Studentul trebuie să dezvolte competențe aplicative și extrem de specializate și abilități practice în dobândirea, interpretarea, înțelegerea și aplicarea principiilor de management al marketingului. Prin teza de doctorat, în care culminează calificarea, un student de calificare ar arăta dovada activității științifice independente și originale. Teza de doctorat ar constitui o contribuție a decis la cunoașterea și înțelegere în disciplina subiect, cât și domeniul cercetării. studenții de calificare ar afișa, de asemenea, competență în aplicarea metodologiei de cercetare aferente, precum și observațiile scrise și / sau comunicarea orală adecvată a procesului de cercetare și descoperiri. Studentul trebuie să fie în măsură să reflecteze cu privire la deciziile lui / ei de cercetare și aplicații, pentru a evalua efectul acestora în contextul holistică a managementului marketingului.

Cerințele de admitere

Un student care se află în posesia calificării unui Master în Marketing Management, cu un minim de 65% sau mai mare la nivelul NQF 8 sau 9 se pot aplica pentru admiterea la această calificare. Decanul Facultății de Management poate refuza admiterea studenților la calificarea de doctorat în cazul în care consideră că fundal academice ale studentului este insuficientă pentru studiile propuse.

Detalii de contact

Nume: Prof M Roberts-Lombard
Tel: +27 (0) 11 559 3031 / E-mail: mornayr@uj.ac.za

Program predat în:
Engleză

Vezi 70 mai multe cursuri de la University of Johannesburg »

Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Feb 2020
Duration
2 - 4 anii
Part time
La zi
După locații
După dată
Start Date
Feb 2020
Termen limită de aplicare

Feb 2020

Location
Termen limită de aplicare
End Date