Read the Official Description

Gradul oficial acordat de Universitatea Menéndez Pelayo International, in colaborare cu Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset .

Programul de doctorat în Economie și de guvern are ca scop formarea cercetătorilor capabili de cunoștințe științifice independente, inovatoare și semnificativă în domeniul contribuțiilor economice și guvernamentale.

informaţii generale

Director: Dr. Salvador Rus Rufino

Titlu: Doctorat în economie și de guvern

Mod de studiu:

Pret: 5.000 euro * (Uimp rate). Reînnoirea înregistrării IUIOG de cerere de prelungire: 250 euro / an.

Durata: 3 ani (full-time) sau 5 ani (part-time). Posibilitatea de a solicita maximum două prelungiri de un an (full-time) sau doi ani și una (part-time)

Numărul de locuri din zona Guvernului: 14

Termen limită de aplicare admitere: De la 4/doi-7/șaisprezece. Rezoluția Comitetului Academic va fi publicat pe web www.uimp.es pe parcursul lunii octombrie. Pentru locurile care nu sunt incluse în această perioadă, s-ar putea deschide un nou termen limită pentru depunerea cererilor se încheie la 15 ianuarie. Rezoluția a fost publicată pe tot parcursul lunii martie.

Informații de contact: infocursos@fogm.es
Tel: 34917004 144/00

* Prețurile supuse revizuirii anuale


Prezentare și Obiective

Acest doctorat este dezvoltat în două domenii principale: Zona Economie, care este condus de Fundația Centrul pentru Studii monetare și financiare (www.cemfi.es) -UIMP, și zona de guvernare, care este condus de Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset de Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset -UIMP.

Zona Guvernului se referă la cercetarea legată de Științe Sociale: Științe Politice și Administrație Publică, sociologie, demografie, Drept, Relații Internaționale și Cooperare în cadrul celor două linii generale ale programului: Democrație, Guvernare și Administrație Publică; și schimbările sociale și politice într-o lume globală.

Obiectivul principal al acestui program de doctorat este faptul că toți studenții beneficiază de formare și echipamentele necesare pentru a efectua cercetări originale, referitoare la domeniile acoperite de sfatul programului. În orice moment, doctoranzii vor avea supravegherea tutorilor și directori de disertație., Care vor fi atribuite de către Comitetul Academic.

Admitere profil

1) Candidații pentru programul de doctorat trebuie să fi absolvit un grad de calificare (sau gradul) în domeniile de Științe Sociale și Economie, Administrarea Afacerilor, Drept sau Științe Politice și Sociologie și Administrație. Se poate admite , de asemenea , absolvenții de studii (sau gradul) în matematică sau știință, sau orice alt tip de inginerie.


2) În al doilea rând, acestea trebuie să fi completat de master „s diplomă în economie, pentru doctorat în acest domeniu, sau în Științe Politice și Administrație Publică, pentru doctorat în domeniul cercetării guvernamentale orientate (cel puțin 60 de credite ECTS) sau un grad în aceste domenii tematice, care prevede:/>

  • cunoștințe la nivel de absolvent în zonă.
  • Nivelul de experienta tezei de cercetare Master.
  • Abilitatea de a obține, prelucrarea și comunicarea informațiilor.
  • Abilitatea de a se integra într-un grup de cercetare.
  • Abilitatea de a începe o teză de doctorat.

Un pur ilustrativ și nu definind titlul profilului, ar îndeplini aceste cerințe de grade universitare de masterat în legătură cu predã în prezent Uimp: Master în Economie și Finanțe economiei zonei sau următoarele pentru zona Guvernului: Master în Contemporary America Latină: Mare inegalitățile și așteptările, de masterat în Senior public Management, master în Guvern și administraţie publică, master în cooperare Internațională și Management Politici publice, programe și proiecte de dezvoltare, și master în Studii politice aplicate.


3) În ceea ce pentru limba, este necesar să aibă un nivel B2 din limba engleză Cadrul european comun. Motivul este faptul că o mare parte din literatura de specialitate și informațiile solicitate în întreaga/>

Programul de doctorat este în limba engleză. În plus, aceasta este o cerință de a se califica pentru participarea la congrese științifice internaționale și centre de cercetare a mobilității în străinătate.


4) Utilizarea noilor tehnologii informaționale și de comunicare este esențială în orice zonă de program. Se recomandă să aibă mijloace avansat competențe informatice (procesare de text, prezentări, programe statistice, etc.)./>

Cerințele de admitere și criteriile de admitere


Necesitățile de acces/>

Se recomandă ca solicitanții să consulte secțiunea „profilul de student“, și pentru a se asigura că acestea respectă aceleași, precum și toate cerințele de acces și criteriile specifice de admitere enumerate mai jos.

În general, pentru accesul la un program oficial de doctorat va trebui să fie în posesia de gradul spaniol oficial, sau echivalent, și de master, cu condiția ca acestea au trecut cel puțin 300 de credite ECTS în întreaga aceste două învățături (articolul 6 din Decretul regal 99/2011 din 28 ianuarie, prin care doctorat oficial reglementat).

Acestea pot avea acces, de asemenea, pe cei care se află în oricare dintre următoarele cazuri:

  • Să fie în posesia unei diplome universitare oficiale spaniole sau o altă țară membră a Spațiului european de învățământ superior, care să permită accesul la Master, în conformitate cu dispozițiile articolului 16 din Decretul Regal 1393/2007 din 29 octombrie au trecut un minim de 300 de credite în întreaga studii universitare oficiale, din care minimum 60 la, nu va fi la nivel de master.
  • Să fie în posesia unui titlu oficial spaniol de absolvent sau absolvent al cărui durată, în conformitate cu normele de drept comunitar, este de cel puțin 300 de credite. Acești absolvenți trebuie să participe la suplimente obligatorii de formare specifică de inițiere de cercetare, cu excepția cazului în curriculum diplomă de licență relevant include credite pentru formare și cercetare, valoare educațională echivalente de cercetare de credit de la studii de Master .
  • absolvenți de facultate care, după obținerea unui loc în formare în accesul la locuri de testare corespunzătoare specializate de formare medicală, au trecut cu evaluarea pozitivă de cel puțin doi ani de formare într-un program pentru a obține titlul oficial al uneia dintre specialitățile stiinte medicale.
  • Fiind în posesia unei diplome obținute în conformitate cu sistemele de învățământ străine, fără aprobarea sa, sub rezerva verificării de către universitate pe care îl acreditează un nivel echivalent cu cel al titlului oficial spaniol de master și împuternicit în țara emitentă de formare calificare pentru admiterea la studiile de doctorat. Această admitere nu implică în nici un caz, aprobarea titlului anterior în posesia solicitantului sau a recunoașterii acesteia în alte scopuri decât accesul la programe de doctorat scopuri.
  • Fiind în posesia unui alt grad de doctorat spaniol obținut în cadrul rânduiri universitare anterioare.
  • Să fie în posesia unei diplome de Studii Avansate obținute în conformitate cu dispozițiile Decretului Regal 778/98, din 30 aprilie, sau au ajuns la suficienței de cercetare așa cum este reglementată prin Decretul Regal 185/85 din 23 ianuarie.


CRITERII DE aDMITERE/>

Comitetul Academic al Programului de doctorat în Economie și Guvernul va evalua procesul de admitere:

1. curriculum vitae completă

Acest curriculum ar trebui să includă:

a) Academic Record (1): Gradul (sau gradul) în profilul de intrare și o evaluare medie mai mică de 7 din 10 (2 puncte) pentru zonele corespunzătoare.

b) Academic Record (2): College (sau gradul) Master în profilul corespunzător de intrare și o evaluare medie mai mică de 7 din 10 (3 puncte) pentru zone.

c) Limba engleza: Nivelul B2 din Cadrul european comun. Acesta se va întâlni în mod alternativ, cu un scor minim de 100 la testul de Rumano ca limbă străină (TOEFL iBT), după ce a finalizat gradul de master în limba engleză sau de a fi o țară națională vorbitoare de limba engleză (2 puncte).

d) Alte merite: Alte programe legate de zona, publicații în reviste științifice, stă la universități sau centre de cercetare, scrisori de referință de cercetare de prestigiu (1 punct).

Evaluarea comună: 8 puncte.

2. Declarația de interes

O scurtă declarație este inclusă, cu o lungime maximă de două pagini, în care candidatul detaliu motivele pentru care doriți să se alăture programului, linia sau liniile de interese de cercetare și așteptările profesionale sale.

Acesta va fi evaluată avea motivația necesară pentru a realiza o lucrare de cercetare de doctorat și corespondența cu profesorii de cercetare ale programului de doctorat.

Evaluare: 1 punct.

3. Interviu

Interviu cu doi profesori de doctorat, care va emite un raport Comitetului academic privind oportunitatea admiterii candidatului. Cadrele didactice evaluate în raportul său aceleași elemente enumerate la punctul 2 (declarația de interese).

Evaluare: 1 punct.

4. Evaluarea meritelor

Pentru a fi admiși la programul de doctorat, solicitantul trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

  • Paragraful 1 scor mai mare sau egal cu 6.
  • scor total (suma elementelor 1, 2 și 3) mai puțin decât 7.

5. Elevii cu o înscriere part-time în program se poate face pe o jumătate de normă, după autorizarea de către Comitetul Academic. Criteriile vor fi la fel ca mai sus. Toți elevii admiși pot schimba modul în care un candidat la doctorat care rulează o modificare motivat Comitetului academic, care este competent să accepte sau să respingă cererea.

Dezvoltarea studiilor


ZONA DE CERCETARE GUVERNUL/>

Linia 7 - Democrație, Guvernare și Administrație Publică

  • guvernare
  • ştiinţe politice
  • Management Public Senior
  • Politica publică
  • etică publică
  • Politica de comunicare

Linia 8 - schimbare socială și politică într-o lume globală

  • cooperarea internațională
  • Drept Internațional și Relații Internaționale
  • politici de migrație
  • Politica socială
  • siguranţa publică
  • Societatea informațională și cunoștințe


URMĂRIRE PHD/>


Tutorele Doctorando/>

Odată admiși la programul de doctorat, Comitetul academic corespunzător va fi responsabil pentru atribuirea fiecărui tutore student de doctorat. Acesta va fi un medic a cărui activitate de cercetare este legată de una dintre instituțiile colaboratoare ale Uimp în programul de doctorat.

Tutorele trebuie să asigure o interacțiune corespunzătoare cu programul de doctorat Comitetul Academic, furnizând toate îndrumarea și sfaturile necesare.

Va emite un raport anual de evaluare cu privire la documentul de activitate și Planul de cercetare, livrarea acestora Comitetului Academic al programului în limitele de timp.


Supraveghetorul tezei/span>/>

Într-o perioadă de maximum două luni de la înscriere, comisia academic responsabil atribuit fiecărui elev de doctorat director / teză este că poate să coincidă sau nu cu tutorele menționat anterior. O astfel de alocare poate cădea pe orice medic spaniolă sau străină, cu o experiență de cercetare dovedită, indiferent de universitate, centru sau instituție în care el servește.

Directorul / Directorul / S al tezei de doctorat va fi angajat în monitorizarea și monitorizarea continuă a activității de cercetare a doctorandului, responsabil pentru consecvența și caracterul adecvat al activităților de formare și progresul adecvat doctorando spectacol în realizarea obiectivele descrise în planul de cercetare. The / Directorul de / s tezei se angajează să ghideze doctorandul încurajarea inițiativelor care se ajunge la o autonomie deplină ca cercetător.

Anual, / directorul / tezei se emite rapoarte de activitate / monitorizare de evaluare pe documentul și planul de cercetare, livrarea acestora Comitetului Academic al programului în limitele de timp.


Atribuțiile directorului/>

  • Facilitarea stagiarul de cercetare mass-media corespunzătoare și mediul științific.
  • Asigurați-vă că cercetarea este efectuată în conformitate cu termenii și condițiile definite de către entitatea care finanțele și au fost de acord cu Uimp.
  • Raport privind siguranța și prevenirea riscurilor, îndemnând de conformitate.
  • Dezvoltarea de stagiari de cercetare să urmeze Codul de bune practici și de a fi critic la evaluarea activității lor.
  • Face munca lor, astfel încât să constituie un exemplu de urmat de către cercetător în formare.
  • Promovarea cooperării cu alte echipe de cercetare, centre de agenți de cunoștințe ID-i pentru a încuraja schimbul de idei între cercetători, cercetare și transfer de cunoștințe.
  • Păstrați datele secrete cu confidențiale furnizate de către studenți / doctoranzi sau orice alt membru al echipei de cercetare în care este integrat.
  • Recunoașteți activitatea de formare cercetător și să fie riguros și corect în autor de publicații.
  • Directorul va solicita autorizarea Comitetului academic pentru a efectua mai mult de trei teze de doctorat simultan.


Doctoranzi/span>/>

doctoranzi ca personalul de cercetare stagiar, se angajează să își înregistreze activitățile și rezultatele obținute în student activități de hârtie de doctorat, pentru a dezvolta planul de cercetare sub monitorizarea și supravegherea tutorelui și s / lui / director este teza.


obligații Doctorando/>

  • Urmați instrucțiunile și recomandările tezei tutorelui și / s / directorului în ceea ce privește activitățile de formare care urmează să fie efectuate și vă informa cu privire la posibile inițiative și progresul rezultatul acesteia.
  • Raport periodic tutor-și teza / s / director se desfășoară astfel de activități și evoluția cercetării sale, rezultatele obținute și problemele care pot apărea în timpul pregătirii lor.
  • pe deplin integrate în proiect alocat pentru formare.
  • Participarea la activități științifice, forumuri, seminarii, etc., legate de dezvoltarea muncii lor.
  • Trimite în termenele stabilite de către Comitetul academic și activitățile planului de cercetare Documentul Doctorando, astfel încât acestea sunt evaluate.
  • Dedicați la realizarea tezei de doctorat, cel puțin echivalentul a 35 de ore / săptămână, în cazul în care devotamentul dumneavoastră pentru programul este full-time sau 21 de ore / săptămână, în cazul în care devotamentul lor de timp parte programul de dedicare.
  • Urmați Codul de bune practici și codurile Uimp și participarea la instituțiile programului de doctorat.
  • Ia și treci activitățile de formare descrise în raportul de verificare a programului de doctorat și celor care sunt atribuite de către tutore și / sau / a directorului / s tezei, cu aprobarea Comitetului Academic.
  • Păstrați secrete datele confidențiale pe care el / directorul / s al tezei, tutore sau orice alt membru al echipei de cercetare, care este integrat pentru a le oferi, și să utilizeze informațiile obținute numai în realizarea tezei dr.
  • Nu divulga sau transfera către terți, chiar și în cazurile de schimbare în direcția tezei, informații cu privire la activitatea de cercetare sau de produse, materiale proprii sau de grup, în care iau parte, fără a obține o autorizație de la / directorul / este directorul / teza anterioară este, în mod expres și în scris.
  • Recunoașteți contribuția tutorelui și / sau a directorului / s său în difuzarea orală sau scrisă a rezultatelor sale.
  • activități de respect și valoare activitatea de gestionare, administrare și de cercetare legate de sarcinile și de a face o bună utilizare a resurselor materiale și facilitățile disponibile.


Planul de cercetare/span>/>

Perioada maximă de trei luni de la înscrierea studenților de doctorat va elabora un plan de cercetare sub supravegherea tutorelui și / sau director, care urmează să fie aprobat de către Comitetul Academic.

Planul de cercetare va include cel puțin obiectivele care trebuie atinse și metodologia utilizată, precum și mijloacele și calendarul pentru a realiza aceasta.

Acest plan va fi actualizat și să evalueze, împreună cu activitățile Doctorando de documente, pe parcursul șederii lor în program și trebuie să fie întotdeauna aprobat de către tutore și / directorul / s al tezei.

  • Planul anual de cercetare - pentru a finaliza primul an (Print)
  • Planul anual de cercetare - care urmează să fie finalizat după primul an (Print)


Activități documentul Doctorando/span>/>

Document Doctorando Activitati (DAD) este un document personal, care înregistrează toate activitățile de formare efectuate de student de doctorat în timpul studiilor sale de doctorat și fac parte din formarea lor inițială ca cercetător.

Aceste activități ar trebui să fie evaluate în mod regulat de către tutore, supraveghetorul și Comitetul Academic.

  • Document Activități Doctorando (Print)


doctorando anual de monitorizare/span>/>

Monitorizarea Doctorando vor fi efectuate direct de către tutorele și supraveghetorul, din revizuirea periodică a documentului activităților Doctorando sale de cercetare și de a menține întâlniri față cu doctorandului.

În plus, activitățile documentului Doctorando constituie un element esențial în diferitele proceduri de evaluare, care trebuie să prezinte în mod necesar doctorandului.

Pentru aceasta, studentul doctorand, tutorele, directorul și reprezentantul Comitetului Academic va semna angajamentul de document doctorando de monitorizare și de bune practici, cât mai curând posibil după internare.

Anual Comitetul academic al programului de doctorat evaluează în comun activitățile planului de cercetare și documente, împreună cu raportul cuprinzător în acest sens eliberează tutorele și directorul ambelor documente.

Evaluarea pozitivă este necesară pentru a continua în cerințele programului. În cazul în care nu, evaluare motivată în mod corespunzător, doctorandul trebuie să fie evaluate din nou în termen de șase luni, în care scop se va dezvolta un plan de cercetare nou. În cazul unui nou raport de evaluare negativ produs de motivat, radierii candidat de doctorat cauza programului.

Evaluarea anuală a activităților desfășurate de studenții part-time participa la condițiile speciale din acei studenți în ceea ce privește disponibilitatea de timp și de programe pentru a efectua anumite activități sunt luate în considerare.

  • Angajamentul documentare și de bune practici studiilor universitare de doctorat (Print)
  • Evaluare anual Planul de cercetare - pentru a finaliza primul an (Print)
  • Evaluarea planului anual de cercetare - care urmează să fie finalizat după primul an (Print)
  • activități de evaluare Notă Doctorando (Print)


Modificări în proiectul tezei de doctorat/span>/>

În cazul în care cauzele justificate de acord și buna desfășurare a investigației impune acest lucru, studentul de doctorat se poate aplica Comitetului Academic al modificărilor referitoare la programul său proiect de teză.

modificările solicitate trebuie să fie motivată și poate afecta:

  • Meditator teză de doctorat.
  • Directorul / s al tezei de doctorat.

Cererea trebuie să fie autorizată de către directorul, co-director sau Guardian, dacă este cazul.

  • cerere de schimbare a modului, numirea directorului sau tutor Teză de doctorat (Imprimare)


TEZA/>

Teza va consta dintr-o lucrare de cercetare originala dezvoltat de candidat în orice domeniu al cunoașterii.

Teza poate fi dezvoltată și, după caz, apărat în castiliană sau în orice altă limbă oficială a Spaniei sau engleză.


teze de doctorat ca un compendiu de articole publicate anterior/>

Vice President pentru studii universitare și de cercetare pot autoriza producerea de teze de doctorat ca un compendiu de articole publicate anterior în conformitate cu o legislație în sine elaborat în acest scop de către Comitetul Academic al fiecărui program de doctorat, care trebuie să fie aprobat de Vice President pentru studii universitare și de cercetare .


Aceste reglementări stabilesc condițiile de colectare a articolelor în legătură cu următoarele:/>

  1. numărul minim de elemente și a indicatorilor de calitate cerute în acesta.
  2. Importanța contribuției doctorandul în cazul muncii în colaborare cu alți autori.
  3. Aceste garanții să fie integrate într-un singur subiect sau o linie de cercetare.
  4. vârsta maximă a elementelor.
  5. Mecanisme pentru a garanta calitatea de autor și originalitatea lucrării de doctorat.


Propunerea, prezentată de către solicitant a Comitetului Academic al programului de doctorat, trebuie să fie aprobat de către un profesor însuși, care va fi acreditat medic și să acționeze în calitate de tutore sau, după caz, în calitate de director al experienței de cercetare tezei./>


Autorizat de către Comitetul Academic redactarea tezei că procedura și a comunicat această decizie de a Vice President pentru studii universitare și de cercetare se va dezvolta doctorandul teza de doctorat, trebuie să respecte următoarele:/>

  1. Conține o introducere generală pentru a stabili relația dintre diferitele elemente constitutive ale tezei și în care cercetarea este definit, indicând obiectivele acestuia.
  2. Nucleul tezei va consta dintr-o copie a retipăriri de articole, pentru o transcriere a acestora textual sau contribuții la publicația. În cazul revistelor transcipción literale în care au fost publicate, autori de articole, pagini și datele indicate.
  3. Teza cuprinde un capitol în care este prezentat un rezumat de ansamblu a rezultatelor și o discuție a acestuia, restul de reflectat concluziile care pot fi trase din cercetare în care elementele sunt acceptate, de asemenea posibil evoluțiile viitoare ale acestor investigații. De asemenea, conține, dacă este cazul, un capitol în care este descris în detaliu procedurile și materialele utilizate în obiectul de cercetare a articolelor care au servit drept bază pentru pregătirea tezei.


După elaborarea tezei, acest lucru trebuie să fie înaintat Comitetului academic responsabil al programului de doctorat că, odată ce a contrastat capetele celor de mai sus, să autorizeze transferul același pentru depozit, în conformitate cu procedura generală pentru autorizație, depozit și citirea teza Uimp. În orice caz, doctorandul trebuie să îndeplinească cerințele pentru gradul de doctor./>


confidențialitate/span>/>

Pentru subiectul tezei sale sunt supuse unor clauze de confidențialitate, teza va fi depuse la Universitatea, dar acest lucru nu poate fi consultată în timpul perioadei de depunere așa cum este descris în prezentarea secțiune și tezele de lectură.

Lucrării de doctorat va avea loc în spatele ușilor închise, cu singura prezența președintelui, secretar și membri ai tribunalului, precum și doctorandului și directorul / s și tutorele tezei. posibilitatea unei apărări publice a autorizării prealabile tezei de sponsor vor fi avute în vedere.


Procedurile de autorizare, de apărare și publicarea tezelor de doctorat în cadrul proceselor de protecție a datelor sau de transfer de cunoștințe sau tehnologii sunt stabilite în normele de prezentare și de lectură teze cu modificările descrise mai jos:/>

  1. După pregătirea tezei de doctorat, doctorandul va cere Comitetului Academic că are statutul de „Tesis confidențial“ atașarea:
    1. Copia original sau certificată a documentelor dovedind că este supus unor procese de protecție sau transferul de cunoștințe și tehnologie.
    2. Copia tezei în două variante: mici, în care conținutul afectat de obligația de a nu difuza sau de taxe și / sau dreptul de confidențialitate și copie completă, care rămâne la dosar de la Universitatea sub angajament vor fi șterse confidențialitate.
    3. Raportul directorului cu privire la această cerere.
  2. Comitetul Academic al programului de doctorat se va rezolva cererea într-un termen de maxim cincisprezece zile lucrătoare de la ziua următoare cererii. Acesta va fi acceptată numai în cazul în care se stabilește că secretul este absolut esențială pentru succesul procesului de protecție sau de transfer. Rezoluția va fi comunicată studentului de doctorat, director al tezei și Tutor. Versiunea scurtă va fi prezentată în perioada expoziției publice. Această versiune ar trebui să se potrivească cu conținutul expoziției și apărarea publică a tezei.
  3. Membrii Comitetului Academic vor păstra confidențialitatea absolută în ceea ce privește conținutul tezei și va semna acorduri de confidențialitate relevante pentru o perioadă care urmează să fie definită în funcție de timpul necesar pentru depunerea brevetului sau în funcție de timpul stabilit în documente prezentate de doctorandul pentru a asigura confidențialitatea. Aceste angajamente vor fi păstrate de către Comitetul Academic al programului de doctorat și poate da o copie student de doctorat, dacă este solicitat.
  4. În remiterea tezei va fi informat cu privire la statutul lor în cadrul proceselor de protecție Tesis sau transferul de cunoștințe și tehnologie.
  5. Membrii Curții judecător Teză de doctorat va fi avertizată în mod expres că este supus unor procese de protecție descrise mai sus sau prin transfer. Ele sunt obligate să păstreze secretul și confidențialitatea absolută cu privire la conținutul său. Pentru a face acest lucru, înainte de a Serles a prezentat teza în versiunea completă, acestea vor semna acorduri de confidențialitate pentru a asigura o protecție adecvată a acesteia suficient de mult timp.
  6. În cazul în care Curtea dorește să facă întrebările studenților de doctorat cu privire la conținutul care fac obiectul confidențialității trebuie să facă acest lucru în cadrul unei ședințe private, cu caracter pre- sau post-publice.
  7. De asemenea, în cazul în care studentul de doctorat consideră că răspunsul la orice întrebări, Curtea poate dezvălui date sau informații care pot fi considerate confidențiale, poate cere judecătorului care prezidează, răspunsul se face în privat.
  8. După ce a aprobat teza, copia va fi redusă pentru a fi publicate în depozitul instituțional. Când ați finalizat procesul de protecție sau transferul de cunoștințe și tehnologie, Uimp proceda înlocuiește cu copia completă.

înregistrare

Cei interesați trebuie să trimită prin poștă la plorrio@fogm.es și prin poștă:

Ministerul doctoranzi
Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset
C / Fortuny, 53
E-28010 Madrid


următoarea documentație:/>

  • Formular de cerere de admitere la studiile de doctorat semnate (click aici pentru a descarca)
  • NIF certificat copie în cazul cetățenilor spanioli, sau pașaport în cazul străinilor.
  • Curriculum Vitae care ar trebui să reflecte gradul de transcriere sau, înregistrarea master academic, nivelul de limba engleză, și alte merite.
  • Declarația semnată de interes (maximum două pagini), în care motivele pentru care doriți să se alăture programului, linia sau liniile de interese de cercetare și așteptările profesionale sunt detaliate.
  • Proiect de cercetare (extensie între 1000 până la 2000 de cuvinte), în care din titlu, sub rezerva, revizuirea cunoștințelor și a ipotezelor de lucru, precum și materiale și metode de studiu vor fi detaliate.
  • dovada documentară de limba engleză la nivel B2 conform Cadrului european comun de referință pentru limbi (TOEFL tip de acreditare, TOEIC, IELTS, Primul Certificat)
  • copie certificată a (studii efectuate în afara Spaniei legalizat sau european al învățământului superior Zona-SEIS) titlul sau gradul sau copie legalizată a dovezii de achitare a taxelor de emitere.
  • original sau copie legalizata a certificatului de studii (legalizat în cazul studiilor efectuate în Spania sau SEIS) sau Licenta.
  • copie certificată a masteratului universității spaniole sau SEIS, sau Master efectuate în afara Spaniei (legalizat), sau DEA (pentru studenții planificati 98) sau atribuirea de Cercetare suficiență (pentru studenții planul de 85 ).
  • original sau copie legalizata de certificare academice personale sau de masterat spaniol master sau master SEIS efectuate în afara Spaniei (legalizat în cazul străinilor) sau doctorat studii spaniole efectuate în temeiul legislației anterioare.
  • 1 pașaport-size fotografie


NOTE:/>

În cazul calificărilor străine aprobate, vor fi prezentate fotocopie certificată a certificatului de omologare.

În cazul calificărilor străine nu sunt aprobate, certificarea academică personală trebuie să conțină durata oficială în anii universitari, curriculum-ul a urmat, disciplinele studiate, calificarea acestora și volumul de muncă al fiecărui jurat și traducerea oricărei limbă fără excepție.


Candidații cu calificări străine autorizate să nu prezinte, de asemenea, un certificat eliberat de universitate care a emis titlul afirmând că titlul dă acces la studiile de doctorat în țara emitentă./>


burse

Consultări și proceduri referitoare la apelurile de granturi și asistență în implicarea Pelayo International University Menendez ar trebui să fie direcționate către e-mail becas.posgrado@uimp.es.

  • Mobilitatea internațională a cercetătorilor în formarea Menendez Pelayo International University. sejururi scurte.
  • Mobilitatea internațională a cercetătorilor în formarea Menendez Pelayo International University. Suport pentru participarea conferință.
  • Granturi pentru doctoranzi de la orice universitate din țară, pentru participarea la cursuri de formare Transversal relevante pentru dezvoltarea tezelor de doctorat.

Program taught in:
Engleză
Last updated February 27, 2018
Acest curs este Campus based
Start Date
Mai 2019
Duration
3 - 5 anii
Part time
La zi
Price
5,000 EUR
(Uimp rate). Reînnoirea înregistrării IUIOG de cerere de prelungire: 250 euro / an.
By locations
By date
Start Date
Mai 2019
Application deadline

Mai 2019