Programul de studiu de doctorat cuprinde o teză care aduce o contribuție originală la Marketing Communication pe un subiect selectat în consultare cu Departamental președintelui. Un maxim de patru seminarii avansate cu privire la aspectele relevante ale subiectului de studiu, precum și un examen oral (echivalentul a două lucrări fiecare constând din patru module) conform prevederilor din cartea Regulamentul general. Este necesar un articol de cercetare, care este potrivit pentru publicare într-un jurnal academic.

Cerințele de admitere

O diplomă de master în comunicare este necesară, cu o medie minimă de 65%. Reglementarea generală în ceea ce privește durata programului de masterat se aplică în acest caz, de asemenea. Data limită de depunere pentru acest grad este de 31 octombrie a anului precedent pentru primul semestru și 30 aprilie a aceluiași an, pentru al doilea semestru.

Detalii de contact

Nume: Andrea Crystal Dna
Tel: 011 559 2574 / E-mail: acrystal@uj.ac.za

Program predat în:
Engleză

Vezi 70 mai multe cursuri de la University of Johannesburg »

Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Feb 2020
Duration
3 anii
La zi
După locații
După dată
Start Date
Feb 2020
Termen limită de aplicare

Feb 2020

Location
Termen limită de aplicare
End Date