
Doctorat in
Doctor în Marketing The Hong Kong University of Science and Technology
Burse de studiu
Introducere

Doctoratul Programul urmează o puternică tradiție intensă în cercetare pe modelul nord-american. Este conceput pentru a le permite studenților să dobândească o cunoaștere profundă a managementului în general, să dezvolte o concentrare într-un domeniu specializat și să ofere studenților oportunități de a face cercetări originale semnificative în domeniul ales. Doctorat studenților li se oferă formare intensivă și direcționată în cercetare și oportunități excepționale de colaborare cu facultatea pentru a-i pregăti pentru viitoarele lor cariere în predare și / sau cercetare. Acesta subliniază dezvoltarea unor abilități de cercetare sofisticate, de ultimă generație, care ajută la crearea de noi cunoștințe într-o zonă aleasă de alt = "marketing: comportamentul consumatorului, care este în principal bazat pe psihologie, și modelarea cantitativă, care se bazează în mare parte pe teorii economice și statistice.
Titularii non-MPhil pot fi admiși printr-un MPhil integrat și un doctorat. schema de studiu a programului.
Programul este oferit de Departamentul de Marketing cu următoarele focare de cercetare:
Foci de cercetare
Domeniile de cercetare includ procesarea informațiilor consumatorilor, luarea deciziilor consumatorilor, influențe neconștiente asupra comportamentului, afectului și emoțiilor, imagistică și atenție vizuală, atitudini și convingere, obiective și autoreglare a consumatorilor, identitate socială și stimă de sine a consumatorului, intercultural cercetare, convingeri laice, psihologie alimentară și alt = "marketing, experimente de teren, modele empirice ale consumatorilor și firmelor, urmărirea ochilor și modelare spațială, modele de alegere, modele empirice bazate pe teorie, analiza datelor bayesiene, economia informației, comerțul cu amănuntul și alt = „strategie de marketing, informații și contracte, strategie media, online alt =” marketing, social media și online alt = ”marketing, publicitate, prețuri, sustenabilitate, învățare automată, analize de afaceri, procesare a limbajului natural și inferență cauzală.

Cerințe de admitere
Pentru a beneficia de admitere, solicitanții trebuie să îndeplinească toate cerințele următoare. Admiterea este selectivă și respectarea acestor cerințe minime nu garantează admiterea.
i. Cerințe generale de admitere ale universității
- Solicitanții care solicită admiterea la un program de doctorat ar fi trebuit să obțină o diplomă de licență cu rezultate dovedite de performanță remarcabilă de la o instituție recunoscută; sau au prezentat dovezi de muncă satisfăcătoare la nivel postuniversitar cu normă întreagă timp de cel puțin un an sau cu fracțiune de normă timp de cel puțin doi ani.
ii. Cerințele de admitere în limba engleză
Solicitanții trebuie să îndeplinească cerințele de limbă engleză cu una dintre următoarele realizări:
- TOEFL-iBT: 80 *
- TOEFL-pBT: 550
- Testul revizuit cu hârtie TOEFL: 60 (scoruri totale pentru secțiuni de citire, ascultare și scriere)
- IELTS (modulul academic): scor general: 6,5 și toate scorurile: 5,5
* se referă la scorul total într-o singură încercare
Solicitanții nu sunt obligați să prezinte scorul TOEFL sau IELTS dacă:
- prima lor limbă este engleza sau
- ei au obținut diploma de licență (sau echivalent) de la o instituție unde mediul de învățare era limba engleză.
iii. Cerințe de admitere specifice programului
- Un scor satisfăcător în GMAT sau GRE
Pentru mai multe informații despre program, vă rugăm să consultați pg.ust.hk/programs
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Program de doctorat în management
- Toulouse, Franţa
Doctorat în marketing
- Honolulu, Statele Unite ale Americii
Dr. În management de marketing
- New York, Statele Unite ale Americii
- Athens, Grecia + 11 Mai mult