Keystone logo

1 În campus Doctorat Programe în Marketing în Toulouse, Franţa pentru 2024

Filtre

Filtre

  • Doctorat
  • Franţa
  • Studii de marketing
  • Marketing
  • În campus
Domenii de studiu
  • Studii de marketing (1)
    • Înapoi la categoria principală
    Locații
    Găsiți mai multe locații
    Tipul de grad
    Durata
    Ritmul de studiu
    Limbă
    Limbă
    Formatul de studiu

      În campus Doctorat Programe în Marketing

      Toulouse este situat pe malurile râului Garonne în departamentul Haute-Garonne, sud-vestul Frantei. Acesta este centrul industriei europene aerospațiale. Având în a 3-a cea mai mare populație de studenți din țară, Toulouse este acasa, la Universitatea din Toulouse și mai multe alte instituții de învățământ superior.

      Programele de marketing le pot oferi studenților abilitățile și cunoștințele specifice asociate cu identificarea audienței țintă, crearea strategiilor de stabilire a prețurilor, dezvoltarea de servicii și produse și implementarea metodelor de publicitate pentru a ajunge la consumatorii corespunzători.

      Franța este în prezent printre cele mai bune 20 de țări performante în ceea ce privește economia, datorită excelent orientate spre rezultate procesul de învățare de învățământ superior. Cele mai multe cursuri de la universitățile sunt oferite în limba franceză. Franța are 60 de public și 100 de universități private.

      Cerințele pentru un program de Doctorat includ adesea ca studentul să fi obținut deja o diplomă de Masterat. În plus, trebuie prezentată o teză sau disertație care să consiste în principal din cercetarea academică originală a studentului. În unele țări, această lucrare poate să trebuiască să fie prezentată în fața unei comisii.

      Învățarea la campus se referă la participarea la cursuri în persoană. De obicei, implică mersul la cursuri și prelegeri tradiționale, participarea la activități de grup și implicarea personală cu profesorii și colegii. Învățarea la campus include adesea accesul la laboratoare, biblioteci și alte resurse din campus, cum ar fi cluburi studențești, birouri de servicii de carieră și centre de recreere.