Gradul de cercetare (MPhil / PhD) în studii globale
SOAS University of London
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 4.670 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* taxe cu normă întreagă pe an universitar: Marea Britanie / UE 4.396 £; În străinătate 17.967 lire sterline. Taxe part-time pe an universitar: Marea Britanie / UE 2.198 GBP; În străinătate 8.984 lire sterline
Introducere
Mod de participare: Full-time sau Part-time
CISD salută cererile de la potențiali studenți MPhil / doctoranți care doresc să întreprindă cercetări multidisciplinare în domenii ale studiilor globale care se referă la interesele de cercetare ale membrilor Centrului și ale programelor de cercetare ale Centrului.
Obiectivul specific al acestui program de cercetare este dublu: tematic, programul abordează analiza proceselor de globalizare contemporane și a relațiilor și structurilor politice, economice, sociale și culturale care definesc și modelează aceste procese. Mai degrabă decât, de exemplu, studiul relațiilor și acordurilor inter-state sau inter-naționale, care este domeniul tradițional al Studiilor internaționale, accentul principal al acestui program este studiul naturii și evoluției globalizării contemporane în sine și la nivel global probleme comune, atât din perspectivă teoretică cât și politică. Metodologic, programul promovează analiza multidisciplinară a proceselor de globalizare contemporane. Subiectele și proiectele de cercetare vor analiza rolul și schimburile dintre persoane, instituții, organizații și state în conturarea dinamicii globalizării prin prisma (cel puțin) a două dintre următoarele discipline academice: Studii și politică internațională, Drept, economie, management Studii, studii de dezvoltare, istorie, mass-media și comunicare.
Sprijinul pentru studenți se află în centrul activităților CISD. Studenții de grad de cercetare sunt susținuți în totalitate de supraveghetorii lor primari și secundari și de îndrumătorul de cercetare al Centrului, în prezent director de centru, Dr Dan Plesch. Studenții sunt încurajați să participe și să prezinte la seminariile de cercetare ale Centrului.
Structura
Metodologie și metode de cercetare program de formare
În general, un program convenit de formare în cercetare ar trebui să fie finalizat în mod normal în primul an de studiu (dacă este full-time), sau în primii doi ani (dacă este part-time). Toți studenții sunt obligați să întreprindă și să își finalizeze cu succes pregătirea de cercetare înainte de actualizarea oficială de la MPhil la doctorat, care trebuie să aibă loc până în mai / iunie a primului an (cu normă întreagă) sau mai / iunie a celui de-al doilea an (part-time) .
La înregistrare, tutorele de cercetare al Centrului, în consultare cu conducătorul (și, dacă este cazul, adjunct), va oferi un program de pregătire a metodei de cercetare pentru fiecare student cercetător. Acest lucru va folosi cursurile de formare a metodelor de cercetare existente, în primul rând la Facultatea de Drept
Toți studenții CISD MPhil / doctorat vor fi invitați să participe la un modul specializat pe metodele de cercetare pentru studii globale la CISD. Acest curs pe un termen este conceput pentru a completa și susține formarea metodelor de științe sociale la SOAS abordând trei aspecte de bază ale provocărilor pe care le prezintă cercetarea în domeniul studiilor globale: (1) Studiile globale ca disciplină emergentă: Cadre metodologice și epistemologice pentru analiza structurilor globale de putere și cunoștințe emergente - limitările și posibilitățile acestora, rolul noilor forme de colaborare și provocările luării deciziilor publice participative într-un context transnațional și / sau global; (2) Provocarea cercetării multidisciplinare: Cât de „generice” sunt fundamentele metodologice ale „științelor sociale” ?, discuția comparativă a diferitelor perspective (disciplinare) privind explicația și cauzalitatea în științele sociale, implicații de bază pentru proiectarea proiecte de cercetare multidisciplinare; (3) Studii globale ca știință socială aplicată: studii de caz vs. analize de date agregate în analiza proceselor de globalizare și preocupări globale, instrumente de analiză calitativă și cantitativă a datelor, măsurare și aspecte conceptuale pentru analiză empirică trans și națională. Un al doilea modul (de un an) de cercetare la CISD se va concentra pe o pregătire mai generică în filozofia și metoda științelor sociale. Aceasta va fi organizată în jur de 2-3 exemple de proiecte de cercetare în domeniul studiilor globale, pentru a ilustra atât provocări metodice generice, cât și specifice, generate de cercetarea multidisciplinară situată la interfața dintre procesele și structurile transnaționale și internaționale, din punct de vedere conceptual. precum și analiza empirică. Această parte a pregătirii metodei de cercetare la CISD poate fi înlocuită și / sau completată cu o pregătire specializată în alte departamente (ca mai sus), după caz, și / sau printr-un „nucleu” trans-departamental în evoluție a metodelor generice de științe sociale. la scoala.
La sfârșitul trimestrului 2, studenții MPhil / doctorat din primul program din Studiile Globale li se va cere să prezinte proiectele de cercetare într-un seminar informal personalului Centrului și studenților. Obiectivul este de a permite studenților din anul I, înainte de a-și depune lucrarea de actualizare, să discute problemele teoretice și empirice în conceperea proiectului de cercetare și a proiectării lor între prieteni.
De-a lungul diplomei lor, seria seminarului de cercetare al Centrului, la care personalul Centrului și studenții de cercetare avansată prezintă cercetări în curs de discuție, oferă studenților oportunitatea de a studia și discuta problemele și preocupările metodologice.
Procedura de upgrade
În prima săptămână a Termului 3, anul 1, elevii prezintă un capitol de bază
Această propunere de actualizare este evaluată de comisia de cercetare a studenților, pe baza unei prezentări orale de 20-30 minute, urmată de o discuție, deschisă și altor membri ai personalului și membrilor studenților din centru. La finalizarea cu succes a propunerii extinse, studenții sunt actualizați în mod oficial la doctorat și trec la cel de-al doilea an. (Dacă evaluatorii consideră că există deficiențe în propunerea de actualizare, studenților li se va cere să o revizuiască în mod satisfăcător înainte de a putea fi confirmată actualizarea la statutul de doctorat.) În mod normal, studenților nu li se permite să treacă la al doilea an până la procesul de actualizare. a fost completat. Nu este de așteptat ca studenții să facă mai mult de o prezentare orală, dacă aceasta este și o cerință a programului de instruire specific.
Studenții care studiază part-time iau seminarul de pregătire MPhil în primul an și scriu Capitolul de bază
Primul an
Primul an al programului implică seminarii de formare în cercetare și cursuri avansate. În același timp, studenții lucrează cu supervizorul principal, în consultare cu adjunctul de supervizor, pentru a elabora o propunere de cercetare detaliată, pentru a întreprinde primele etape de cercetare și a scrie câteva proiecte de secțiuni pentru a sublinia principalele argumente ale tezei. În centrul trainingului se află programul de formare a metodelor de cercetare. Este conceput pentru a furniza instrumentele analitice cerute de studenți pentru a înțelege evoluțiile recente din disciplinele principale care stau la baza proiectului lor de cercetare și în provocările și oportunitățile specifice pe care le implică cercetarea în structurile, procesele și problemele globale emergente și pentru efectuarea cercetărilor la nivel înalt. Elevii în programul de doctorat pot, de asemenea, să urmeze cursuri individuale de la MA / MSc Programe pentru a consolida competența într-un anumit subiect. Până la sfârșitul celui de-al treilea termen academic, elevii trebuie să fi finalizat capitolul de actualizare.
Anul doi
În al doilea an, studenții cu normă întreagă efectuează cercetări detaliate, care includ de obicei colectarea și procesarea datelor. Unele cercetări în acest scop pot fi efectuate în străinătate, dacă este necesar. În cursul anului, studenții scriu capitole ale tezei lor și le discută cu conducătorul principal și, dacă este cazul, discută și aspecte specifice ale cercetării lor cu supervizorul adjunct.
Anul trei
Elevii cu normă întreagă pentru doctorat își vor finaliza studiile și vor scrie un proiect final sau un proiect aproape finalizat al tezei lor.
Anul patru
Orice lucrare în acest stadiu implică, în mod normal, redactarea capitolelor tezei pentru a atinge standardele publicațiilor. În mod normal, examinarea trebuie finalizată în acest an. Examinarea se face prin evaluarea tezei și a unui examen oral (viva voce) privind teza și cercetarea pe care se bazează.
Notă importantă
Informațiile de pe pagina programului reflectă structura programului dorită în raport cu sesiunea academică dată.
Admisiuni de cercetare și aplicații
Salutăm aplicațiile de la studenți calificați care dețin un bun nivel de master (sau echivalent de peste mări) într-un subiect relevant pentru diplomele de cercetare la SOAS . Cererile trebuie depuse online.
Este important să depuneți o cerere înainte de începerea anului universitar în care doriți să vă înscrieți pentru a ne permite timpul pentru procesarea cererii dvs. Dacă solicitați burse, se pot aplica termene anterioare.
Programul de doctorat SOAS este competitiv, iar solicitanții ar trebui să aibă un bilanț al realizărilor academice ridicate și o propunere viabilă care să contribuie la interesele de cercetare ale departamentului. Vă rugăm să rețineți: descurajăm aplicațiile pur speculative. Cererile de cercetare interdisciplinară sunt binevenite, dar poate fi depusă o singură cerere la un departament.
Cerințe de intrare în limba engleză necondiționate
Solicitanții care necesită o viză de nivel 4 pentru a studia în Marea Britanie trebuie să furnizeze un certificat academic UKVI IELTS de la un centru de testare aprobat UKVI.
Solicitanții internaționali care necesită o viză de nivel 4 pentru a studia în Marea Britanie
Test | Intrare necondiționată | Intrare necondiționată cu suport în sesiune |
IELTS (Academic) | 7,0 în general sau mai mare, cu 7,0 în sub-scoruri. | 7.0 în general sau mai mare, cu cel puțin 6,5 în sub-scoruri |
Solicitanții SEE și UE
Test | Intrare necondiționată | Intrare necondiționată cu suport în sesiune |
IELTS (Academic) | 7,0 total sau mai mare, cu 7,0 în fiecare sub-punctaj. | 7.0 în general sau mai mare, cu cel puțin 6,5 în sub-scoruri. |
TOEFL IBT | 105 total sau mai mare, cu minimum 25 în sub-scoruri. | 105 în general cu minim 22 în sub-scoruri. SAU 100 în general cu minimum 25 în scris și 22 în alte sub-scoruri. |
Test Pearson de engleză (academic) | 75 total sau mai mare, cu minimum 70 în sub-scoruri. | 70 total sau mai mare, cu un minim de 65 în sub-scoruri. |
Galerie
Admitere
Curriculum
Structura
Program de formare în metodologii și metode de cercetare
În general, un program convenit de formare în cercetare ar trebui să fie finalizat în mod normal în primul an de studiu (dacă este cu normă întreagă) sau în primii doi ani (dacă este cu normă parțială). Tuturor studenților li se cere să urmeze și să finalizeze cu succes formarea de cercetare înainte de trecerea oficială de la MPhil la doctorat, care trebuie să aibă loc până în mai/iunie a primului an (cu normă întreagă) sau mai/iunie a celui de-al doilea an (part-time) .
La înregistrare, tutorele de cercetare al Centrului, în consultare cu supervizorul principal (și, după caz, adjunct), va furniza un program de instruire pentru metoda de cercetare pentru fiecare student de cercetare. Aceasta va folosi cursurile de formare existente în metodele de cercetare, în primul rând la Facultatea de Drept și Științe Sociale (cu excepția Departamentului de Politică și Studii Internaționale și a Departamentului de Studii pentru Dezvoltare), de la caz la caz (la discreție). ale departamentelor relevante) și în cazul în care aspectele de formare a metodelor de cercetare disciplinară specializată (de exemplu, metode juridice, utilizarea unor baze de date specifice (de exemplu economice), materiale sursă istorice, munca de teren în anumite regiuni/țări în curs de dezvoltare) sunt de o relevanță deosebită pentru un subiect de cercetare .
Toți studenții CISD MPhil/PhD vor fi rugați să participe la un modul de specialitate privind metodele de cercetare pentru Studii Globale la CISD. Acest curs de un termen este conceput pentru a completa și a sprijini formarea metodelor de științe sociale la SOAS , abordând trei aspecte esențiale ale provocărilor prezentate de cercetare în domeniul studiilor globale: (1) Studii globale ca disciplină emergentă: cadre metodologice și epistemologice pentru analiza structurilor globale emergente de putere și cunoaștere - limitările și posibilitățile acestora, rolul noilor forme de colaborare și provocările procesului decizional public participativ într-un context transnațional și/sau global; (2) Provocarea cercetării multidisciplinare: Cât de „generice” sunt bazele metodologice ale „științelor sociale”?, discuție comparativă a diferitelor perspective (disciplinare) privind explicația și cauzalitatea în științele sociale, implicațiile de bază pentru proiectarea proiecte de cercetare multidisciplinare; (3) Studii globale ca știință socială aplicată: studii de caz vs. analiza datelor agregate în analiza proceselor de globalizare și preocupărilor globale, instrumente de analiză a datelor calitative și cantitative, probleme de măsurare și conceptuale pentru analiza empirică transnațională și transnațională. Un al doilea modul de cercetare (pe un termen) la CISD se va concentra pe o pregătire mai generală în filozofia și metoda științelor sociale. Acesta va fi organizat în jurul a 2-3 exemple de proiecte de cercetare în domeniul studiilor globale pentru a ilustra provocările metodologice atât generice, cât și specifice care apar pentru cercetarea multidisciplinară situată la interfața dintre procesele și structurile transnaționale și internaționale, din punct de vedere conceptual. precum şi analiza empirică. Această parte a formării metodei de cercetare la CISD poate fi înlocuită și/sau completată cu pregătire specializată în alte departamente (ca mai sus), după caz, și/sau printr-un „nucleu” interdepartamental în eventualitate în evoluție de predare a metodelor generice de științe sociale la scoala.
La sfârșitul trimestrului 2, studenții din anul I MPhil/doctoranzi din programul Global Studies vor fi rugați să-și prezinte proiectele de cercetare într-un seminar informal personalului și studenților Centrului. Obiectivul este de a permite studenților din primul an, înainte de a-și trimite lucrarea de actualizare, să discute probleme teoretice și empirice în elaborarea proiectului și proiectarea lor de cercetare între colegi.
Pe parcursul diplomei, seria de seminarii de cercetare a Centrului, la care personalul Centrului și studenții de cercetare avansată prezintă cercetările în curs de desfășurare pentru discuții, oferă studenților o oportunitate de a studia și de a discuta probleme metodologice și preocupări.
Procedura de actualizare
În prima săptămână a Termenului 3, Anul 1, studenții trimit un capitol principal și o propunere de cercetare (de aproximativ 10.000 de cuvinte), care include de obicei următoarele elemente: 1) Motivul cercetării și contextul cercetării propuse; 2) Principalele întrebări de cercetare; 3) Revizuirea literaturii; 4) Cadru teoretic și metodologic și considerații; 5) Metode de cercetare propuse; 6) Probleme etice (unde este cazul); 7) Structura de conturare a tezei de doctorat; 8) Programul cercetării și redactării; 9) Bibliografie. Ajustările la una sau mai multe dintre aceste secțiuni, inclusiv adăugiri sau ștergeri, acolo unde este cazul, sunt posibile printr-un aranjament prealabil între studenți și supraveghetorii principali.
Această propunere de upgrade este evaluată de comitetul de cercetare al studentului, pe baza unei prezentări orale de 20-30 de minute, urmată de o discuție, deschisă și altor membri ai personalului și studenților Centrului. După finalizarea cu succes a propunerii extinse, studenții sunt actualizați oficial la doctorat și trec în al doilea an. (Dacă evaluatorii consideră că există deficiențe în propunerea de actualizare, studenților li se va cere să o revizuiască în mod satisfăcător înainte ca trecerea la statutul de doctorat să poată fi confirmată.) În mod normal, studenților nu li se permite să treacă în al doilea an până la procesul de actualizare. a fost completat. Nu ar fi de așteptat ca studenții să facă mai mult de o prezentare orală dacă aceasta este, de asemenea, o cerință a programului de formare specific.
Studenții care studiază cu fracțiune de normă iau seminarul de formare MPhil în primul an și scriu capitolul principal și propunerea de cercetare (a se vedea mai sus) în al doilea an. Perioada de timp pentru cercetare pe teren sau pentru colectarea materialelor și redactare este ajustată în consecință.
Primul an
Primul an al programului implică seminarii de formare în cercetare și cursuri avansate. În același timp, studenții lucrează cu conducătorul lor principal, în consultare cu conducătorul adjunct, pentru a elabora o propunere de cercetare detaliată, pentru a întreprinde primele etape ale cercetării și pentru a scrie câteva secțiuni pentru a contura principalele argumente ale tezei. În centrul formării se află programul de instruire pentru metodele de cercetare. Este conceput pentru a oferi instrumentele analitice necesare studenților pentru a dobândi o înțelegere avansată a evoluțiilor recente în disciplinele principale esențiale pentru proiectul lor de cercetare și în provocările și oportunitățile specifice pe care le prezintă implicarea lor în cercetarea în structurile, procesele și problemele globale emergente și pentru efectuarea de cercetări la nivel înalt. Studenții de la programul de doctorat pot participa, de asemenea, la cursuri individuale de la programele de masterat / masterat pentru a consolida competența într-o anumită materie. Până la sfârșitul celui de-al treilea trimestru universitar, se așteaptă ca studenții să-și fi finalizat capitolul de upgrade.
Anul doi
În al doilea an, studenții cu normă întreagă efectuează cercetări detaliate care includ de obicei colectarea și prelucrarea datelor. Unele cercetări în acest scop pot fi efectuate în străinătate, dacă este necesar. Pe parcursul anului, studenții scriu proiecte de capitole ale tezei lor și le discută cu conducătorul lor principal și, acolo unde este cazul, discută, de asemenea, aspecte specifice ale cercetării lor cu conducătorul lor adjunct.
Anul trei
Studenții cu normă întreagă pentru doctorat și-ar finaliza cercetarea și ar scrie o versiune finală sau o versiune aproape finală a tezei lor.
Anul patru
Orice lucru în această etapă implică în mod normal reformularea capitolelor tezei pentru a atinge standardele publicațiilor. În mod normal, examenul trebuie finalizat în acest an. Examenul se face prin evaluarea tezei și o examinare orală (viva voce) privind teza și cercetarea pe care se bazează.
Notă importantă
Informațiile de pe pagina programului reflectă structura programului prevăzută în raport cu sesiunea academică dată.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.