Keystone logo
IRIS Sup'

IRIS Sup'

IRIS Sup'

Introducere

Alegerea IRIS Sup "este garanția unei pregătiri recunoscute de stat, adaptate la cerințele lumii muncii, destinate celor care doresc să exercite sau să se dezvolte profesional într-un context internațional.

IRIS Sup „școală IRIS

Creat de IRIS în 2002, IRIS Sup „este o instituție privată de învățământ superior tehnic înregistrat la rectorat Paris, care are ca scop de a instrui studenți și profesioniști în diverse meserii într-un context internațional.

Eliberează titluri recunoscute de stat, nivelul 7 înregistrat în Directorul național al certificărilor profesionale (RNCP).

Geopolitică și practică profesională

IRIS Sup de formare oferta“studenți:

  • cunoștințele necesare pentru a înțelege problemele internaționale și de a dezvolta capacitatea lor de analiză și propuneri pentru a ajuta la decizia în organizații;
  • scule profesionale, cu o mare parte dat de învățare prin simulare și punerea în situație de muncă, din primul an;
  • să se maturizeze și să dezvolte planurile lor de carieră în cadrul atelierelor dedicate.

Alege absolvire

IRIS Sup 'oferă instruire în geopolitica aplicată, conducând la două titluri de nivel 7 recunoscute de stat: Analist de strategie internațională (ASI) și Manager de programe internaționale - Dezvoltare umanitară (MPI-HD ). Accesibil cu un bac + 3, cursurile durează doi ani. Posesorii unui bac + 4 pot solicita direct în anul II.

> Primul an la IRIS Sup '(bac + 4)

Diploma privată de studii fundamentale în relații internaționale (RI 1) marchează primul an la IRIS Sup '. Trecere obligatorie pentru bac + 3 fără experiență profesională, anul acesta poate permite și studenților cu un nivel științific superior să dobândească baze solide pe probleme politice, economice și diplomatice, înainte de a se specializa în anul II.

> Cursuri de anul II (bac + 5)

Analist de strategie internațională (ASI)
3 cursuri care vizează dezvoltarea capacităților lor de analiză, acțiune și suport decizional în medii internaționale:
- Geopolitica si prospectiva*
- Geoeconomie și managementul riscurilor*
- Apărare, securitate și managementul crizelor*.

Manager de programe internaționale - Dezvoltare umanitară și dezvoltare (MPI-HD) *
Un curriculum de bază care vizează dezvoltarea capacităților sale de analiză a contextului intervenției în domeniu, stăpânirea managementului ciclului de proiect (PCM) și programarea, împreună cu trei căi (strategice, operaționale, advocacy).
Aptitudinile sunt dobândite prin lucrul la proiecte în parteneriat cu actori de solidaritate internațională (ONG-uri, asociații, antreprenori sociali).

* Cursuri oferite, de asemenea, de la distanță.

promoții bogată diversitate

La IRIS Sup“, nu clone. Student sau profesional, franceză sau străină, fiecare vine cu călătoria, experiența, obiectivele, și va fi îmbogățit pe tot parcursul anului, deoarece învățăturile diversității de origine a studenților și a părților interesate.

IRIS Sup „în fiecare an, aproximativ 20% dintre elevi, reprezentând treizeci de naționalități.

Fluența în limba engleză este necesară în orice activitate internațională, unele cursuri sunt predate în limba engleză.

56141_14608745_1108732885849348_3579966449716116051_o.jpg

Monitorizarea și sprijin educațional

Cu peste 560 de studenți față în față și la distanță, IRIS Sup' rămâne o structură în care anonimatul nu-și are locul. La începutul anului, fiecare elev semnează un regulament intern, care îi va guverna relaţiile cu profesorii şi echipa de învăţământ. Prezența este obligatorie, iar sarcinile trebuie returnate în termenele stabilite. Dialogul cu administrația este constant: fie că este o întrebare administrativă sau pedagogică, fiecare elev va găsi întotdeauna pe cineva pe care să-l contacteze.

Studenții IRIS Sup "au o sală de lucru în care sunt disponibile titluri de presă franceză și internațională, precum și 200 de jurnale online pe portalul CAIRN. Mai multe stații de calculatoare cu suită de birou, Internet și Wifi, sunt acces liber.

cursuri de formare deschise pe lumea profesională

- O organizație favorabilă alternării studiilor / practicilor: posibilitatea de a face stagii sau de a avea un loc de muncă 3 zile pe săptămână, în paralel cu orele din octombrie până în mai, apoi cu normă întreagă din iunie până în decembrie.


- Contact cu profesioniști: toți factorii interesați lucrează în companii, asociații, organizații internaționale sau serviciul public superior. Astfel, cursurile lor combină contribuții teoretice, aplicații practice și experiență zilnică a funcțiilor într-un mediu internațional. Proiectele sunt realizate cu și pentru organizațiile partenere.


- Asocierea cu activitățile IRIS: în paralel cu cursurile lor, studenții IRIS Sup' pot participa la conferințe și pot colabora la activități IRIS (Revizuire internațională și strategică, cerere de stagiu în cadrul departamentului de publicații sau ca asistent de cercetare...),
Rețeaua de absolvenți: creată în 2008, IRIS Sup' Alumni își propune să reunească o rețea care are acum peste 2.600 de absolvenți!


- Experiențe profesionale și internaționale: conduse de antrenori, ateliere pentru a reflecta asupra proiectului lor profesional și metodele lor de a găsi un stagiu / un loc de muncă sunt incluse în toate programele. Managerii contractelor de studii și de muncă publică, de asemenea, anunțuri pentru studenți, pe care îi primesc și pentru consultanță personalizată. Studenții IRIS Sup 'sunt acum apreciați în câteva sute de companii private și organizații publice. Un manager de relații internaționale dezvoltă oferte în străinătate, mobilitate internațională și monitorizează studenții străini.

56145_IMG_4787.JPG

Training actualizat în fiecare an

La IRIS Sup', opinia fiecărui actor contează: studenți, profesori (toți profesioniștii), tutori pentru stagii și contracte de ucenicie, parteneri, absolvenți în prezent în post... Chestionare de evaluare, dezvoltare de consiliere cu profesioniști externi, întâlniri educaționale, întâlniri și discuțiile formale și informale oferă oportunitatea pe tot parcursul anului de a amesteca puncte de vedere și de a dezvolta constant conținutul instruirii. Adaptarea formării la așteptările organizațiilor patronale este o preocupare permanentă.

Similitudinile în toate activitățile de formare

Selecția (eligibilitatea la dosar, admiterea la interviu), ritmul studiilor, mixul geopolitic și practicile profesionale ale vorbitorilor profesioniști recunoscuți în domeniile lor sunt caracteristicile comune.
Metodele de validare a instruirii, adaptate fiecărui curs, sunt apropiate: control continuu (prezență, prelegeri, note de lectură, exerciții, simulări etc.), examene (ianuarie și sfârșitul lunii mai); disertație și apărare orală (septembrie-octombrie); raport de stagiu (septembrie).

Întrebări frecvente la școală

56144_IMG_4730.JPG

Locații

  • Paris

    2 bis rue Mercoeur, 75011 , Paris

Programe

    Instituția oferă și:

    Întrebări