Doctor în Psihologie Clinică
DURATA
3 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
Solicitați taxe de școlarizare
FORMAT DE STUDIU
Amestecat, În campus
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Doctor în Psihologie Clinică
Clasele încep la sfârșitul lunii septembrie
Ph.D. Programul își sărbătorește tradiția de 30 de ani de a oferi educație psihologică psihologică psihologică în profunzime a tradițiilor psihologice, care subliniază teoretizarea radicală, educația clinică relațională aprofundată și implicarea în chestiuni legate de justiția și îngrijirea socială. Programul pregătește psihologi prin integrarea diverselor tradiții psihologice de adâncime, a burselor de științe umane și a practicilor comunitare.
Aflați despre psihologia clinică Ph.D. Program
Despre doctoratul clinic Program
Elevii sunt pregătiți pentru practica profesională ca practicanți de școală a căror formare clinică este îmbunătățită prin bursă și îmbogățită de abilitățile analitice și interpretative dezvoltate prin cercetare. Curriculumul nostru este conceput pentru a conduce la licențiere ca psiholog clinic (bazat pe cerințele educaționale pentru psihologii din statul California).
Modelul științei umane
Angajamentul nostru față de un model al psihologiei științifice umane - o alternativă viabilă la abordarea științei naturale a psihologiei convenționale - accentuează sensul ca elementul fundamental al vieții psihologice. Acest accent pe semnificația umană realizat atât în cercetarea calitativă, cât și în practica clinică, oferă o înțelegere aprofundată a modului în care lucrurile contează pentru oamenii în situațiile lor de viață.
Recunoscând caracterul cultural și istoric al sensului, psihologia științei umane este afiliată deliberat cu umanitățile și cultivă multiple căi de cunoaștere, cum ar fi imaginația și conștiința meditativă, dincolo de rațiunea instrumentală folosită de științele naturii. În consecință, curriculum-ul nostru este inspirat de studiul mitologiei, istoriei, religiei, filosofiei și artelor.
"Vreau ca psihologia să aibă baza în imaginația oamenilor, nu în statisticile și diagnosticele lor".
James Hillman
Adâncime perspectivă psihologică
În cadrul unui model de știință umană, doctoratul Programul se axează pe tradițiile psihologiei profunzimii. Găsit în mai multe contexte și perspective culturale, inclusiv explorările inovatoare ale lui Freud și Jung, psihologiile profunde se disting prin recunoașterea unei dimensiuni latente sau inconștiente a vieții psihologice. Acest element inconștient, dimensiunea profunzimii inerente experienței umane, este înțeleasă ca fiind esențială pentru caracterul transformator al relației terapeutice.
Programul nostru este inspirat din perspective psihanalitice, jungiale și existențial-fenomenologice în formulările lor istorice și contemporane, inclusiv în psihologiile arhetipale, relaționale și hermeneutice. Se acordă o atenție deosebită dialogului cu discipline conexe, cum ar fi multiculturalismul, postmodernismul, teoria feministă, studiile de gen, psihologiile indigene, teoria complexității, postcolonialismul, studiile ecologice și gândirea orientală.
"Avem nevoie de imagini și mituri prin care să vedem cine suntem și ce am putea deveni".
Christine Downing
Pregătirea clinică
Prin sublinierea importanței burselor în educația psihologilor, programul continuă abordarea psihologiei adânci a practicii clinice. Orientarea clinică care infuzează curriculum-ul nostru facilitează angajarea teoriei și cercetării în abordarea preocupărilor individuale, comunitare și globale.
Elevii primesc o pregătire clinică completă, care este informată de psihologiile Jungian, psihanalitice și fenomenologice, precum și de abordările adânci contemporane ale psihoterapiei.
Instruirea clinică subliniază importanța relației terapeutice, în special dinamica transferului și a contra-transferului, semnificația visurilor, atașamentul și trauma în dezvoltarea timpurie, precum și etapele de dezvoltare pe toată durata vieții, individualizarea ca proces de transformare psihică și contextul cultural de vindecare. Se menține un dialog critic cu evoluțiile contemporane din domeniu, cum ar fi neurologia.
"Viața psihologică în textura, structura și funcția ei este o realitate metaforică".
Robert D. Romanyshyn
Cercetare
Curriculum-ul nostru puternic de cercetare este ghidat de înțelegerea psihologiei adâncime a fenomenelor psihologice. Astfel, cursurile se concentrează pe metode de cercetare calitativă care afirmă dimensiunea interpretativă a descrierii, precum și dinamica inconștientă dintre cercetător și ceea ce este cercetat. Cercetarea studenților cuprinde urmărirea cunoașterii, transformarea personală și practica angajării sociale.
Poartă
Obiectivul nostru este de a pregăti elevii să se angajeze constructiv în diferite medii clinice, academice și comunitare ca cercetători și clinicieni care sunt bazați pe abordări profund umane, teoretic sofisticate și social conștiente ale psihologiei clinice.
Frumusețea angajării campusului, un format intens rezidențial
Întrebări frecvente despre program
Ce se deosebește de educația doctorală în psihologia clinică la Pacifica?
Pacifica Graduate Institute are o istorie de 40 de ani de instruire în psihologia profundă într-un model de știință umană și rămâne una dintre puținele instituții din lume care oferă grade care reunesc educația în psihologia clinică, împreună cu tradițiile bogate ale psihologiei adâncimii, care se bazează pe domenii precum umanitatea, mitologia, filozofia, studiile culturale și științele umane. În plus, educația Pacifica subliniază viziunile dinamice contemporane de înțelegere a experienței umane, care includ abordări somatice, bazate pe spirit, indigene, multiculturale, neuropsihologice și bazate pe comunitate.
Primeste un doctorat din programul de psihologie clinică Pacifica îndeplinesc calificarea necesară pentru a fi licențiată ca psiholog clinic în California?
Curriculumul nostru este conceput să conducă la licențiere ca psiholog clinic (bazat pe cerințele educaționale pentru psihologii din statul California). Pentru a primi licența de psiholog clinic din California, studenții trebuie să fi îndeplinit, de asemenea, orele post-doctorale de servicii clinice și cerințele de examinare ale statului. Ca parte a obținerii gradului din programul nostru, studenții sunt obligați să completeze orele de stagiu de doctorat care îndeplinesc cerințele Consiliului de Psihologie din California. Cerințele de eligibilitate pentru programele de stagiu formale din California sunt stabilite de organizații variate, inclusiv Consiliul de Psihologie din California (CAPIC), care guvernează multe site-uri clinice care includ forme de tratament psihologic de adâncime. Pacifica este membru al școlii absolvente a CAPIC, iar studenții vor fi ghidați prin procesul formal de aplicare la toate aceste site-uri. După obținerea diplomei de la Pacifica, studenții trebuie să urmeze cerințele statului, care includ orele postdoctorale supravegheate și scorurile care trec peste examenele naționale și de stat (EPPP și CPLEE). Solicitanții și studenții sunt responsabili de respectarea și respectarea cerințelor de licențiere ale altor state sau țări în care doresc să locuiască și să practice, care pot fi diferite de cerințele din California.
Cât timp este Ph.D. program?
Elevii frecventează cursurile în cadrul doctoratului. program de trei ani pe o bază anuală (inclusiv veri). În fiecare an cursurile sunt organizate pe parcursul a nouă, patru (4) sesiuni de zi. O saptamana de vara de sapte zile are loc in timpul trimestrului de vara. Elevii își completează disertațiile după cei trei ani de curs. Există o limită de opt ani pentru finalizarea programului de studii. Consultați graficul de mai jos pentru o vedere de ansamblu vizuală a doctoratului. program.
Care este formatul general al clasei?
Clasele sunt o combinație de formate de curs și de discuții și se desfășoară în campusul Pacifica. În timp ce facultatea prezintă materiale de curs, timpul este rezervat pentru discuții și pentru perioadele de întrebări și răspunsuri. Unele dintre clase includ prezentări ale experților, activități experimentale (de exemplu, ritualuri, exerciții somatice), precum și timp pentru prelucrarea informațiilor ca grup. Sistemul de cohortă de la Pacifica încurajează un proces de învățare în colaborare în profunzime, care integrează contextele personale și culturale multiple care afectează învățarea și îndrumarea discuțiilor.
Cât de mult este nevoie de muncă în afara clasei?
Atribuțiile de clasă constau în citiri, reflecții postate / discuții, examene, lucrări sau proiecte. Pentru fiecare oră din clasă, este de așteptat cel puțin trei ore de muncă academică în afara clasei. Acest timp poate include citirea, reflecțiile, cercetarea și scrierea. Studiile universitare, în general, necesită douăzeci (20) ore de studiu pe săptămână, cu o perioadă suplimentară de aproximativ 15-20 de ore de practică pe săptămână în al doilea și al treilea an. Disertația și stagiul sunt realizate după ce cursurile sunt finalizate și examenele complete sunt transmise.
Formarea clinică experimentală pe site-urile de pregătire clinică în afara campusului este o parte esențială a programului de doctorat. Elevii completează un minim de 1.000 de ore de practică, 1.500 ore de stagiu și 60 de ore de terapie personală. Directorul Clinic de Formare colaborează cu studenții pentru a le pune în practică la începutul celui de-al doilea an de studiu academic. Elevii primesc supravegherea și li se oferă feedback atât la locațiile din afara locației, cât și la cursurile din campus.
Odată ce elevii își completează cursurile și practică și promovează un examen cuprinzător, elevii intră în stagii de lucru în afara campusului, unde îi sunt oferite și supervizări și feedback. Stagiile sunt finalizate într-un cadru multidisciplinar, oferind o varietate de experiențe de formare. Pentru a obține stagii de doctorat, studenții adesea concurează într-un proces de aplicare competitiv la nivel național sau național. Cu toate acestea, statul California permite formarea clinică în cadrul unui psiholog licențiat ca asistent psihologic pentru a finaliza orele de stagiu pre-doctorale cerute de statul California spre licențierea psihologică. Este încurajată formarea în locuri diferite din punct de vedere cultural.
Când studenții au ocazia să se întâlnească cu facultatea?
Fiecare membru al facultății de învățământ deține ore de lucru în timpul studenților în campus, precum și în orele specificate în timpul săptămânii. Aceste orare de program de lucru și foi de înscriere sunt puse la dispoziție în timpul fiecărei sesiuni de învățare. Elevii sunt, de asemenea, numiți un consilier de bază facultate care se conectează cu ei în ceea ce privește aspectele variate ale dezvoltării lor academice și profesionale. La începutul trimestrului de primăvară, consilierii facultăților evaluează progresul pe care fiecare elev îl face în cadrul programului în cadrul evaluărilor anuale ale elevului.
În cazul în care un student îndeplinește cerința de practică / stagiu de 2.500 de ore?
Elevii din programul clinic de doctorat trebuie să acumuleze un total de 2500 de ore de experiență clinică aprobată și supravegheată. Aceste ore sunt obținute în două "niveluri" de formare: Practicum (1000 ore necesare) și stagiu (1500 de ore necesare). Ambele niveluri de formare sunt obținute în locații în afara campusului, cum ar fi practicile private de grup, clinici, spitale, centre de tratament sau alte agenții în care psihologii oferă servicii. Practica de formare este un nivel mai scăzut de formare cu o supraveghere mai intensă și directivă și se obține în timpul celui de-al doilea și al treilea an de cursuri de la Pacifica. Manualul de instruire clinică descrie cerințele pentru formarea clinică inițială. În timpul cursurilor pe campus, elevii participă la seminarii de practică de joi seara, menite să-și fundamenteze experiența de formare clinică în discuții în grupuri mici, conferințe de caz și supraveghere intensivă de către facultate. Spre deosebire de formarea practică, formarea în stagiu este un nivel mai ridicat de formare cu mai multă independență și responsabilitate și se realizează după ce studentul a absolvit toate cursurile și a promovat examenele cuprinzătoare. Stagiul de practică, spre deosebire de practică, este o experiență de formare sumativă și capstone, în care se exercită aptitudinile și cunoștințele obținute prin cursuri și experiențele practice. Toate activitățile de instruire descrise aici sunt coordonate și sprijinite de Biroul de Formare al Pacifica, incluzând Coordonatorul de formare și directorul de formare clinică.
Poate un student să utilizeze orele de terapie personală pentru a satisface cerința de terapie personală de 60 de ore?
Cerința de terapie personală este o parte integrantă a programului, esențială pentru dezvoltarea clinicienilor care se folosesc ca instrumente de vindecare a altora. În plus, conștientizarea personală este esențială pentru alte procese de a fi student, incluzând efectuarea unor studii de cercetare cu participanți umani sau angajarea în dialoguri clinice și științifice în domeniu care extind cunoștințele psihologice. Prin urmare, minim 60 de ore de terapie personală trebuie să fie finalizate în timp ce un student este înscris în program. Aceste ore pot fi completate în setări individuale, de grup, de cuplu sau de familie.
Prezentare generală a curriculumului
Psihologie clinică Ph.D. clasele se desfășoară în sesiuni de patru zile (joi seara până duminică după-amiaza) o dată pe lună în toamnă, iarna și primăvară. Există, de asemenea, o sesiune de vară de șapte zile în fiecare an. Între sesiuni de învățare, consultanță, îndrumare, studiu și instruire continuă prin mentorat individual și de grup de la facultate, învățare îmbunătățită prin web și grupuri de sprijin pentru cohorte.
Primul an
Cursuri
- Istoria și sistemele de psihologie - CP 700, 2 unități
- Evaluarea psihologică I - CP 930, 2 unități
- Evaluarea psihologică II - CP 931, 2 unități
- Practica juridică, etică și profesională - CP 832, 2 unități
- Psihopatologie avansată I - CP 730, 2 unități
- Fundamentele biologice ale comportamentului uman - CP 735, 2 unități
- Psihologia fenomenologică: teorie și practică - CL 917, 2 unități
- Psihoterapia psihanalitică I - CP 711, 2 unități
- Introducere în psihologia profundă și tradițiile științei umane - CL 819, 2 unități
- Psihoterapia pe bază de Jungian I - CP 810, 2 unități
- Subiecte speciale - CP 799, 2 unități
- Seminar de dezvoltare profesională I - CL 755, 1 unitate
- Seminar de dezvoltare profesională II - CL 756, 1 unitate
- Seminar de Dezvoltare Profesională III - CL 757, 1 unitate
- Proiecte de cercetare și metodologie I: Prezentare generală - CP 932, 2 unități
- Proiecte de cercetare și metodologie II: Metode calitative - CP 933, 2 unități
- Planificarea cantitativă și analiza statistică univariată - CP 926, 3 unități
- Anuala evaluare anuală pentru progresul programului - CL 758, 0 unități
Al doilea an
Cursuri
- Principiile psihofarmacologiei - CP 873, 2 unități
- Psihologia dezvoltării prin durata de viață - CP 830, 3 unități
- Alcoolul, dependența chimică și comportamentele dependente - CL 900, 2 unități
- Abordări indigene ale psihologiei - CP 803, 1 unitate
- Fundamentele cognitive ale comportamentului uman - CL 837, 2 unități
- Fundamentele afective ale comportamentului uman - CL 838, 2 unități
- Psihoterapia psihanalitică II - CP 712, 2 unități
- Arhetipal Psihologie: Teorie și practică - CP 840, 2 unități
- Fundamentele sociale ale comportamentului uman - CL 800, 2 unități
- Subiecte speciale - CP 799, 2 unități
- Psihoterapia bazată pe Jungian II - CP 811, 2 unități
- Practica Seminarului de supervizare I - CL 759, 1 unitate
- Practica seminarului de supervizare II - CL 760, 1 unitate
- Practica seminarului de supervizare III - CL 761, 1 unitate
- Metode psihologice profunde I - CL 928, 2 unități
- Disertație Dezvoltare I - CP 961, 1 unitate
- Proiecte de cercetare III: Test și măsurare - CP 934, 2 unități
- A doua evaluare anuală pentru progresul programului - CL 762, 0 unități
Al treilea an
Cursuri
- Psihopatologie avansată II - CP 731, 2 unități
- Psihoterapia cu populații diverse - CP 845, 2 unități
- Principiile supravegherii clinice și consultării - CL 752, 2 unități
- Evaluarea proiectivă a personalității - CL 938, 1 unitate
- Baze de date bazate pe probe - CL 912, 2 unități
- Violența și trauma - CP 834, 1 unitate
- Sexul și sexul uman - CP 901, 1 unitate
- Psihoterapia post-jungiană: teorie și practică - CP 745, 2 unități
- Imaginar psihoterapie - CP 814, 2 unități
- Subiecte speciale - CP 799, 2 unități
- Seminar de practică psihoterapie I - CL 763, 1 unitate
- Psihoterapie Practicum Seminar II - CL 764, 1 unitate
- Psihoterapie Practică Seminar III - CL 765, 1 unitate
- Disertație Dezvoltare II - CP 962, 2 unități
- Metode psihologice de adâncime II - CL 929, 2 unități
- Disertație Dezvoltare III - CP 963, 2 unități
- Proiecte de cercetare și metodologie IV: Metode calitative avansate - CL 940, 2 unități
- A 3-a Anuală Evaluare Anuală pentru Progresul Programului - CL 766, 0 unități
Continuarea
Capstone Proiecte și cerințele programului
- Portofoliu de examen comprehensiv - CP 989, 0 unități
- Disertație scrisă - CP 990, 15 unități
- Psihoterapia personală - CP 950, 0 unități
Cerințe pentru absolvire
Cerințe de diplomă pentru absolvire
- Elevii trebuie să completeze un total de 105 unități trimestriale pentru a îndeplini cerințele de unitate pentru absolvire.
- Pentru fiecare curs completat este necesar un nivel minim de "B". Trebuie să se păstreze o medie a punctului cumulativ de 3,0.
- Elevii trebuie să îndeplinească cerințele de participare, astfel cum au fost articulate în Manualul studenților.
- Elevii trebuie să prezinte și să apere o disertație originală acceptată de facultate.
- Elevii sunt obligați să finalizeze un minim de 1.000 de ore de practică, 1.500 de ore de stagiu și 60 de ore de terapie personală.
- Elevii trebuie să treacă cu succes Portofoliul Comprehensiv la sfârșitul celui de-al treilea an.
Pregătirea clinică
Sunt necesare minimum 1000 de ore de practică și 1500 de ore de stagiu. Elevii trebuie să obțină stagiu prin intermediul unui proces de cerere competitiv. Se recomandă ca aceste stagii să fie completate într-un cadru multidisciplinar, oferind o varietate de experiențe de formare. Stagiul pre-doctoral în psihologia clinică este o experiență sumară de formare supravegheată, care integrează învățarea academică și formarea clinică aplicată anterior la nivel de practicum. La finalizarea programului academic, examenul cuprinzător, dizertația și 1.000 de ore de practică, studenții care se află în stare bună trebuie să completeze 1500 de ore de stagiu pre-doctorat în psihologia clinică. Elevii din California pot participa la sistemul California de potrivire pentru stagii prin intermediul Consiliului Psihologiei de Calificare din California (CAPIC). Candidații pentru stagiu trebuie să demonstreze disponibilitatea de a aplica pentru stagiu directorului de formare clinică.
Pentru o descriere completă a tuturor cerințelor, consultați ediția curentă a Manualului Studentului Pacifica, Manualul de instruire clinică și Manualul de Disertație.
Facultatea de mentorat
Fiecare student este numit un consultant de facultate pentru mentorat pe tot parcursul programului. Consilierii facultati se intalnesc in mod regulat cu consilierii lor studenti pentru a-si monitoriza performantele academice, a discuta interesele de cercetare, a supraveghea dezvoltarea clinica, a asista cu deciziile disertatiei si a oferi sprijin personal si profesional.
Pregătirea pentru licențierea psihologică clinică
Acest curriculum nu este destinat să îndeplinească toate cerințele fiecărui stat pentru licențiere în psihologia clinică. Elevii care caută licență în California dobândesc formare de doctorat acreditată regional, făcându-i calificați să urmeze licența ca psiholog clinic în statul California (deoarece cerințele se pot schimba, elevii sunt responsabili pentru menținerea gradului de conștientizare a reglementărilor privind licențierea de către stat). Elevii pot avea nevoie să îndeplinească cerințe suplimentare privind licențiarea în statele lor de origine. Fiecare student are responsabilitatea de a determina și de a rămâne la curent cu cerințele de licențiere de stat.
Pentru informații importante despre datoria educațională, despre câștigurile salariale și despre ratele de finalizare a studenților care participă la acest program, vă rugăm să vizitați pagina Lucrări de câștiguri. Pacifica Graduate Institute 's Psy.D. și Ph.D. programele sunt acreditate de către Asociația Occidentală a Școlilor și Colegiilor (WASC) și Departamentul de Educație pentru a oferi ajutor financiar. Programele de doctorat Pacifica în psihologia clinică nu sunt acreditate de Asociația Psihologică Americană.
Cerințe de admitere
- Solicitanții trebuie să aducă o bază solidă în bursa psihologică, în special cercetarea și scrierea științifică, precum și un interes și aptitudini demonstrat pentru studiul psihologiei profunzimii, care va fi evaluat în timpul procesului de înscriere pentru solicitanții de licență.
- Programul caută persoane fizice care sunt psihologic minte și care prezintă dovezi de rezistență emoțională, conștientizare culturală și angajament față de chestionarea științifică necesară pentru a lucra cu diverse persoane și comunități
- În plus față de abilitățile avansate de scris și de burse, candidații de succes vor fi supravegheați experiența clinică și vor manifesta un interes în relațiile dintre psihologie, umaniste și științele umane.
- Experiența psihoterapiei personale de profunzime este foarte apreciată.
- Cerințe de aplicare:
-
- Declarație personală (3-5 pagini)
- Rezuma CV
- Minim 10 pagini de scriere academică Eșantion și eșantion de scris suplimentar pe inconștient
- 3 scrisori cu formularul de recomandare
- Transcrieri oficiale - trebuie să aibă o diplomă de licență / masterat de la o instituție de învățământ superior acreditată sau aprobată de stat
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Doctorat în psihologia muncii și organizaționale, juridico-criminalistică și psihologia consumatorilor și a utilizatorilor
- Santiago de Compostela, Spania
- Lugo, Spania
Doctor în Psihologie
- Petaluma, Statele Unite ale Americii
- San Francisco, Statele Unite ale Americii + 5 Mai mult
MPhil-PhD în Psihologie Aplicată
- Shenzhen, China