Programe de cercetare (MPhil / PhD) în lingvistică

Generalități

Citește mai multe despre acest program pe site-ul școlii

Programul de descriere

Mod de participare: Full-time sau Part-time


MPhil / doctorat în lingvistică este un program de formare în cercetare care combină cursuri fundamentale și avansate în domeniile de bază ale lingvisticii, formare în domeniul metodelor de cercetare și lucrări de cercetare care duc la o disertație. Departamentul este puternic orientat spre cercetare și, printr-o combinație de cursuri, seminarii avansate și supraveghere individuală, își propune să ofere disciplina intelectuală, cunoștințele și abilitățile necesare unui cercetător bine rotunjit.

Supravegherea este oferită în lingvistică teoretică, descriptivă și comparativă, traducere și pedagogie lingvistică. În funcție de subiectul cercetării, este posibil să se organizeze supravegherea comună cu specialiști din alte departamente.

Cercetare în departament

Interesele de cercetare ale facultății sunt largi și cuprind limbile lumii, de la chineză la arabă, swahili în coreeană, mongolă în japoneză. Acest accent pe limbile asiatice și africane, combinat cu accesul de neegalat la limbajul considerabil și experiența regională a altor cercetători SOAS constituie o resursă unică pentru studiul lingvisticii teoretice, comparative și descriptive, documentației și descrierii lingvistice, pedagogiei lingvistice și traducerii.

Structura

Programul de doctorat în lingvistică este un program riguros, structurat de formare, cu diferite activități și cerințe care au loc pe toată durata programului.

Toți elevii se înregistrează în anul 1 al programului ca studenți MPhil. Actualizarea de la MPhil la înregistrarea doctoratului are loc la sfârșitul primei sesiuni academice pentru studenții cu normă întreagă (sau la sfârșitul celei de-a doua sesiuni academice pentru studenții cu fracțiune de normă).

Toți noii studenți MPhil / PhD sunt asigurați cu un comitet de supraveghere format din trei membri, format dintr-un supraveghetor principal sau primar și un al doilea și al treilea supraveghetor. Împărțirea în timp a comitetului de supraveghere este de 60:25:15. În primul an, se așteaptă ca studenții să se întâlnească cu supervizorul lor principal pe o bază bi-săptămânală pentru o perioadă de cel puțin o oră.

Supraveghetorul elevului este întotdeauna un membru al Departamentului în care studentul este înregistrat. Al doilea și al treilea supraveghetor, care acționează într-o funcție suplimentară de consiliere, pot fi din același departament sau din alte departamente / centre din cadrul Facultății de Limbi și Culturi sau din departamente / centre din celelalte facultăți ale școlii.

În funcție de natura cercetării, se recomandă, uneori, supravegherea comună, sub îndrumarea a doi supraveghetori primari. În astfel de cazuri, elevul are doar un singur supraveghetor în comitetul lor.

Progresul studenților este supravegheat în continuare de tutorele departamentului de cercetare.

În primul an, studenții se pregătesc pentru cercetare urmând seminarul de instruire în domeniul cercetării (RTS) în lingvistică, convocat de tutorele Departamentului de Cercetare și susținut de formarea generală oferită în cadrul Direcției de Dezvoltare Academică (ADD) (a se vedea http: // www. SOAS .ac.uk / add /).

Elevii pot fi, de asemenea, încurajați de către supraveghetori să participe la cursuri suplimentare de predare relevante pentru cercetarea lor și nevoile lor de formare. Acestea pot include cursuri specializate disciplinare, de limbă sau de cultură regională sau cursuri de cercetare în alte departamente din afara Facultății.

Toți studenții MPhil / doctoran sunt încurajați să participe la discuțiile seriei de seminar departamentale sau la cele organizate de Centrul pentru Pedagogie Limbi sau Centrul de Studii Traducătoare. În plus, există seminarii de doctorat speciale în care doctoranzii avansați își prezintă munca și care sunt deschise personalului și studenților.

Anul 1 elevii cu normă întreagă (anul 2 pentru studenții cu fracțiune de normă) trebuie să prezinte până vineri, 6 mai 2016, un capitol de bază și o propunere de cercetare (de aproximativ 10.000 de cuvinte), care să includă, în general, următoarele elemente:

  1. Rațiunea de cercetare și contextul cercetării propuse
  2. Principalele întrebări de cercetare
  3. Revizuire de literatura
  4. Cadrul și considerentele teoretice și metodologice
  5. Metode de cercetare propuse
  6. Probleme etice (unde este cazul)
  7. Structura generală a disertației de doctorat
  8. Program de cercetare și scriere
  9. Bibliografie

Ajustările la una sau mai multe dintre aceste secțiuni, inclusiv adăugările sau ștergerile, după caz, sunt posibile printr-o înțelegere prealabilă între studenți și supervizorii principali.

Procesul de actualizare de la stadiul MPhil la doctorat se bazează pe o evaluare a capitolului principal și a propunerii de cercetare de către comitetul de cercetare al elevului și pe o prezentare orală de 20-30 de minute, urmată de discuții. Prezentarea orală este oferită personalului departamentului, membrilor comisiei de supraveghere și studenților din cercetare. Acesta este urmat de un interviu de 10-15 minute între student și comitet. La finalizarea cu succes a procesului de actualizare, elevii sunt actualizați în mod oficial la doctorat și continuă până la al doilea an. (Dacă evaluatorii consideră că există deficiențe în capitolul de bază sau în propunerea de cercetare, elevii vor fi rugați să-l revizuiască până la satisfacerea lor înainte ca actualizarea la starea de doctorat să poată fi confirmată.) În mod normal, elevilor nu li se permite să meargă în al doilea an până la procesul de actualizare a fost finalizat.

Al doilea an (sau echivalent part-time) este petrecut în mod normal în cercetare. Acest lucru se poate face prin orice combinație de lucru de teren și de cercetare în biblioteci și colecția de materiale, astfel cum a fost convenit între student și supervizor.

Al treilea an (sau echivalent part-time) este dedicat redactării cercetării pentru teza de doctorat. În acest timp, în mod normal, studenții vor susține o prezentare în seria seminarului de doctorat organizată de îndrumătorul departamentului de cercetare, care este deschis membrilor personalului și altor studenți de cercetare. În timpul celui de-al treilea an (sau echivalent part-time), studenții vor prezenta supraveghetorilor lor capitole pentru comentarii, înainte de a finaliza un proiect final al tezei. Odată ce un proiect complet este finalizat, lucrările sunt evaluate de toți membrii comitetului de supraveghere, iar studentul poate depune teza sau trece la Starea de continuare pentru a primi 12 luni pentru a finaliza teza și pentru a o supune examinării.

Teza trebuie să fie finalizată în termen de 48 de luni de la data înregistrării (sau echivalent cu fracțiune de normă).

Teza - nu depășește 100.000 de cuvinte în lungime - este examinată de două autorități de frunte în domeniu.

Notă importantă

Informațiile de pe pagina programului reflectă structura programului dorită în raport cu sesiunea academică dată.

Admisiuni de cercetare și aplicații

Salutăm aplicațiile de la studenți calificați care dețin un bun nivel de master (sau echivalent de peste mări) într-un subiect relevant pentru diplomele de cercetare la SOAS . Cererile trebuie depuse online.

Este important să depuneți o cerere înainte de începerea anului universitar în care doriți să vă înscrieți pentru a ne permite timpul pentru procesarea cererii dvs. Dacă solicitați burse, se pot aplica termene anterioare.

Programul de doctorat SOAS este competitiv, iar solicitanții ar trebui să aibă un bilanț al realizărilor academice ridicate și o propunere viabilă care să contribuie la interesele de cercetare ale departamentului. Vă rugăm să rețineți: descurajăm aplicațiile pur speculative. Cererile de cercetare interdisciplinară sunt binevenite, dar poate fi depusă o singură cerere la un departament.

Cerințe de intrare în limba engleză necondiționate

Solicitanții care necesită o viză de nivel 4 pentru a studia în Marea Britanie trebuie să furnizeze un certificat academic UKVI IELTS de la un centru de testare aprobat UKVI.

Solicitanții internaționali care necesită o viză de nivel 4 pentru a studia în Marea Britanie

Test Intrare necondiționată Intrare necondiționată cu suport în sesiune
IELTS (Academic) 7,0 în general sau mai mare, cu 7,0 în sub-scoruri. 7.0 în general sau mai mare, cu cel puțin 6,5 în sub-scoruri

Solicitanții SEE și UE

Test Intrare necondiționată Intrare necondiționată cu suport în sesiune
IELTS (Academic) 7,0 total sau mai mare, cu 7,0 în fiecare sub-punctaj. 7.0 în general sau mai mare, cu cel puțin 6,5 în sub-scoruri.
TOEFL IBT 105 total sau mai mare, cu minimum 25 în sub-scoruri. 105 în general cu minim 22 în sub-scoruri.
SAU
100 în general cu minimum 25 în scris și 22 în alte sub-scoruri.
Test Pearson de engleză (academic) 75 total sau mai mare, cu minimum 70 în sub-scoruri. 70 total sau mai mare, cu un minim de 65 în sub-scoruri.
Ultima actualizare Mart 2020

Bursa de studiu Keystone

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră

Despre facultate

SOAS University of London welcomes the brightest minds to study on its central London campus with like-minded individuals who feel passionately about contemporary world issues.

SOAS University of London welcomes the brightest minds to study on its central London campus with like-minded individuals who feel passionately about contemporary world issues. Citește mai puţin
Londra , Singapur + 1 Mai mult Mai Puțin