Cercetare Degrees (MPhil / PhD) în studiile africane
SOAS University of London
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 years
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 4.670 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Taxe full-time pe an universitar: Marea Britanie / UE 4.396 £; În străinătate 17.967 lire sterline. Taxe part-time pe an universitar: Marea Britanie / UE 2.198 GBP; În străinătate 8.984 lire sterline.
Introducere
Mod de participare: Full-time sau Part-time
Supravegherea este asigurată pentru cercetări care conduc la diplomele MPhil și doctorat în zona generală largă a studiilor africane. Teme de cercetare, cum ar fi studiul unui limbaj (din punct de vedere descriptiv, comparativ, filologic sau textual), sau al literaturii (bazate pe autor, tematică sau comparativă) sau a oricăreia dintre artele spectacolului, care se încadrează în expertiza de bază proprie, sunt supravegheate în întregime în departament. Cu toate acestea, există un potențial mare de extindere a gamei de subiecte prin supraveghere comună cu colegi din alte departamente și centre.
Structura
Toți elevii se înregistrează în anul 1 al programului ca studenți MPhil. Actualizarea de la MPhil la doctorat are loc la sfârșitul primei sesiuni academice pentru studenții cu normă întreagă (sau la sfârșitul celei de-a doua sesiuni academice pentru studenții cu fracțiune de normă).
Toți noii studenți MPhil / PhD sunt asigurați cu un comitet de supraveghere format din trei membri, format dintr-un supraveghetor principal sau primar și un al doilea și al treilea supraveghetor. Împărțirea în timp a comitetului de supraveghere este de 60:25:15. În primul an, se așteaptă ca studenții să se întâlnească cu supervizorul lor principal pe o bază bi-săptămânală pentru o perioadă de cel puțin o oră.
Supraveghetorul elevului este întotdeauna un membru al Departamentului în care studentul este înregistrat. Al doilea și al treilea supraveghetor, care acționează într-o funcție suplimentară de consiliere, pot fi din același departament sau din alte departamente / centre din cadrul Facultății de Limbi și Culturi sau din departamente / centre din celelalte facultăți ale școlii.
În funcție de natura cercetării, se recomandă, uneori, supravegherea comună, sub îndrumarea a doi supraveghetori primari. În astfel de cazuri, elevul are doar un singur supraveghetor în comitetul lor.
Progresul studenților este supravegheat în continuare de un tutore de cercetare departamentală.
În primul an, studenții se pregătesc pentru cercetare urmând o serie de seminarii de formare în cercetare (RTS), convocată la nivelul Facultății de decanul asociat pentru cercetare și susținută de formarea generică oferită în cadrul Centrului pentru inovare în învățare și predare (CILT) .
Elevii care lucrează în domeniul literaturii și al studiilor culturale sunt, de asemenea, invitați să participe la formarea suplimentară oferită de Centrul pentru Studii Culturale, Literaturii și Postcoloniale (CCLPS).
Elevii pot fi, de asemenea, încurajați de către supraveghetori să participe la cursuri suplimentare de predare relevante pentru cercetarea lor și nevoile lor de formare. Acestea pot include cursuri specializate disciplinare, de limbă sau de cultură regională sau cursuri de cercetare în alte departamente din afara Facultății.
Studenții de anul 1 cu normă întreagă (anul 2 pentru studenții cu jumătate de normă) trebuie să prezinte un capitol de bază (aproximativ 10.000 de cuvinte) și materiale asociate pentru prezentarea lor actualizată. Formatul / conținutul capitolului de bază este convenit între supervizor și student, dar va include, de obicei, următoarele elemente:
- Motivul cercetării și contextul cercetării propuse
- Principalele întrebări de cercetare
- Revizuirea literaturii (aceasta poate fi o secțiune în sine sau materialul relevant va fi integrat în capitol)
- Bibliografie
Prezentarea actualizării (nu mai mult de 20-25 de minute) se va baza pe capitolul principal și va oferi o imagine de ansamblu și poate evidenția o secțiune a capitolului. Materialul de prezentare trebuie trimis cu capitolul principal ca anexă: orice fișă / puncte de putere ar trebui să fie incluse și aici, iar detaliile următoare pot fi abordate:
- Metode de cercetare propuse
- Probleme etice (unde este cazul)
- Structurarea structurii tezei de doctorat
- Program de cercetare și scriere
Ajustările la una sau mai multe dintre aceste secțiuni, inclusiv adăugările sau ștergerile, după caz, sunt posibile printr-o înțelegere prealabilă între studenți și supervizorii principali.
Procesul de actualizare de la stadiul MPhil la doctorat se bazează pe evaluarea capitolului principal de către comitetul de cercetare al elevului și pe o prezentare orală de 20-30 de minute, urmată de o discuție. Prezentarea orală este oferită personalului departamentului și studenților din domeniul cercetării. În urma prezentării, se organizează un mini viva, cu comitetul de supraveghere exclusiv. După finalizarea cu succes a propunerii prelungite, studenții sunt actualizați în mod oficial la doctorat și procedează la cel de-al doilea an. (În cazul în care evaluatorii consideră că există deficiențe în propunerea de actualizare, studenții vor fi rugați să-l revadă la satisfacția lor înainte ca actualizarea la starea de doctorat să poată fi confirmată.) În mod normal, studenților nu li se permite să treacă la al doilea an până la procesul de actualizare a fost completat.
Al doilea an (sau echivalent part-time) este petrecut în mod normal în cercetare. Acest lucru se poate face prin orice combinație de lucru de teren și de cercetare în biblioteci și colecția de materiale, astfel cum a fost convenit între student și supervizor.
Al treilea an (sau echivalent part-time) este dedicat redactării cercetării pentru teza de doctorat. În acest timp, elevii vor susține, în mod normal, o prezentare într-un seminar de cercetare organizat de îndrumătorul departamentului de cercetare, care cuprinde un număr select de membri ai personalului cu expertiză specială în temă și alți studenți de cercetare. În timpul celui de-al treilea an (sau echivalent part-time), studenții vor prezenta supraveghetorilor lor capitole pentru comentarii, înainte de a finaliza un proiect final al tezei. Odată ce un proiect complet este finalizat, lucrările sunt evaluate de toți membrii comitetului de supraveghere, iar studentul poate depune teza sau trece la Starea de continuare pentru a primi 12 luni pentru a finaliza teza și pentru a o supune examinării. Teza trebuie finalizată în termen de 48 de luni de la momentul înregistrării (sau echivalent part-time).
Teza - care nu depășește 100.000 de cuvinte în lungime - este examinată de două autorități de conducere în domeniu, dintre care unul este intern la Universitatea din Londra și unul este extern la Universitatea.
Diplomele de doctorat sunt acordate de SOAS la înregistrare în 2013 și sunt supuse reglementărilor SOAS .
Notă importantă
Informațiile de pe pagina programului reflectă structura programului dorită în raport cu sesiunea academică dată.
Admisiuni de cercetare și aplicații
Salutăm aplicațiile de la studenți calificați care dețin un bun nivel de master (sau echivalent de peste mări) într-un subiect relevant pentru diplomele de cercetare la SOAS . Cererile trebuie depuse online.
Este important să depuneți o cerere înainte de începerea anului universitar în care doriți să vă înscrieți pentru a ne permite timpul pentru procesarea cererii dvs. Dacă solicitați burse, se pot aplica termene anterioare.
Programul de doctorat SOAS este competitiv, iar solicitanții ar trebui să aibă un bilanț al realizărilor academice ridicate și o propunere viabilă care să contribuie la interesele de cercetare ale departamentului. Vă rugăm să rețineți: descurajăm aplicațiile pur speculative. Cererile de cercetare interdisciplinară sunt binevenite, dar poate fi depusă o singură cerere la un departament.
Cerințe de intrare în limba engleză necondiționate
Solicitanții care necesită o viză de nivel 4 pentru a studia în Marea Britanie trebuie să furnizeze un certificat academic UKVI IELTS de la un centru de testare aprobat UKVI.
Solicitanții internaționali care necesită o viză de nivel 4 pentru a studia în Marea Britanie
Test | Intrare necondiționată | Intrare necondiționată cu suport în sesiune |
IELTS (Academic) | 7,0 în general sau mai mare, cu 7,0 în sub-scoruri. | 7.0 în general sau mai mare, cu cel puțin 6,5 în sub-scoruri |
Solicitanții SEE și UE
Test | Intrare necondiționată | Intrare necondiționată cu suport în sesiune |
IELTS (Academic) | 7,0 total sau mai mare, cu 7,0 în fiecare sub-punctaj. | 7.0 în general sau mai mare, cu cel puțin 6,5 în sub-scoruri. |
TOEFL IBT | 105 total sau mai mare, cu minimum 25 în sub-scoruri. | 105 în general cu minim 22 în sub-scoruri. SAU 100 în general cu minimum 25 în scris și 22 în alte sub-scoruri. |
Test Pearson de engleză (academic) | 75 total sau mai mare, cu minimum 70 în sub-scoruri. | 70 total sau mai mare, cu un minim de 65 în sub-scoruri. |
Galerie
Admitere
Curriculum
Structura
Toți studenții se înregistrează în anul 1 al programului ca studenți MPhil. Trecerea de la MPhil la PhD are loc la sfârșitul primei sesiuni academice pentru studenții cu normă întreagă (sau la sfârșitul celei de-a doua sesiuni academice pentru studenții cu frecvență redusă).
Tuturor studenților noi MPhil/doctoranzi li se oferă un comitet de supraveghere format din trei membri, care cuprinde un supervizor principal sau principal și un al doilea și al treilea supervizor. Divizarea angajamentului de timp în cadrul comitetului de supraveghere este 60:25:15. În primul an, studenții sunt așteptați să se întâlnească cu supervizorul lor principal la două săptămâni, pentru o perioadă de cel puțin o oră.
Supraveghetorul principal al studentului este întotdeauna membru al Departamentului în care este înregistrat studentul. Cel de-al doilea și al treilea conducător, care acționează în funcție de consiliere suplimentară, pot fi din aceeași Catedră, sau din alte Departamente/Centre din Facultatea de Limbi și Culturi sau din Departamente/Centre din celelalte Facultăți ale Școlii.
În funcție de natura cercetării, se recomandă uneori supravegherea comună, sub conducerea a doi supraveghetori primari. În astfel de cazuri, studentul are un singur supervizor suplimentar în comisia sa.
Progresul studentului este supravegheat în continuare de un tutore departamental de cercetare.
Anul 1
În primul an, studenții se pregătesc pentru cercetare urmând o serie de seminare de formare în cercetare (RTS) convocată la nivel de Facultate de decanul asociat pentru cercetare și susținută de formarea generică oferită în Centrul pentru Inovare în Învățare și Predare (CILT) .
Studenții care lucrează în domeniile literaturii și studiilor culturale sunt, de asemenea, invitați să participe la formarea suplimentară oferită în Centrul de Studii Culturale, Literare și Postcoloniale (CCLPS).
Studenții pot fi, de asemenea, încurajați de către supraveghetori să participe la cursuri predate suplimentare relevante pentru cercetarea lor și pentru nevoile lor de formare. Acestea pot include cursuri de specialitate disciplinare, de limbă sau de cultură regională sau cursuri de cercetare în alte departamente din afara Facultății.
Studenții cu normă întreagă din anul 1 (anul 2 pentru studenții cu fracțiune de normă) trebuie să trimită un capitol principal (de aproximativ 10.000 de cuvinte) și materialele asociate pentru prezentarea lor de upgrade. Formatul/conținutul capitolului de bază este convenit între supervizor și student, dar va include de obicei următoarele elemente:
- rațiunea cercetării și contextul cercetării propuse
- principalele întrebări de cercetare
- revizuire a literaturii (aceasta poate fi o secțiune în sine, sau materialul relevant va fi integrat în capitol)
- bibliografie
Prezentarea de upgrade (nu mai mult de 20-25 de minute) se va baza pe capitolul de bază și va oferi o imagine de ansamblu și poate evidenția o secțiune a capitolului. Materialul de prezentare ar trebui să fie trimis împreună cu capitolul de bază ca anexă: orice fișe/puncte de putere ar trebui să fie, de asemenea, incluse aici și detalii despre următoarele pot fi, de asemenea, adresate:
- metode de cercetare propuse
- probleme etice (unde este cazul)
- conturarea structurii tezei de doctorat
- program de cercetare și scriere
Ajustările la una sau mai multe dintre aceste secțiuni, inclusiv adăugiri sau ștergeri, acolo unde este cazul, sunt posibile prin aranjamente prealabile între studenți și supraveghetorii principali.
Procesul de actualizare de la MPhil la statutul de doctorat se bazează pe o evaluare a capitolului de bază de către comitetul de cercetare al studentului și pe o prezentare orală de 20-30 de minute, urmată de o discuție. Prezentarea orală este oferită personalului departamentului și studenților de cercetare. În urma prezentării are loc o mini viva cu doar comitetul de supraveghere. După finalizarea cu succes a propunerii extinse, studenții sunt actualizați oficial la doctorat și trec în al doilea an. (Dacă evaluatorii consideră că există deficiențe în propunerea de actualizare, studenților li se va cere să o revizuiască în mod satisfăcător înainte ca trecerea la statutul de doctorat să poată fi confirmată.) În mod normal, studenților nu li se permite să treacă în al doilea an până la procesul de actualizare. a fost completat.
Anul 2
Al doilea an (sau echivalent cu fracțiune de normă) se petrece în mod normal în cercetare. Acest lucru poate fi prin orice combinație de lucru pe teren și cercetare în biblioteci și colecția de materiale, așa cum sa convenit între student și supervizor(i).
Anul 3
Al treilea an (sau echivalent part-time) este dedicat redactării cercetării pentru teza de doctorat. În acest timp, studenții vor susține în mod normal o prezentare într-un seminar de cercetare organizat de tutorele departamental de cercetare, cuprinzând un număr selectat de membri ai personalului cu expertiză specială în această temă și alți studenți de cercetare. În timpul celui de-al treilea an (sau echivalent cu fracțiune de normă), studenții vor prezenta proiecte de capitole conducătorului lor principal pentru comentarii, înainte de a finaliza o schiță finală a tezei. Odată ce un proiect complet este finalizat, munca este evaluată de toți membrii comitetului de supraveghere, iar studentul poate fie să depună teza, fie să treacă la Statutul de continuare pentru a primi încă 12 luni pentru a finaliza teza și a o depune pentru examinare. Teza trebuie finalizată în termen de 48 de luni de la momentul înregistrării (sau echivalent part-time).
Teza – să nu depășească 100.000 de cuvinte în lungime – este examinată de două autorități de top în domeniu, dintre care una este internă la Universitatea din Londra și una dintre care este externă Universității.
Diplomele de doctorat sunt acordate de SOAS de la înregistrarea în 2013 și sunt supuse reglementărilor SOAS .
Notă importantă
Informațiile de pe pagina programului reflectă structura programului prevăzută în raport cu sesiunea academică dată.
Mărturii studențești
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.