
Doctorat in
Doctor în Leadership în Afaceri Australian Graduate School of Leadership

Introducere
Un important punct de reper al carierei
Doctor of Business Leadership (DBL) este conceput pentru a pregăti directorii seniori pentru a-și asuma mai eficient responsabilitatea generală de conducere în cadrul unei organizații substanțiale cu mai multe afaceri care operează pe piețele naționale și globale intens competitive. DBL implică o călătorie de învățare care a fost identificată de liderii corporativi, consiliile de administrație și participanții DBL din trecut ca pregătire vitală pentru a face față unui mediu organizațional care va fi transformat radical în următorii câțiva ani.
Mulți lideri corporativi și-au câștigat pozițiile de organizare formale ca urmare a performanței lor și a meritelor realizări, completate de educația de management general la cursuri precum MBA, dar deseori nu au avut oportunități de a urma cursuri de conducere de nivel superior, concepute pentru a pregăti directori corporativi seniori pentru se ocupă cu mediul corporativ emergent. . DBL echipează candidații pentru a-și accelera dezvoltarea leadershipului, ajutându-i să facă explicit abordarea lor implicită de conducere a contingentului personal, bazându-se pe călătoria personală de conducere.
DBL oferă provocări personale și oportunități de îmbunătățire a capacității pentru directori cu experiență, care au demonstrat capacitatea de a contribui la succesul întreprinderilor lor pe cel puțin o perioadă de zece ani și care au terminat un master în cadrul unei discipline de afaceri sau conducere relevante. DBL reflectă propoziția „atunci când teoria este dedusă prin cercetarea practică, este mai probabil să ghideze cu succes practica viitoare.” În esență, teoria bună este o bună practică.
Rezultatele cursului
După finalizare, candidații vor avea:
- O înțelegere cuprinzătoare a teoriei conducerii și a implicațiilor acesteia pentru practica conducerii;
- O mai mare încredere personală și o capacitate de a inova și de a conduce adaptarea la contexte din ce în ce mai complexe și mai nesigure din mai multe părți interesate;
- Sensibilitatea față de schimbările culturale, sociale, demografice și economice și diversitatea reflectată în luarea deciziilor și comunicarea acestora;
- Abilitatea de a analiza critic dintr-o perspectivă holistică de conducere care ar putea apărea și va avea impact asupra performanțelor viitoare ale organizațiilor lor;
- Aprecierea rolului conducerii corporatiste în asigurarea unor rezultate responsabile din punct de vedere social; și
- Demonstrat și justificat o contribuție originală și semnificativă la practica conducerii.
Durata cursului
(a) Timpul minim de finalizare va fi, în mod normal, de doi ani de studiu echivalent cu normă întreagă. (Aproximativ 40 de ore pe săptămână în timpul trimestrelor)
(b) Timpul maxim pentru finalizarea DBL (fără includerea perioadelor de suspendare aprobate a înscrierii) este, în mod normal, de trei ani calendaristici pentru un candidat cu normă întreagă.
(c) Candidații înscriși cu fracțiune de normă parțială sunt supuși timpului de două ori mai mare decât menționat la punctele de mai sus. (Aproximativ 20 de ore pe săptămână în timpul trimestrelor)
(d) Un candidat care completează cu succes subiectele duble necesare cu credit sau note superioare, dar nu trece la „etapa tezei” poate ieși cu o diplomă de absolvire de conducere în afaceri.
Criterii de admitere
Solicitanții la programul de doctorat trebuie să îndeplinească următoarele criterii academice:
- Deținerea unei diplome de masterat prin teză sau dizertație corespunzătoare domeniului profesional al solicitantului; sau
- Deținerea unei diplome de masterat prin cursuri adecvate domeniului profesional al solicitantului realizat la un nivel superior; sau
- Deținerea unei diplome de licență cu titluri de onoare (de obicei, clasa I sau clasa 2A onoruri sau echivalent); sau
- În circumstanțe excepționale, un context academic echivalent, care este considerat de către universitate ca pregătire adecvată pentru studii independente și pentru activități de cercetare la nivel de doctorat.
Un solicitant ar putea fi obligat să satisfacă universitatea că este capabilă să înțeleagă și să comunice atât în limbile engleză, cât și scrisă, la un nivel adecvat pentru a-și desfășura activitatea de doctorat. Pentru a trece la etapa 2, candidatul va trebui să prezinte o propunere de critică care să îi satisfacă pe membrii juriului.
Pe lângă criteriile academice enumerate mai sus, în mod normal, solicitanții trebuie să aibă cel puțin 10 ani de experiență profesională relevantă în conducerea profesională pentru a fi admiși la curs.
Cerința de admitere în limba engleză este Academic IELTS 7.0 (bandă mai mică de 7.0) sau echivalent.
Solicitanții care au cetățenie sau reședință permanentă de lungă durată (minimum zece ani) și au terminat studii de învățământ secundar sau superior (terțiar) în următoarele țări sunt scutite de a furniza dovada competenței în limba engleză: Samoa Americană, Australia, Botswana, Canada ( exclusiv Quebec), Fiji, Ghana, Guyana, Irlanda, Jamaica, Kenya, Lesotho, Liberia, Noua Zeelandă, Nigeria, Papua Noua Guinee, Samoa, Singapore, Insulele Solomon, Africa de Sud, Tonga, Trinidad și Tobago, Regatul Unit (inclusiv Nordul Irlanda), Statele Unite ale Americii, Zambia, Zimbabwe sau unde instrucțiunea pentru o calificare terțiară anterioară (predare, evaluare și examinare) a fost în întregime în limba engleză. Candidații australieni pot fi eligibili să solicite un împrumut FEE-HELP din partea guvernului federal australian pentru a plăti integral sau parțial taxele de înscriere.
Pentru mai multe informații despre asistența onorariilor, consultați: https://www.studyassist.gov.au/help-loans/fee-help
Marturii
![]() | Lisa GriffithsExperiența mea în realizarea programului DBL a fost credibil provocatoare, interesantă, epuizantă și imensă satisfacție. Nu pot începe să subliniez implicația directă pe care DBL a avut-o în practica mea de conducere. A contribuit nu numai ca lider, ci și la creșterea și succesul incredibil al organizației minunate pe care am privilegiul să o conduc. OzChild a avut cele mai mari succese în anii în care am terminat DBL. Sunt îndatorat pentru învățare și sper să pot oferi ceva înapoi AGSL. |
Jessica MurphyDoctorul în conducerea afacerilor a fost esențial în dezvoltarea mea ca lider și impactul pe care îl am ca lider în desfășurare. Cursul a oferit oportunitatea de a sta înapoi și de a reflecta asupra relației dintre teoria și practica leadershipului, provocări și oportunități de afaceri emergente. Pe scurt, am putut genera idei care m-au susținut în a răspunde mai eficient la problemele de conducere - beneficiind nu numai dezvoltarea mea ca lider, ci impactul organizațional și durabilitatea continuă de care am fost responsabil. Învățările continuă să fie la fel de relevante pentru mine în cel mai recent rol al meu ca antreprenor pentru propria companie - consultând alte corporații și agenții guvernamentale, în rolurile lor de echipe de conducere executivă. |
![]() | Profesorul Frank BillsonMi-am dezvoltat interesul pentru a deveni mai profund implicat în studiul leadershipului și am decis în sfârșit să întreprind un DBL din interes personal. Au urmat numeroase exemple în care contribuțiile mele la conducere s-au îmbogățit prin implicarea mea în cursul DBL, inclusiv determinarea unei structuri de guvernare pentru o inițiativă globală pentru eliminarea orbirii evitabile, un program comun al Organizației Mondiale a Sănătății (OMS) și Agenția Internațională pentru prevenirea orbirii (IAPB) cu un membru internațional al ONG-urilor, asociațiilor profesionale, instituțiilor de îngrijire a ochilor și corporațiilor. Profesorul Frank Billson AO |
![]() | John HarveyDupă finalizarea DBL mi s-a dat încrederea și capacitatea de a accepta și de a finaliza cu succes provocări de conducere pe care altfel nu aș fi încercat. Unul dintre beneficiile majore de la finalizarea DBL a fost îmbunătățirea abilității mele de a îndruma alți lideri. De când am finalizat proiectul DBL, am fost chemat să ofer conducerea în depășirea provocărilor semnificative cu care se confruntă un număr de organizații cu care am fost implicat. Abilitatea mea de a oferi acest leadership a fost mult îmbunătățită prin participarea mea la DBL. DBL mi-a permis, de asemenea, să recunosc mai bine, să prioritizez și să analizez în mod critic problemele de leadership cu prioritate ridicată și, de asemenea, să înțeleg și să aplice strategii adecvate pentru a dezvolta argumente în negocierile majore ". Dr. John Harvey AO, fost director, IBM |
![]() | Dale BlythCariera mea s-a stabilit pe două decenii de experiență tehnică și practică; deși acest lucru nu mi-a îndeplinit intriga personală cu ceea ce este conducerea. DBL mi-a permis să reflectez critic asupra experiențelor mele din trecut și din prezent, apoi să aplic teoria pentru a le diseca în mod constant. DBL a fost o experiență crucială de învățare care mi-a permis să iau o abordare metodică a perturbării și schimbării pe măsură ce apar și conduc mai eficient aceste evenimente. Abilitatea mea de a antrena, dezvolta și mentor membrii echipei a fost îmbunătățită semnificativ ca urmare a acestui program, lăsând o moștenire din contribuția mea în cadrul organizațiilor cu care lucrez. Aplicarea lucrărilor mele din DBL continuă să evolueze și să asigure că atributele mele de conducere sunt eficiente într-un peisaj de afaceri în continuă schimbare. |