Citește Descrierea Oficială

Doctorat în Educație (Educațional Durabilitate)

Întemeiată în contextul unei societăți post-modernă, și recunoscând importanța de perspective multiple, aceasta Ph.D. Programul educațional în Durabilitatea va pregăti studenții dintr-o varietate de domenii, cum ar fi educația, sănătatea, asistența socială, justiția socială și conducerea administrativă, pentru practici educaționale durabile în secolul 21.

Prin practică durabilă ne referim la efectuarea de cercetări, de predare, învățare și mai multe discipline, culturi și naționalități, și îmbrățișând o viziune globală de educație care dezvoltă auto-cunoaștere și o înțelegere că relația de sine a oamenilor, a naturii, și la mediu proiectat este fundamental în a deveni o persoană educată. Educațional Sustenabilitatea înseamnă că în cadrul programului de studenți și membri ai facultăților vor fi pună întrebări care să ia în considerare contextul social în care trăim, și ia în considerare modul în care se corelație lumea. Scopul este de a construi capacitatea de a satisface nevoile de cadre universitare și profesioniști care lucrează în diverse domenii științe sociale care vor părăsi programul prezente și viitoare pregătit să trecem dincolo de status quo-ul de practica standard secolului 20 a crea medii educaționale reale și virtuale în care învățarea activă și mai multe perspective sunt bazele de acțiune individuală și instituțională. Gradul este proiectat pentru educatori în cadrul sistemului școlar, precum și în profesiile în general, care vor deveni cetățeni angajate care pot gândi critic și sunt pregătiți să-și asume responsabilitatea individuală pentru bunăstarea societății.

Throu gh o varietate de cursuri, un examen cuprinzător și o disertație (Teză de cercetare), Ph.D. Programul educațional în Durabilitatea are urmatoarele rezultatele învățării pentru studenți:

  • Desenați pe o mare varietate de literatură teoretice și practice pentru a dezvolta o înțelegere mai amplă a peisajului de învățământ prin lecturi de curs și prin proiecte de cercetare individuale.
  • Efectuarea conversații critice la educație în câmpul studentului în timpul seminariilor curs și în prezentări de cercetare.
  • Să presupunem o poziție de investigație în ceea ce privește predarea și învățarea, pentru ca elevii pot dezvolta o bursă de predare și învățare prin oportunități de a efectua seminarii și să se angajeze în cercetare legate de practicile de instruire în mai multe domenii.
  • Să demonstreze o înțelegere a unei game de metodologii de cercetare care să fie afișate o apreciere a complexității de cunoștințe și contribuția potențială făcute de diverse metode și discipline interpretări atât în ​​cursul de lucru și prin dezvoltarea unui proiect de cercetare în profunzime.
  • Angajarea în cercetare originale care contribuie la cunoștințe de învățământ în domeniul studentului.
  • Dezvoltarea calități și aptitudini transferabile necesare pentru ocuparea forței de muncă care necesită exercitarea responsabilității personale și inițiativa în mare măsură autonom în situații complexe și imprevizibile în medii profesionale sau echivalente.

Cerințe minime de admitere

Normală Cerința minimă de admitere este o diplomă de master sau echivalentă, astfel cum sunt recunoscute de Universitatea Nipissing într-o disciplină corespunzătoare, cu un minim de picioare A-. Deoarece finalizarea unei disertație este o parte necesară a programului de doctorat, se va acorda prioritate solicitanților a căror diplomă de master inclus o componentă independentă de cercetare, cum ar fi o teză sau hârtie majore de cercetare.

Solicitanții ale căror muncă de master nu au inclus o teză sau hârtie major de cercetare poate, în momentul depunerii cererii, să prezinte o altă piesă de cercetare originale pentru examinare. Dacă la momentul depunerii cererii, solicitantul nu poate furniza dovezi că a efectuat cercetări originale la un nivel acceptabil, el sau ea poate fi necesare pentru a finaliza un ciclu de cercetare de hârtie (QRP) înainte de acceptare.

Toți candidații sunt obligați să furnizeze un curriculum vitae up-to-data. Toți candidații trebuie să scrie o declarație de aproximativ 1000 de cuvinte explicând valoarea întreprinderii o diplomă de doctorat pentru circumstanțele lor specifice, interesele lor de cercetare, precum și zona de dorit de cercetare tezei.

Toți candidații sunt obligați să furnizeze trei litere academice și profesionale de recomandare de la profesori sau specialiști adecvate care pot vorbi la nivelul lor de pregătire și de pregătire pentru studii postuniversitare la nivel de doctorat. Cel puțin două dintre scrisorile de referință trebuie să fie de cele calificat pentru a aborda capacitatea academic și competența solicitantului. Scrisori de referință nu poate fi de la cineva care are personal legat de reclamantă, și în mod ideal va veni de la mai multe instituții.

Din moment ce acest program se va desfășura în limba engleză, dovada capacității solicitantului de a finaliza lucrările științifice în mod independent, în limba engleză va fi necesar. Solicitanții pot fi invitate să prezinte informații suplimentare, după caz.

Se înțelege că admiterea la programul de doctorat este limitată și, prin urmare, solicitanții care îndeplinesc sau depășesc cerințele minime de admitere nu sunt garantate de admitere.

Program predat în:
Engleză
Acest curs este Campus based
Start Date
Iulie 2019
Duration
După locații
După dată
Start Date
Iulie 2019
Termen limită de aplicare

Iulie 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date