Doctor în Management și Limbi
Academic City, Emiratele Arabe Unite
DURATA
3 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
AED 81.900 / per year *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* pe an. Toate taxele de școlarizare, inclusiv TVA.
Introducere
Prezentare generală
Programul de doctorat în Școala de Științe Sociale oferă oportunități unice pentru studenții din regiune de a cerceta probleme relevante pentru lumea islamică și arabă, precum și la nivel global.
De exemplu, programul oferă oportunități de cercetare în domenii precum afacerile islamice, gestionarea internațională a resurselor umane, managementul intercultural, egalitatea și diversitatea, Emiratarea și alte politici de naționalizare, marketing, durabilitate, contabilitate, finanțe și guvernanță corporativă.
Subiecte de cercetare pentru supravegherea doctoratului
administrare
- Managementul internațional al resurselor umane
- Politici și practici de management al resurselor umane în cadrul organizațiilor locale și multinaționale
- Personalul expatriat în organizații (experiențe, strategii organizaționale etc.)
- Diversitate / Egalitate în organizații
- Emiratizarea, Qatarizarea (și orice altă politică de naționalizare / localizare)
- Managementul critic, managementul comparativ și managementul islamic. Management intercultural
- Electronic HRM (în special recrutarea pe internet)
- Întreprinderi mici și mijlocii (IMM-uri) și Dezvoltare antreprenorială
- Antreprenorii feminini
- Angajatorul de branding
- Durabilitate
- Bunuri de marcă non-originale (din perspectiva marketingului)
- Managementul relatiilor cu clientii (CRM; Marketingul relatiilor; Increderea, angajamentul si calitatea in relatiile dintre clienti, afaceri si canale de marketing (in special in contextul serviciilor financiare);
- Marketing digital, social media, comportamentul consumatorilor on-line
Contabilitate, Bancar, Domenii de finantare
- Guvernanța corporativă și finanțele corporative
- Guvernanța corporativă și reformele de reglementare în economiile emergente
- Gestionarea riscurilor și eficiența în sectorul bancar
- Islamic banking and finance
- Responsabilități sociale și de mediu ale întreprinderii
- Dezvaluirea carbonului si biodiversitatea
- Raportarea financiară și dezvăluirea companiei
- Prezentarea riscurilor
- Relații cu investitorii
- Contabilitate de gestiune
- Contabilitate internațională
- Guvernanța corporativă și etica
- Educație contabilă și etică
- Perspective socio-economice privind contabilitatea
Cerințe de intrare
- Solicitanții interesați trebuie să completeze formularul online de solicitare, făcând clar pe formularul pe care îl aplicați pentru a studia la campusul din Dubai.
- Dacă aveți întrebări cu privire la procesul de depunere a cererilor, contactați Harry John ([email protected]) ofițer postuniversitar de admitere.
Documente justificative
Solicitanții interesați de oportunitățile noastre de doctorat trebuie să trimită următoarele:
- Copii ale transcrierilor academice complete din toate cursurile anterioare de studii universitare și copii ale certificatelor pentru diplome deja acordate.
- Confirmarea sursei de finanțare și / sau confirmarea sponsorizării / fonduri suficiente pentru continuarea studiilor.
- O propunere detaliată de cercetare.
Limba engleză
În cazul în care limba engleză nu a fost mijlocul de instruire în timpul educației anterioare, solicitanții trebuie să demonstreze competența în limba engleză echivalentă cu IELTS 6.5. Pot fi luate în considerare și alte calificări.
Termen limita
Campusul nostru din Dubai operează un proces continuu de admitere pe tot parcursul anului: de îndată ce un aport a fost închis începem să acceptăm cererile pentru următoarea. De asemenea, este posibil să vă amânați data de început până la un an.
Majoritatea studenților aplică cu 6-10 luni înainte de aportul ales. Putem accepta cereri cu până la 3 săptămâni înainte de începerea fiecărui aport, însă trebuie să rețineți că o cerere cu întârziere va însemna aproape sigur o întârziere în furnizarea de servicii administrative esențiale, cum ar fi cartea de matriculare a studentului (fără de care nu veți fi capabil să acceseze biblioteca sau serviciile online).
Propunere de cercetare
Propunerea de cercetare (în mod normal 3 până la 4 pagini) trebuie să conțină cât mai mult posibil din următoarele:
- Introducere sau contur al subiectului propus.
- Declarația obiectivului (obiectivelor) și / sau a întrebărilor specifice de cercetare.
- Rezumatul unor literaturi relevante care susține obiectivul (obiectivele) de cercetare.
- O indicație a metodologiei de cercetare preconizate.
- O indicație a structurii teoretice și / sau a conturului conceptual.
- Un calendar provizoriu al principalelor faze ale procesului de cercetare.
- Rezultate așteptate din cercetare, de exemplu, valoarea practică a cercetării sau contribuții posibile la cunoaștere, politică sau metodologie. În această etapă, nu căutăm un document definitiv, ci doar un indiciu la care v-ați gândit prin majoritatea problemelor de mai sus. Vă rugăm să rețineți că lucrările depuse pot fi supuse screeningului folosind software de plagiat.
Admitere
Curriculum
Teme de cercetare pentru conducerea doctoratului
management
- Managementul Resurselor Umane Internaționale
- Politici și practici de management al resurselor umane în organizațiile locale și multinaționale
- Personalul expatriat din organizații (experiențe, strategii organizaționale etc.)
- Diversitate/Egalitate în organizații
- Emiratizare, Qatarizare (și orice alte politici de naționalizare/localizare).
- Management critic, management comparat și management islamic. Management intercultural
- HRM electronic (în special recrutare pe internet)
- Întreprinderi mici și mijlocii (IMM-uri) și dezvoltarea antreprenoriatului
- Femeie întreprinzătoare
- Brandingul angajatorului
- Durabilitate
- Bunuri de marcă neoriginale (din perspectiva marketingului)
- Managementul relațiilor cu clienții (CRM; Marketing relațional; Încredere, angajament și calitate în relațiile cu clienții, afaceri și canalul de marketing (mai ales în contextul serviciilor financiare); Managementul canalului de marketing. Dimensiunile etice și de mediu ale comportamentului consumatorului și practicii de marketing.)
- Marketing digital, social media, comportamentul consumatorilor online
Domenii Contabilitate, Bancar, Financiar
- Guvernanța corporativă și finanțele corporative
- Guvernanța corporativă și reformele de reglementare în economiile emergente
- Managementul riscului și eficiența în sectorul bancar
- Banca și finanțele islamice
- Responsabilități sociale și de mediu corporative
- Dezvăluiri de carbon și biodiversitate
- Raportare financiară și dezvăluire corporativă
- Dezvăluirea riscurilor
- Relații cu investitorii
- Contabilitate de gestiune
- Contabilitate Internationala
- Guvernanța corporativă și etica
- Educație contabilă și etică
- Perspective socio-economice asupra contabilității