze supervizorul, tutorele de cercetare și Registrul cât mai curând posibil dacă studiul lor trebuie întrerupt pentru o perioadă semnificativă din cauza unor circumstanțe personale excepționale. Aceste probleme pot fi financiare, personale sau legate de rolul dumneavoastră ca părinte și/sau îngrijitor. Vă rugăm să furnizați documentația sub formă de certificate medicale, scrisori de explicații etc., acolo unde este cazul. De asemenea, rețineți că orice prelungire a activității dvs. de teren dincolo de perioada obișnuită de 12 luni va duce la o scurtare a perioadei de redactare, deoarece regula de patru ani va rămâne în vigoare.
Cursuri
Toți studenții din primul an sunt obligați să participe la Seminarul de Metodologie săptămânal, forumul principal pentru discutarea cercetărilor istorice actuale, prezentarea propriei cercetări și implicarea în cercetarea colegilor tăi. Studenții din primul an trebuie, de asemenea, să participe la cel puțin un seminar regional de cercetare (seminar de istorie africană, seminar de istorie din Orientul Apropiat și Mijlociu, seminar de istorie din Asia de Sud, seminar de istorie din Asia de Sud-Est și de Est), așa cum este specificat de supervizor. În timpul celui de-al treilea trimestru, studenții vor prezenta în mod normal o lucrare completă la seminarul lor regional.
Alte nevoi de formare, de exemplu în limbi străine, sunt necesare pentru unii studenți din primul an, așa cum se prevede în scrisoarea de acceptare la programul de cercetare. Studenții sunt, de asemenea, încurajați să auditeze cursurile din cadrul departamentului de istorie sau ale altor departamente și facultăți din cadrul școlii, conform acordului cu supervizorul. Studenții trebuie să ceară permisiunea organizatorului respectiv de curs înainte de a putea audita un curs. Auditarea este posibilă pentru cursuri, dar nu și pentru cursurile tutoriale, astfel încât orele de limbi străine sunt în mod normal excluse. Aranjamente pentru cursuri suplimentare cu alte colegii ale Universității din Londra (cum ar fi UCL pentru limbi europene) vor fi făcute ori de câte ori este posibil, dar nu pot fi garantate. Perioadele de astfel de prelegeri obligatorii nu trebuie să intre în conflict cu angajamentele dvs. de seminar în cadrul departamentului. Dacă intervalele orare pentru alte prelegeri pe care doriți să le auditați în afara departamentului coincid cu cele ale seminarului regional de cercetare sau ale Seminarului de metodologie, atunci aceste cursuri obligatorii trebuie să aibă prioritate.
Studenții din anul II sunt așteptați să participe la seminarul regional de cercetare în timpul mandatului lor de rezidență.
Studenții din anul trei participă la seminarul de redactare, care va avea o perioadă de două ori, la care vor discuta despre proiectele de capitole cu colegii studenți. Studenții din anul trei sunt, de asemenea, obligați să participe la seminarul regional de cercetare și vor fi de așteptat să facă o prezentare la acel seminar după întoarcerea de la munca de teren. Studenții din anul al patrulea sunt așteptați să participe la seminarul regional de cercetare în timpul mandatului lor de rezidență. Toți studenții rezidenți participă la Seminarul de cercetare al Departamentului care va avea loc o dată sau de două ori pe trimestru și în care membrii personalului discută proiectele lor de cercetare curente.
Upgrade („mini-viva”)
Toți studenții sunt înscriși în primul an ca studenți MPhil. Întâlnirea de actualizare durează de obicei până la o oră și va fi condusă de comitetul de cercetare, dar poate implica și alți membri ai personalului, în general din aceeași secțiune. În cazurile în care fie studentul, fie supervizorul au preocupări cu privire la întâlnirea de upgrade, ei pot cere tutorelui de cercetare sau unui alt membru al personalului nominalizat să fie prezent ca „extern” în timpul procesului. Grupul va discuta cu studentul pe baza portofoliului evoluția tezei și direcția viitoare a acesteia. Pe baza portofoliului și a discuției, Comisia de Cercetare a studentului decide că înregistrarea va fi transferată la doctorat, că înregistrarea va rămâne MPhil sau că înregistrarea va fi întreruptă. Un student care lucrează bine cu supervizorul său va descoperi că nu ar trebui să fie nevoie să-și facă griji cu privire la ultimele două categorii. Comitetul ar putea decide, de asemenea, să stabilească cerințe suplimentare în timpul verii, cum ar fi revizuirea uneia sau a mai multor bucăți din lucrarea scrisă înainte de a lua decizia finală în septembrie. Niciun student nu are permisiunea de a pleca la munca de teren până când nu a fost luată o decizie cu privire la upgrade. După actualizare, statutul de doctorat este retrodatat la data inițială de înregistrare pentru MPhil.
Concediu de lucru/de cercetare
Odată trecuți la statutul de doctorat, majoritatea studenților pleacă pentru „lucru de teren” pentru una sau mai multe perioade care încep la sau după sfârșitul celui de-al treilea trimestru al primului an. Se recomandă ca studenții să revină la SOAS cu înregistrarea completă nu mai târziu de începutul celui de-al treilea trimestru din al doilea an. Variațiile acestui model pot fi necesare, dar trebuie aprobate în prealabil de către supervizor și tutore de cercetare. Dumneavoastră și supervizorul dvs. trebuie să completați formularul de cerere de lucru pe teren și să îl trimiteți la Registry. Pe acest formular, se așteaptă să descrieți planurile dvs. de cercetare pentru următoarele 12 luni, inclusiv contactele universitare din străinătate și o descriere a aranjamentelor pentru supraveghere în timp ce vă aflați pe teren. Lucrarea pe teren de peste 12 luni trebuie să fie susținută de supervizorul dumneavoastră și aprobată de decanul asociat pentru cercetare. Trebuie să știți că o astfel de prelungire vă scurtează perioada de redactare.
Se așteaptă să păstrați legătura cu supervizorul dvs. pe parcursul lucrărilor de teren. Unii studenți preferă să trimită un raport lunar regulat al activităților lor; în timp ce alții trimit un raport de lucru pe teren pe termen mediu mai lung după primele șase luni. Dumneavoastră și supervizorul dvs. trebuie să conveniți asupra metodei planificate de raportare înainte de plecare. La sfârșitul anului, supervizorul dvs. trebuie să completeze un formular anual de evaluare pentru dvs. și va trebui să știe ce ați făcut. Orice solicitare de ședere prelungită făcută din domeniu trebuie să fie susținută de supervizorul dumneavoastră și aprobată de decanul asociat pentru cercetare, astfel încât contactul regulat cu supervizorul dumneavoastră este esențial.
Nu toți studenții au finanțarea pentru munca de teren și, în aceste cazuri, această problemă ocupă o preocupare și un efort considerabil în primul an. Așadar, în timp ce lucrează la metode și formare, se așteaptă ca un student să identifice și să aplice la orice surse relevante de finanțare pentru munca de teren, deoarece aranjamentele pentru munca de teren și cererile de grant ar trebui finalizate în timp util. Supraveghetorul dumneavoastră vă poate oferi îndrumări, dar, în afară de scrierea referințelor, nu este de așteptat ca un supervizor să găsească surse de venit pentru dvs. Găsirea de finanțare, scrierea cererilor și colectarea materialului de susținere necesar fac parte din pregătirea dvs. de cercetare și abilitățile transferabile care vă vor servi după finalizarea diplomei.
Prelungirea statutului de redactare (continuare) (al patrulea an)
Toți studenții care nu se depun în termen de trei ani se pot înscrie pentru maximum trei termeni în statutul de extindere a redactării (continuare) (consultați Manualul de cercetare postuniversitară pentru detalii). Pentru a trece la acest statut, studenții trebuie să depună un portofoliu care să cuprindă două treimi din teză în formă de schiță, o schiță detaliată pentru fiecare dintre capitolele rămase (oferind o imagine de ansamblu asupra conținutului, întrebărilor, surselor, structurii), o caracterizare. a întregii teze și un calendar până la depunere. Studenții vor trimite acest portofoliu înainte de sfârșitul lunii august al treilea an de înscriere tuturor membrilor comitetului lor de supraveghere.
Predarea ca GTA
Studenții au șansa de a aplica pentru un post de asistent didactic absolvent, susținând unul sau mai multe tutoriale pentru cursurile oferite în catedră (sau, dacă este cazul, în alte departamente). Elevii predau în mod normal în al treilea și/sau al patrulea an. Cei care nu pleacă la munca de teren ar putea lua în considerare și predarea în al doilea an. Experiența de predare este crucială pentru cariera ta după doctorat și te ajută să stăpânești o gamă mai largă de teme tematice. Conducătorul dumneavoastră trebuie să vă susțină cererea și o va face cu plăcere dacă teza dumneavoastră progresează bine. Toți studenții pot participa la Programul de dezvoltare a predării academice, care duce la obținerea unui certificat acreditat. Pozițiile GTA sunt în mod normal anunțate la începutul verii.
Depunerea tezei
Sarcina majoră pentru toți studenții de înainte de începerea celui de-al treilea an este de a dezvolta o strategie realistă de adunare și organizare a materialelor de cercetare și scrierea tezei. Se așteaptă să fi finalizat o schiță a tezei dumneavoastră până la sfârșitul celui de-al treilea an. Trebuie să depuneți teza pentru viva voce până la sfârșitul celui de-al patrulea an.
Studenți cu fracțiune de normă
Reglementările pentru studenții cu fracțiune de normă sunt aceleași ca mai sus, cu următoarele excepții: studenții cu fracțiune de normă sunt așteptați să-și vadă supervizorii lunar în anii unu și doi și după cum este necesar în perioada ulterioară. Aceștia participă la Seminarul de Metodologie și fac prezentarea metodologiei în primul an de înscriere. Ei fac prezentarea la seminarul regional și au întâlnirea lor de upgrade în al doilea an de înscriere. Celelalte elemente ale primului an (prezența la seminarul regional și auditul/suportarea altor cursuri) vor fi convenite cu supervizorul. Ei vor participa la cursul de redactare din al treilea an după finalizarea muncii lor de teren.
Reprezentarea elevilor
La începutul fiecărui an se iau măsuri pentru alegerea reprezentanților studenților: unul din primul an și unul din cel de-al treilea an. Reprezentanții participă la ședințele departamentale și joacă un rol important în identificarea problemelor care trebuie abordate de Departament. Noi, membrii facultății, prețuim foarte mult contribuțiile reprezentanților studenților la ședințele departamentului. Reprezentanții studenților din departament vor avea, de asemenea, șansa de a face parte din comitetele la nivel de facultate și școală. Personalul biroului facultății va ajuta reprezentanții studenților în crearea listelor de e-mail pentru programul de cercetare și în organizarea de întâlniri și evenimente (adică efectuarea rezervărilor de camere). Acestea pot include întâlniri informale cu personalul sau cu alți studenți, forumuri anuale, ateliere de lucru sau evenimente sociale după cum consideră de cuviință studenții.
Biblioteci
Familiarizați-vă de la început cu secțiunile principale ale bibliotecii principale SOAS . Toți SOAS studenți de cercetare pot avea acces la bibliotecile universitare de la Universitatea din Londra, în special la cele de la UCL și LSE, la British Library și la biblioteca Universității din Londra (Senate House).' Biblioteca Institutului de Cercetări Istorice este indispensabilă studenților din catedră, iar supervizorul dumneavoastră vă poate sfătui cu privire la biblioteci specializate suplimentare care sunt relevante pentru proiectul dumneavoastră.
Istorie la Londra
Ca în orice altă disciplină, Londra oferă o gamă enormă de evenimente legate de istorie. Un bun punct de plecare pentru studenții cercetători din Laboratorul de Istorie, cu sediul la Institutul de Cercetări Istorice (IHR). IHR organizează numeroase serii de seminarii care vor fi de interes pentru mulți studenți. Royal Historical Society organizează, de asemenea, prelegeri regulate și alte evenimente. Supraveghetorul dumneavoastră vă va putea sfătui cu privire la instituții și evenimente care sunt de interes specific pentru focalizarea dumneavoastră tematică și regională. Studenții sunt, de asemenea, încurajați să participe activ la Asociația Studenților de Cercetare SOAS care publică, de exemplu, propria sa revistă de cercetare, Polyvocia. Ar trebui să luați legătura cu centrele regionale relevante la SOAS pentru a primi informații despre activitățile lor.
Viața după doctorat
SOAS are un serviciu de carieră care este disponibil pentru toți studenții, gratuit, în timp ce aceștia studiază la școală și care vă va ajuta într-o varietate de moduri. Supraveghetorii pot oferi în special studenților care doresc să urmeze o carieră academică sfaturi și sugestii pentru aplicații pentru post-doctorat și alte surse de finanțare. Cu toate acestea, este responsabilitatea dvs. să găsiți alte posibile surse de finanțare post-doctorală și să elaborați un program adecvat de aplicare cu supervizorul dumneavoastră. Referințele pentru aplicații sunt furnizate în mod normal de către supervizor și alți membri ai personalului pe care studentul îi cunoaște bine, dar referințe mai generale pot fi furnizate de către tutorele de cercetare sau șeful departamentului.
Acest manual de cercetare departamental stabilește principalele etape ale scrierii unui MPhil sau doctorat în istorie, programul departamentului pentru studenții cercetători, supravegherea la care vă puteți aștepta și așteptările de la studenții cercetători. Noi, membrii facultății, prețuim participarea activă a studenților cercetători la viața academică a departamentului și considerăm studenții cercetători o parte vitală a culturii sale de cercetare. Următoarele sunt menite să vă asigure că vă finalizați cercetarea în perioada interzisă și că profitați la maximum de anii petrecuți în departamentul nostru.
Notă importantă
Informațiile de pe pagina programului reflectă structura programului prevăzută în raport cu sesiunea academică dată.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.