Programe de cercetare (MPhil / PhD) în istoria artei și / sau arheologie
SOAS University of London
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 4.670 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Taxe full-time pe an universitar: Marea Britanie / UE 4.396 £; În străinătate 17.967 lire sterline. Taxe part-time pe an universitar: Marea Britanie / UE 2.198 GBP; În străinătate 8.984 lire sterline.
Introducere
Mod de participare: Full-time sau Part-time
Deși un grad de cercetare ar trebui să fie foarte satisfăcător personal, este, de asemenea, o întreprindere serioasă și uneori intensă. În cadrul sistemului actual, un doctorat cu normă întreagă are la dispoziție trei ani pentru a finaliza un proiect complet al tezei sale și apoi încă un an pentru redactare (cunoscut sub numele de gradul 1 1). Există întotdeauna momente solitare când se efectuează cercetări individuale, chiar dacă un departament are o atmosferă colegială puternică, așa cum face și al nostru. Gradele de cercetare sunt în general efectuate de persoane care își propun să devină profesioniști în domeniul istoriei artei și / sau arheologie, fie ca universitari care efectuează cercetări și predă în universități, fie ca curatori sau educatori în muzee, biblioteci sau arhive, sau în orice număr. din alte domenii conexe, cum ar fi publicarea academică sau chiar lumea artei comerciale.
În general, este o idee bună să aveți o experiență de muncă în afara universității înainte de a aplica la un program de doctorat, de exemplu, într-un anumit rol într-un muzeu sau galerie. Imbarcarea pe o diplomă de cercetare nu se referă doar la calificare, ci și la dezvoltarea ca persoană și profesionist, astfel încât să poată contribui la discursuri naționale și internaționale în istoria artei și arheologiei, și poate chiar mult dincolo.
De ce la SOAS ?
Dincolo de mediul intelectual distinctiv al SOAS , cercetătorii doctoranzi sunt atrași, în general, să lucreze cu un supervizor individual care este un cunoscut expert într-un anumit domeniu sau altfel este cunoscut pentru o abordare critică particulară. Mulți dintre studenții noștri actuali au terminat masteratele la SOAS timp în care au luat cursuri și au făcut cunoștință cu membrii personalului academic din departament, experiențe care i-au încurajat să ia în considerare o diplomă de cercetare. Solicitanții potențiali pot dori să răsfoiască prin paginile web ale personalului unde pot fi găsite biografii și publicații actualizate ale membrilor personalului. Unii supraveghetori preferă studenții lor de cercetare să se fi instruit sub ei la nivel de MA, chiar dacă au un master în istoria artei sau arheologie din altă parte. Departamentul nostru face în general aproximativ 10-20 de oferte în fiecare an. Unul dintre motivele pentru care un titular al ofertei ar putea alege Departamentul de Istorie a Artei și Arheologie, în afară de a dori să lucreze sub supravegherea unui anumit savant la SOAS , este că programul nostru are una dintre cele mai mari rate de finalizare la SOAS și într-adevăr în sectorul: absolvim aproximativ 0,7 doctorate în fiecare an, în cadrul celor 3 ani, pentru fiecare membru cu normă întreagă.
Ce au făcut recent absolvenții noștri?
Absolvenții noștri au trecut la o serie de roluri diferite, în special în mediul academic și în lumea muzeelor. Destul de des, după terminarea doctoratului, există o etapă de tranziție în care un cercetător de carieră timpurie va lucra ca cercetător postdoctoral, uneori cu o bursă, înainte de a-și asigura un post didactic. Unii absolvenți merg direct în posturi didactice în universități din întreaga lume. Mulți dintre absolvenții noștri au sfârșit să lucreze în muzee, galerii și biblioteci, sau altfel și-au desfășurat diplomele part-time, în timp ce lucrau într-unul dintre aceștia și au rămas lucrând acolo la finalizare. Modificările modului în care sunt efectuate și diseminate cercetările prin forme de publicare, aduse de sosirea erei digitale, ar sugera că în viitorul apropiat se vor deschide multe tipuri noi de carieră profesională, care nu pot fi ghicite decât acum.
Structura
Cerințele de la an la an pentru studenții full-time MPhil și doctoranzi sunt următoarele:
Anul 1
Pe parcursul anului 1, studentul rafinează propunerea de cercetare și decide împreună cu Comitetul său de supraveghere dacă proiectul de cercetare ar trebui să fie îndreptat către obiectivul unui MPhil sau al unui doctorat. Studenții care doresc să lucreze pentru doctorat trebuie să treacă procesul de actualizare a înregistrării de la MPhil la candidatura de doctorat. Acestea trebuie să furnizeze următoarele pentru Comitetul de Supraveghere până la termenul din mai (data exactă este stabilită în fiecare an de către Registrul SOAS ):
- Lucrare scrisă pentru abilitățile de cercetare HAA (15 PAR H061) Termenul 1 curs obligatoriu (5.000 de cuvinte).
- Proiect capitol (e) (15.000 de cuvinte).
- Un schiț de capitol și un plan de timp pentru finalizarea fiecărui capitol.
- Un plan de cercetare pe teren și anul de cercetare 2.
- O bibliografie a surselor relevante.
- Prezentare seminar regional de cercetare.
Anul 2
Studentul se angajează să lucreze pe teren sau să colecteze date. Rapoartele periodice trebuie trimise supervizorului, prin e-mail sau personal. Un al doilea capitol va fi în mod normal finalizat.
Anul 3
Elevii completează un proiect complet al tezei. Ei trebuie să întreprindă următoarele:
- Termenul 1: Prezentare informală obligatorie în cadrul seminarului HAA Abilități de cercetare cu privire la rezultatul muncii de teren și impactul său asupra proiectului lor de cercetare.
- Termenul 2: Prezentare obligatorie în Departamentul HAA, seminar de cercetare în domeniul lucrărilor de teren al doctoranzilor din anul 3
- Termenul 3: Prezentarea proiectului de teză până la 15 septembrie, împreună cu un formular de aprobare finalizat. În cazul în care Comitetul de Supraveghere este convins că proiectul de teză poate fi dezvoltat într-o teză de calitate demnă de prezentat pentru examen în anul universitar ulterior, elevul va avea dreptul să se înregistreze la Extinderea statutului de scriere (continuare) în anul 4 .
Anul 4
Elevii completează și prezintă teza lor. La examinarea tezei viva, examinatorii urmăresc să confirme că:
- S-au mulțumit că teza este cu adevărat opera candidatului.
- Teza constituie o contribuție distinctă la cunoașterea subiectului și oferă dovezi de originalitate prin (i) descoperirea faptelor noi și / sau (ii) exercitarea puterii critice independente.
- Teza este satisfăcătoare în ceea ce privește prezentarea literară.
- Teza este un standard care merită publicarea integrală sau parțială sau într-o formă revizuită.
Notă importantă
Informațiile de pe pagina programului reflectă structura programului dorită în raport cu sesiunea academică dată.
Admisiuni de cercetare și aplicații
Salutăm aplicațiile de la studenți calificați care dețin un bun nivel de master (sau echivalent de peste mări) într-un subiect relevant pentru diplomele de cercetare la SOAS . Cererile trebuie depuse online.
Este important să depuneți o cerere înainte de începerea anului universitar în care doriți să vă înscrieți pentru a ne permite timpul pentru procesarea cererii dvs. Dacă solicitați burse, se pot aplica termene anterioare.
Programul de doctorat SOAS este competitiv, iar solicitanții ar trebui să aibă un bilanț al realizărilor academice ridicate și o propunere viabilă care să contribuie la interesele de cercetare ale departamentului. Vă rugăm să rețineți: descurajăm aplicațiile pur speculative. Cererile de cercetare interdisciplinară sunt binevenite, dar poate fi depusă o singură cerere la un departament.
Cerințe de intrare în limba engleză necondiționate
Solicitanții care necesită o viză de nivel 4 pentru a studia în Marea Britanie trebuie să furnizeze un certificat academic UKVI IELTS de la un centru de testare aprobat UKVI.
Solicitanții internaționali care necesită o viză de nivel 4 pentru a studia în Marea Britanie
Test | Intrare necondiționată | Intrare necondiționată cu suport în sesiune |
IELTS (Academic) | 7,0 în general sau mai mare, cu 7,0 în sub-scoruri. | 7.0 în general sau mai mare, cu cel puțin 6,5 în sub-scoruri |
Solicitanții SEE și UE
Test | Intrare necondiționată | Intrare necondiționată cu suport în sesiune |
IELTS (Academic) | 7,0 total sau mai mare, cu 7,0 în fiecare sub-punctaj. | 7.0 în general sau mai mare, cu cel puțin 6,5 în sub-scoruri. |
TOEFL IBT | 105 total sau mai mare, cu minimum 25 în sub-scoruri. | 105 în general cu minim 22 în sub-scoruri. SAU 100 în general cu minimum 25 în scris și 22 în alte sub-scoruri. |
Test Pearson de engleză (academic) | 75 total sau mai mare, cu minimum 70 în sub-scoruri. | 70 total sau mai mare, cu un minim de 65 în sub-scoruri. |
Galerie
Admitere
Curriculum
Structura
Cerințele an de an pentru studenții de cercetare MPhil și doctoranzi cu normă întreagă sunt următoarele:
Anul 1
Pe parcursul Anului 1, studentul perfecționează propunerea de cercetare și decide împreună cu Comitetul său de Supraveghere dacă proiectul de cercetare ar trebui să fie îndreptat către obiectivul unei diplome de MPhil sau de doctorat. Studenții care doresc să lucreze pentru a obține un doctorat trebuie să treacă procesul de actualizare a înscrierii de la MPhil la candidatura de doctorat. Aceștia trebuie să furnizeze următoarele Comitetului de Supraveghere până la data limită din mai (data exactă este stabilită în fiecare an de Registrul SOAS ):
- Lucrări scrise pentru abilitățile de cercetare HAA (15 PAR H061) Cursul obligatoriu pentru trimestrul 1 (5.000 de cuvinte).
- Schiță de capitol(e) (15.000 de cuvinte).
- O schiță a capitolului și un plan de timp pentru finalizarea fiecărui capitol.
- Un an 2 de lucru pe teren și plan de cercetare.
- O bibliografie a surselor relevante.
- O prezentare regională de seminar de cercetare.
Anul 2
Studentul efectuează lucrări de teren sau colectarea datelor. Rapoartele regulate trebuie transmise supervizorului lor, prin e-mail sau personal. Un al doilea capitol va fi în mod normal finalizat.
Anul 3
Studenții finalizează o schiță completă a tezei lor. Aceștia sunt obligați să întreprindă următoarele:
- Termenul 1: Prezentare informală necesară la seminarul HAA privind abilitățile de cercetare cu privire la rezultatul muncii de teren și impactul acestuia asupra proiectului lor de cercetare.
- Termenul 2: Prezentare obligatorie în cadrul Departamentului HAA Seminarul de cercetare de teren al studenților doctoranzi din anul 3 în martie.
- Termenul 3: Depunerea proiectului de teză până pe 15 septembrie, împreună cu un formular de aprobare completat. În cazul în care Comisia de Supraveghere este convinsă că proiectul de teză poate fi dezvoltat într-o teză de o calitate demnă de a fi supusă examinării în anul universitar următor, studentului i se va permite să se înregistreze la Prelungirea statutului de redactare (Continuare) în anul 4 .
Anul 4
Studenții își finalizează și depun teza. La viva (examinarea tezei), examinatorii urmăresc să confirme că:
- Ei s-au convins că teza este cu adevărat opera candidatului.
- Teza formează o contribuție distinctă la cunoașterea subiectului și oferă dovezi de originalitate prin (i) descoperirea de fapte noi și/sau (ii) exercitarea puterii critice independente.
- Teza este satisfăcătoare în ceea ce privește prezentarea literară.
- Teza este de un standard care merită publicată integral sau parțial sau într-o formă revizuită.
Notă importantă
Informațiile de pe pagina programului reflectă structura programului prevăzută în raport cu sesiunea academică dată.
Oportunități de carieră
Ce au făcut recent absolvenții noștri?
Absolvenții noștri au trecut la o serie de roluri diferite, în special în mediul academic și în lumea muzeelor. Destul de des, după terminarea doctoratului, există o etapă de tranziție în care un cercetător de carieră timpurie va lucra ca cercetător postdoctoral, uneori cu o bursă, înainte de a-și asigura un post didactic. Unii absolvenți merg direct în posturi didactice în universități din întreaga lume. Mulți dintre absolvenții noștri au sfârșit să lucreze în muzee, galerii și biblioteci, sau altfel și-au desfășurat diplomele part-time, în timp ce lucrau într-unul dintre aceștia și au rămas lucrând acolo la finalizare. Modificările modului în care sunt efectuate și diseminate cercetările prin forme de publicare, aduse de sosirea erei digitale, ar sugera că în viitorul apropiat se vor deschide multe tipuri noi de carieră profesională, care nu pot fi ghicite decât acum.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.