Comm

Introducere

Programul Doctor în echitate și inovare în educație Acesta este promovat de catre Universitatile din A Coruña, Cantabria, Oviedo, Santiago de Compostela și Vigo (Universitatea de coordonare). Acesta are ca scop formarea profesorilor și cercetătorilor educaționale din perspectiva echității și a inovației.

De ce studia gradul

Acest program își propune să răspundă nevoii în societatea de astăzi să se concentreze asupra educației din perspectiva echității și inovării, care să justifice interesul și nevoia acestora pe următoarele dovezi:

  • Nevoia de continuitate și să ofere căi de cercetare pentru studii rezultate din noua organizare a sistemului universitar în specializarea Educație, în special:
    • Studii de formare a cadrelor didactice si primar, care, după recentele reforme sunt chemați să acceseze și să aibă continuitate în studiile de ciclul al doilea și al treilea;
    • profesor de studii de formare obligatoriu, secundar Educație, formare profesională și predarea limbilor străine,
    • másteres alte expertize educaționale existente în universitățile participante.
 <li> Realizarea de necesitatea de a promova cercetarea care abordeaz&#259; problemele de inegalitate social&#259; &#537;i educa&#539;ional&#259; &icirc;n societatea noastr&#259; &#537;i iau forme noi, ca urmare a transform&#259;rilor sociale ale &#539;&#259;rii &#537;i efectele unei economii globalizate &#537;i o societate din ce &icirc;n ce fragmentat&#259; . Formarea de anchetatori preg&#259;tite pentru a detecta, analiza, investiga &#537;i de a promova procesele educa&#539;ionale inovative dedicat echitate, justi&#539;ie social&#259; &#537;i incluziunea este o provocare de mare complexitate, care este nucleul acestui program. &Icirc;n acela&#537;i formarea cercet&#259;torilor de &icirc;nv&#259;&#539;&#259;m&acirc;nt ca un instrument vital se presupune promovarea unor sisteme educa&#539;ionale echitabile &#537;i rolul indispensabil al cercet&#259;rii educa&#539;ionale critice pentru transformarea educa&#539;ionale &#537;i sociale este recunoscut&#259;. Prin urmare, este deosebit de important s&#259; se demonstreze c&#259; programul de doctorat Interuniversitar &icirc;n Echitate &#537;i Inovare &icirc;n Educa&#539;ie &icirc;&#537;i propune s&#259; extind&#259; frontierele cunoa&#537;terii educa&#539;ionale pentru a ridica de capital ca o provocare pentru a realiza o &icirc;mbun&#259;t&#259;&#539;ire a calit&#259;&#539;ii &icirc;n educa&#539;ie &#537;i, astfel &icirc;nc&acirc;t Inovare equity- binom este semnul distinctiv al acestui program, care va defini un anumit mod de a &icirc;n&#539;elege cercet&#259;rii educa&#539;ionale &icirc;mp&#259;rt&#259;&#537;ite de c&#259;tre universit&#259;&#539;ile participante.</li> 
<li> Cercetarea de formare este, de asemenea, un element cheie al unei societ&#259;&#539;i bazate pe cunoa&#537;tere.</li> 

Pentru a atinge acest obiectiv, este necesară creșterea semnificativă a numărului de persoane cu abilități specifice pentru a dezvolta relevante și procesele care vizează îmbunătățirea anchetă de învățământ.

Acest program de doctorat va contribui la creșterea prezenței în instituțiile de învățământ și sociale ale unui număr mai mare de persoane cu competențe de cercetare educațională.

Cercetarea, care își propune să extindă frontierele educației, cunoașterii angajamentul de a transferului de cunoștințe, în măsură să deschidă noi rute și căi alternative de gândire și de educație re-conceptualiza precum și transformarea și de a îmbunătăți.

Ce ai învățat

Programul are două linii de bază de cercetare, în care mai multe subliniile diferă:

Procesele de includere și excludere socioeducational

  • Echitate și incluziune pentru îmbunătățirea școlii
  • Abandon și eșec școlar
  • materiale curriculare și capitaluri proprii
  • Abordarea de gen în procesele de excludere și de includere
  • Multilingvism: incluziunea și egalitatea limbilor
  • Capitalului propriu, schimbarea socială și dezvoltarea durabilă
  • Bunăstare, copii și tineri
  • Grupurile sau expuse riscului de excluziune socială
  • educaţia interculturală

Inovație pentru echității educaționale

  • Predare-învățare pentru echitate
  • competența mediatică și competența digitală pentru echitate
  • Dezvoltarea abilităților de predare pentru echitate
  • Consiliere și orientare ca suport pentru calitatea și echitatea în educație
  • Inovație în materiale de curriculum
  • politici educaționale inovatoare și justiția socială
  • Clădirea istorică o cultură școlară incluzivă și inovatoare

linii de cercetare

Acestea sunt liniile de cercetare a acestui program de doctorat:

  • Inovație pentru Educațională capitalului propriu
  • Procesele de includere și excludere socioeducational

suplimente de formare specifice

În cazul în care studentul doctorand îi lipsește formarea prealabilă completă cerute de program, admiterea la programul va fi condiționată de depășirea suplimente de formare specifice care pot fi subiecte sau module și masterat. Ins atribuite aceluiași student de doctorat nu poate depăși 15 de credite ECTS și pot fi efectuate înainte sau simultan înscrierea în supravegherea academică sub formă de program.

În cazul studenților de performanță simultane trebuie să se înregistreze pentru aceste suplimente la momentul înscrierii în programul de supraveghere academică, care trebuie să fie depășite într-o perioadă maximă de trei semestre consecutive. Imposibilitatea de a face acest lucru, studenții din program vor fi eliminate.

complemente

  • Analiza datelor statistice în cercetarea educațională
  • postparadigmática cercetare interpretativ în educație: cartografiere socială etnografie
  • Cercetarea educațională dintr-o perspectivă cantitativă
  • Cercetarea istorico-educativ
  • cercetare și inovare de acțiune educațională
  • orientarea spre cercetare
  • Metodologia de cercetare educațională: studii de caz
  • Metodologia de cercetare în teatru, istorie și societate
  • Metodologiile de evaluare a calității în școli
  • Controverse și imagini în educație într-o societate multiculturală.
  • Educația mass-media în societate Multiscreen
  • Tehnologia informației și a comunicațiilor (TIC) în educație: ce, cine și cum se integrează în școli și săli de clasă. Proiecte de lucru.
  • Integrarea incluziunii școlare a elevilor cu nevoi educaționale speciale
  • Educația continuă în societățile informaționale
  • Politicile de educație și egalitate
  • Politică, cultură, educație și justiție curriculară în societățile democratice
  • orientare profesională în contextul învățării pe tot parcursul vieții
  • programe de cercetare evaluative și servicii educaționale
  • Metodologia de cercetare în domeniul artelor spectacolului
  • educație fizică, sănătatea și calitatea vieții
  • Recreere și sport: perspective de acțiune socio-educativ în timpul copilăriei
  • educația matematică și componente sociale și culturale ale curriculum-ului
  • Atitudini în matematică de învățare
  • Probleme de învățare în domeniul științelor naturii
  • Strategii de predare în domeniul științei și educației de mediu
  • Geneza și evoluția sistemului educațional în Galicia, în perioada contemporană
  • probleme sociale. justiție și educație juvenilă
  • Municipalitatea și acțiune educațională
  • Reformele educaționale și inovații: între politica de educație și practica școlară
  • Cercetare și inovare de acțiune
  • Instrumente de evaluare a programelor și serviciilor
  • Procesarea informației în gestionarea și evaluarea instituțiilor
  • incluziune și practica psihologia educațională
  • inovare orientată spre metodologii de cercetare
  • Evaluarea nevoilor și a programului de evaluare
  • Proiecte și rapoarte de cercetare
  • Cercetarea și inovarea în predarea limbii și literaturii străine
  • Cantitativă de inovare orientate spre cercetare
  • inovare orientate spre cercetare calitativă
  • metodologia calitativă
  • metodologia cantitativă
  • Metode și tehnici de culegere a informațiilor de Psihologie Aplicată

Activitățile de formare Programul de

Sunt planificate în planul de învățământ al programului de doctorat o serie de activități comune menite să asigure coordonarea între universități și relația dintre elevi și profesori necesare pentru programul inter-universitar: prin aceleași activități, care sunt rotațional și secvențiat în diferite universități și prin universități rămâne în cadrul programului și a altor universități cu care acordurile vor fi negociate pentru a facilita vizitele elevilor.

În structura și organizarea acesteia, activitățile se vor lua în considerare, de asemenea, programul de cercetare 2-line, astfel încât studenții să poată merge alegerea (ajutat de directori și tutori săi) acele activități de formare care corespund liniei registru său de cercetare tezei.

În ceea ce privește succesiunea a curriculum-ului, de 48 de ore de activități specifice care trebuie să ia fiecare elev, sunt distribuite pe parcursul programului de trei ani pentru studenții full-time și peste cinci ani pentru studenți în timp parțiale, astfel încât proiectul de formare a studenților diferitelor tipuri se materializează, după cum urmează:

  • zile de orientare. Obligatoriu primul an: 4 ore
  • întâlniri program cu cercetători. 5 sunt ținute pe an, cu o durată de 4 ore fiecare întâlnire. 2 trebuie să participe în fiecare an, ceea ce reprezintă 6 întâlnire de peste trei ani și un total de 24 de ore de formare pentru fiecare elev. studenții part-time participa în funcție de disponibilitatea lor și să se concentreze tematic, același număr de întâlniri pe parcursul celor 5 ani înainte.
  • seminarii monografice. Cel puțin 1 an. Necesar 3, cu o durată de 4 ore, 12 ore reprezintă elev. Full-time studenții vor face în cei trei ani ai programului în timp ce studenții part-time are 5 ani de prezență 3 seminarii.
  • Întâlniri cu tinerii cercetători. A avut loc 1 august ore în fiecare an. 1 necesară pentru a participa în cei trei ani pentru studenții full-time și la fel, dar mai mult de 5 ani, în cazul în care studenții part-time. Total: 8 ore.

În plus față de aceste activități de formare, la sfârșitul primului semestru al primului an (începând după finalizarea înscrierii) toți elevii trebuie să pregătească și să apere proiectul lor tezei.

La sfârșitul primului și al doilea an toți studenții vor trebui să prezinte planul anual de cercetare, iar după al treilea an apărarea tezei sale de doctorat. Acești termeni, așa cum este indicat în lungeasca 2 ani pentru studenții part-time, care sub îndrumarea de directori și tutori, va proiecta un traseu de formare care ar trebui să culmineze în apărarea tezei de cinci ani, a început perioada de doctorat.

ieșiri profesionale și academice

Cadrele didactice de la diferite niveluri ale sistemului educațional și cercetători în domeniul educației.

profilul recomandat

Ei vor avea acces prioritar la solicitanții de doctorat care au licență de formare înainte și cariera absolvent în domeniul educației, prioritare acești candidați potrivit transcrierii.

DPCA poate admite candidații a căror diplomă de studii sau de master anterior nu este nucleară legate de educație cu condiția Comisia consideră că formarea lor profesională și / sau experiența profesională anterioară este în concordanță cu Programul. Acești candidați vor fi prioritizate în mod egal de înregistrare academice.

Fiecare universitate va face admiterea din cota sa de candidați și, în cazul în care cota nu este acoperit, nu numărul de locuri de atribuire pot fi atribuite candidaților de la alte universități.

Au prioritate care au finalizat grade următoarele master (în paranteze sunt specificate, dacă acestea ar trebui să facă suplimente de formare):

  1. Master în inovație, orientare și evaluare educațională de Universitatea din A Coruña (nr).
  2. Master în formarea profesorilor ESO, bacalaureat, formare profesională și predarea limbilor străine la universitățile din A Coruña, Cantabria, Oviedo, Santiago de Compostela și Vigo (si).
  3. Master în cercetare și inovație în contexte educaționale de Universitatea din Cantabria (nr)
  4. Master în intervenție și de cercetare socio-educațional la Universitatea din Oviedo (nr)
  5. Master în Educație, gen și egalitatea de la Universitatea din Santiago de Compostela (nr)
  6. Procese Master în Educație de la Universitatea din Santiago de Compostela (nr)
  7. Master în Cercetare în Educație, diversitate culturală și dezvoltare comunitară la Universitatea din Santiago de Compostela (nr)
  8. Master în activități educaționale în sine de către Universitatea din Santiago de Compostela (nr)
  9. Master în dizabilități de învățare și proceselor cognitive, procese de la Universitatea din Vigo (nr)
  10. Master în cercetarea psicosocioeducativa cu adolescenții de la Universitatea din Vigo (nr)
  11. Master în nevoile specifice de sprijin educațional de la Universitatea din Vigo (si)
  12. Master in interventie multidisciplinara în diversitate în contexte educaționale de Universitatea din Vigo (si)
Program predat în:
  • Spaniolă

Vezi 27 mai multe cursuri de la Universidade da Coruña »

Acest curs este Bazat în Campus
Duration
3 - 5 anii
Part time
La zi
După locații
După dată
Termen limită de aplicare