Ph.D. în Inginerie - Învățământ Inginerie și Practică Transformativă

Generalități

Programul de descriere

Prezentare generală

Într-o lume conectată și în continuă schimbare, inginerii trebuie să lucreze peste limitele naționale, de domeniu și disciplinare pentru a aborda în mod eficient provocările socio-tehnice complexe. Pentru a-și asuma pe deplin această responsabilitate în expansiune a profesiei de inginer, trebuie să transformăm modurile în care studenții în domeniul ingineriei sunt educați la nivel universitar și, de asemenea, să doteze viitorii ingineri la nivel absolvent cu abilitățile și orientările pentru a deveni chei de frontieră și a schimba liderii. Domeniul accentuat Educația în inginerie și practica de transformare abordează aceste provocări conexe într-o cercetare științifică interdisciplinară. program.

117983_FTSY.jpg

Această zonă de accent în cadrul doctoratului nostru in Inginerie pregătește absolvenți pentru practică largă și aplicații academice la intersecția dintre sistemele umane și tehnice. Printr-o fuziune inovatoare de metode de anchetă socială, cunoașterea dezvoltării umane și instrumente de schimbare pozitivă încorporate într-un context de competență tehnică profundă, absolvenții sunt capabili să ofere leadership transformativ într-o varietate de setări educaționale, tehnice și organizaționale. După absolvire, elevii își vor putea aplica setul de competențe unic într-o gamă variată de contexte, inclusiv medii educaționale formale și informale, practici inginerești, organizații de învățare, antreprenoriat social, descoperirea clienților, leadership și politică.

Învățământul în inginerie și practica transformatoare se bazează pe punctele forte disciplinare în cercetarea în domeniul ingineriei în domeniul ingineriei, lățimea interdisciplinară a unui curs larg oferit de absolvenți într-o universitate de arte liberale majore și contextul tehnic de a fi încorporat în misiunea inovatoare de educație și cercetare a Colegiului nostru de Inginerie. Această setare unică oferă studenților acces la o gamă largă de conținut, varietate de expertiză facultății și diverse setări de aplicații, ca fundație pentru modelarea programelor lor individuale de studiu și traiectorii de cercetare.

Domeniul de accent cuprinde două Pathways largi care alcătuiesc dezvoltarea flexibilă și adecvată a contextului planului individual de studiu și cercetare.

  • Învățământul în inginerie se concentrează asupra proceselor complexe care stau la baza socializării învățării și a profesionalizării inginerilor în întreaga k prin spectrul gri. Domeniile de interes includ, dar nu se limitează la, chestiuni legate de predarea și învățarea în universități, k-gri și setări informale; dezvoltarea competenței tehnice și a atributelor profesionale largi precum creativitatea, empatia și raționamentul etic; utilizarea inovatoare a tehnologiei în educație; și probleme de subreprezentare și incluziune în inginerie.
  • Practica transformatoare se concentrează pe investigarea și înțelegerea cunoștințelor și practicilor ingineriei în practicile de practică contemporană. Domeniile de cercetare includ, dar nu se limitează la, lucrări de inginerie la intersecția dintre practicile organizaționale, domenii disciplinare și evoluții tehnologice de vârf; dezvoltarea profesională în spații interdisciplinare și interprofesionale; și colaborarea, inovarea și integrarea pe mai multe domenii care caracterizează activitatea de inginerie în contextul secolului XXI, provocări mari.

Admiterea la accent

Elevii care dețin o diplomă BS sau MS în inginerie dintr-un program acreditat ABET sau un BS sau SM într-un domeniu conex de la o instituție acreditată sunt invitate să solicite admitere.

Admiterea la studii postuniversitare

Elevii care dețin o diplomă BS sau MS în inginerie dintr-un program acreditat ABET sau un BS sau MS într-un domeniu conex de la o instituție acreditată sunt invitați să candideze pentru admiterea la masterat sau programe de doctorat. Elevii care nu dețin o diplomă BS de licență acreditată ABET, dar au diplome în matematică sau științe fizico-biologice sau alte discipline, li se poate cere să ia cursuri de curs suplimentare selectate pentru a le pregăti corespunzător pentru studiile lor de inginerie specifice.

Cerințele de bază pentru examinare pentru admiterea la Colegiul de Inginerie Programe Graduate sunt enumerate mai jos. Programele de studii specifice și zonele cu accent pot adăuga cerințe suplimentare:

  • Completarea unei BS și MS (pentru doctoranzii) cu un GPA minim de 3,00 (din 4,00) dintr-un program sau program acreditat ABET într-un domeniu conex. Gradul mediu de studii universitare de studii universitare (GPA) și absolventul GPA pentru studenții recent acceptați este de 3,4 și, respectiv, 3,6.
  • Prezentarea aplicației online UGA Graduate School și depunerea:
    • Transmitete academice oficiale și absolvite.
    • O declarație de intenție.
    • Trei scrisori de recomandare.
    • CV sau CV.
    • Scrisoare generală la examenul absolvent (GRE). Cantitățile medii cantitative GRE de studenți recent acceptate se situează în apropierea percentilei 80. Solicitanții care dețin o diplomă UGA pot renunța la această cerință dacă îndeplinesc cerințele GPA și de cercetare.
    • TOEFL este necesar pentru studenții internaționali a căror limbă maternă este diferită de limba engleză.
  • Cerințele suplimentare pot fi aplicabile pentru admiterea la discipline specifice MS și Ph.D. Programe și domenii de accent oferite prin școlile Colegiului.

117981_CMB.jpg

cerinţe

Candidații pentru doctorat cu un accent deosebit în educația în inginerie și practica transformatoare, se așteaptă să dobândească abilitățile, cunoștințele și orientările care le permit să contribuie creativ și original la disciplina lor la nivel național sau internațional. Filozofia zonei de accent este bazată pe o diversitate de Pathways posibile care se bazează pe agenții și inițiativa studenților în căutarea unor cursuri relevante și a unei experiențe interdisciplinare a facultăților pentru a sprijini traiectoria lor de cercetare aleasă.

Cerințele pentru zona de accent includ un minim de 73 de ore de credit în programul de student al studiului dincolo de gradul BS, după cum urmează:

  • Cursuri de teren (6 pe zonă) * 18
  • Cursuri elective de curs * 18
  • Seminar absolvent 1
  • Studii de doctorat (9000 sau 9010) 33
  • Teza de doctorat (9300) 3

* Pe parcursul cursurilor selectate sunt necesare minimum 16 ore de cursuri de 8000 sau 9000 de niveluri și încă 4 ore de cursuri deschise numai pentru absolvenți.

O diplomă de masterat de la o universitate acreditată poate fi acceptată pentru o perioadă de până la 30 de ore de credit, caz în care este necesar un minim de 42 de ore de credit pentru cursuri, cercetări și disertații aprobate dincolo de gradul MS, după cum urmează:

  • Cursuri de teren (3 pe fiecare zonă) * 9
  • Cursuri elective cursante * 6
  • Seminar absolvent 1
  • Studii de doctorat (9000 sau 9010) 23
  • Teza de doctorat (9300) 3

* Pe parcursul cursurilor selectate sunt necesare minimum 15 ore de cursuri de nivel 8000 sau 9000.

cursuri

Oferta recomandată de curs este organizată în trei zone de interes. Programele individuale de studiu vor fi dezvoltate în colaborare între elev și profesorul lor major (vezi Lista de cursuri cu exemple de cursuri în fiecare domeniu de interes).

Inginerie Educație Core

Cursurile de bază de instruire în domeniul ingineriei oferă o înțelegere a peisajului acestei discipline conectate la nivel global. Ofertele de cursuri individuale se axează pe teoriile învățării și dezvoltării umane în inginerie; probleme contemporane în formarea ingineriei; și metodele de cercetare și evaluare în domeniul educației și practicilor de inginerie.

Metode de interogare socială și educațională

Cursurile de metode de cercetare se bazează pe oferta largă de cursuri de la Universitatea din Georgia, inclusiv Colegiul de Educație. În concordanță cu proiectul de cercetare al elevului, aceste cursuri pot include oferte în zonele calitative, cantitative sau mixte.

Aplicație și context

Selectarea cursului în domeniul Aplicație și Context se bazează pe lățimea completă a cursurilor oferite de absolvenți în domenii tehnice și non-tehnice care oferă conținut, teorie sau metode specifice pentru a susține și a fundamenta traiectoria de cercetare aleasă de studenți.

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

Understanding that 21st century engineers require more than technical knowledge, we equip students with an understanding of the social and economic impact of their work, the ability to communicate the ... Citeste mai mult

Understanding that 21st century engineers require more than technical knowledge, we equip students with an understanding of the social and economic impact of their work, the ability to communicate their ideas to a wide variety of people, the ability to work effectively in teams, and the skills to provide leadership in solving society’s grand challenges. Citește mai puţin