Cercetare Grade (MPhil / PhD) în Studii Orientul Mijlociu și Orientul Mijlociu
London, Regatul Unit
DURATA
3 up to 6 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
GBP 22.490 / per year *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* Taxe full-time pe an universitar: Marea Britanie / UE 4.396 £; În străinătate 17.967 lire sterline. Taxe part-time pe an universitar: Marea Britanie / UE 2.198 GBP; În străinătate 8.984 lire sterline.
Introducere
Mod de participare: Full-time sau Part-time
Structura
Toți elevii se înregistrează în anul 1 al programului ca studenți MPhil. Actualizarea de la MPhil la doctorat are loc la sfârșitul primei sesiuni academice pentru studenții cu normă întreagă (sau la sfârșitul celei de-a doua sesiuni academice pentru studenții cu fracțiune de normă).
Toți noii studenți MPhil / PhD sunt asigurați cu un comitet de supraveghere format din trei membri, format dintr-un supraveghetor principal sau primar și un al doilea și al treilea supraveghetor. Împărțirea în timp a comitetului de supraveghere este de 60:25:15. În primul an, se așteaptă ca studenții să se întâlnească cu supervizorul lor principal pe o bază bi-săptămânală pentru o perioadă de cel puțin o oră.
Supraveghetorul elevului este întotdeauna un membru al Departamentului în care studentul este înregistrat. Al doilea și al treilea supraveghetor, care acționează într-o funcție suplimentară de consiliere, pot fi din același departament sau din alte departamente / centre din cadrul Facultății de Limbi și Culturi sau din departamente / centre din celelalte facultăți ale școlii.
În funcție de natura cercetării, se recomandă, uneori, supravegherea comună, sub îndrumarea a doi supraveghetori primari. În astfel de cazuri, elevul are doar un singur supraveghetor în comitetul lor.
Progresul studenților este supravegheat în continuare de un tutore de cercetare departamentală.
În primul an, studenții se pregătesc pentru cercetare, urmând o serie de seminare de instruire în cercetare (RTS), convocate la nivel de facultate de către decanul asociat pentru cercetare și susținute de formarea generală oferită în cadrul Direcției de dezvoltare academică (ADD).
Elevii care lucrează în domeniul literaturii și al studiilor culturale sunt, de asemenea, invitați să participe la formarea suplimentară oferită de Centrul pentru Studii Culturale, Literaturii și Postcoloniale (CCLPS).
Elevii pot fi, de asemenea, încurajați de către supraveghetori să participe la cursuri suplimentare de predare relevante pentru cercetarea lor și nevoile lor de formare. Acestea pot include cursuri specializate disciplinare, de limbă sau de cultură regională sau cursuri de cercetare în alte departamente din afara Facultății.
Anul 1 elevii cu normă întreagă (anul 2 pentru studenții cu fracțiune de normă) trebuie să prezinte până vineri, 12 mai 2017, un capitol și o propunere de cercetare (de circa 10.000 de cuvinte), care să includă în mod obișnuit următoarele elemente:
- Motivul cercetării (1000 de cuvinte): o scurtă descriere a scopului cercetării, semnificația și contextul acesteia, evidențierea întrebărilor de cercetare a proiectului, a cadrului conceptual și a metodologiei și abordarea oricăror probleme etice care ar putea fi identificate. (Notă: preocupările etice sunt deosebit de importante atunci când lucrați cu subiecte de cercetare umană.
- Schița disertației propuse (250 de cuvinte).
- Planul de finalizare (250 de cuvinte).
- Bibliografie (exclusă din numărul de cuvinte).
- Schița capitolului principal (8500 de cuvinte): un exemplar de scriere analitică care prezintă un argument care trebuie să facă parte integrantă a tezei. Argumentul ar trebui să se bazeze pe o metodologie clar articulată, să abordeze preocupările factuale și teoretice și să citeze dovezi atât din surse primare, cât și din cele secundare.
Ajustările la una sau mai multe dintre aceste secțiuni, inclusiv adăugările sau ștergerile, după caz, sunt posibile printr-o înțelegere prealabilă între studenți și supervizorii principali.
Procesul de actualizare de la MPhil la statutul de doctorat se bazează pe o evaluare a capitolului de bază de către comisia de cercetare a studenților și pe o prezentare orală de 20-30 minute, urmată de o discuție. Prezentarea orală este oferită personalului departamentului și studenților de cercetare. De obicei, tutorul de cercetare PG și cei trei membri ai comitetului de supraveghere sunt toți prezenți, pe lângă studenții colegi postuniversitari sau membrii facultății interesate. Viva urmărește prezentarea încă 15-20 de minute. La finalizarea cu succes a propunerii extinse, studenții sunt actualizați în mod oficial la doctorat și trec la cel de-al doilea an. (Dacă evaluatorii consideră că există deficiențe în propunerea de actualizare, studenților li se va cere să o revizuiască în mod satisfăcător înainte de a putea fi confirmată actualizarea la statutul de doctorat.) În mod normal, studenților nu li se permite să treacă la al doilea an până la procesul de actualizare. a fost completat.
Al doilea an (sau echivalent part-time) este petrecut în mod normal în cercetare. Acest lucru se poate face prin orice combinație de lucru de teren și de cercetare în biblioteci și colecția de materiale, astfel cum a fost convenit între student și supervizor.
Al treilea an (sau echivalent part-time) este dedicat redactării cercetării pentru teza de doctorat. În acest timp, elevii vor susține, în mod normal, o prezentare într-un seminar de cercetare organizat de îndrumătorul departamentului de cercetare, care cuprinde un număr select de membri ai personalului cu expertiză specială în temă și alți studenți de cercetare. În timpul celui de-al treilea an (sau echivalent part-time), studenții vor prezenta supraveghetorilor lor capitole pentru comentarii, înainte de a finaliza un proiect final al tezei. Odată ce un proiect complet este finalizat, lucrările sunt evaluate de toți membrii comitetului de supraveghere, iar studentul poate depune teza sau trece la Starea de continuare pentru a primi 12 luni pentru a finaliza teza și pentru a o supune examinării. Teza trebuie finalizată în termen de 48 de luni de la momentul înregistrării (sau echivalent part-time).
Teza - care nu depășește 100.000 de cuvinte în lungime - este examinată de două autorități de conducere în domeniu, dintre care unul este intern la Universitatea din Londra și unul este extern la Universitatea.
Notă importantă
Informațiile de pe pagina programului reflectă structura programului dorită în raport cu sesiunea academică dată.
Admisiuni de cercetare și aplicații
Salutăm aplicațiile de la studenți calificați care dețin un bun nivel de master (sau echivalent de peste mări) într-un subiect relevant pentru diplomele de cercetare la SOAS . Cererile trebuie depuse online.
Este important să depuneți o cerere înainte de începerea anului universitar în care doriți să vă înscrieți pentru a ne permite timpul pentru procesarea cererii dvs. Dacă solicitați burse, se pot aplica termene anterioare.
Programul de doctorat SOAS este competitiv, iar solicitanții ar trebui să aibă un bilanț al realizărilor academice ridicate și o propunere viabilă care să contribuie la interesele de cercetare ale departamentului. Vă rugăm să rețineți: descurajăm aplicațiile pur speculative. Cererile de cercetare interdisciplinară sunt binevenite, dar poate fi depusă o singură cerere la un departament.
Cerințe de intrare în limba engleză necondiționate
Solicitanții care necesită o viză de nivel 4 pentru a studia în Marea Britanie trebuie să furnizeze un certificat academic UKVI IELTS de la un centru de testare aprobat UKVI.
Solicitanții internaționali care necesită o viză de nivel 4 pentru a studia în Marea Britanie
Test | Intrare necondiționată | Intrare necondiționată cu suport în sesiune |
IELTS (Academic) | 7,0 în general sau mai mare, cu 7,0 în sub-scoruri. | 7.0 în general sau mai mare, cu cel puțin 6,5 în sub-scoruri |
Solicitanții SEE și UE
Test | Intrare necondiționată | Intrare necondiționată cu suport în sesiune |
IELTS (Academic) | 7,0 total sau mai mare, cu 7,0 în fiecare sub-punctaj. | 7.0 în general sau mai mare, cu cel puțin 6,5 în sub-scoruri. |
TOEFL IBT | 105 total sau mai mare, cu minimum 25 în sub-scoruri. | 105 în general cu minim 22 în sub-scoruri. SAU 100 în general cu minimum 25 în scris și 22 în alte sub-scoruri. |
Test Pearson de engleză (academic) | 75 total sau mai mare, cu minimum 70 în sub-scoruri. | 70 total sau mai mare, cu un minim de 65 în sub-scoruri. |
Galerie
Admitere
Curriculum
Structura
Toți studenții se înregistrează în anul 1 al programului ca studenți MPhil. Trecerea de la MPhil la PhD are loc la sfârșitul primei sesiuni academice pentru studenții cu normă întreagă (sau la sfârșitul celei de-a doua sesiuni academice pentru studenții cu frecvență redusă).
Tuturor studenților noi MPhil/doctoranzi li se oferă un comitet de supraveghere format din trei membri, care cuprinde un supervizor principal sau principal și un al doilea și al treilea supervizor. Divizarea angajamentului de timp în cadrul comitetului de supraveghere este 60:25:15. În primul an, studenții sunt așteptați să se întâlnească cu supervizorul lor principal la două săptămâni, pentru o perioadă de cel puțin o oră.
Supraveghetorul principal al studentului este întotdeauna membru al Departamentului în care este înregistrat studentul. Cel de-al doilea și al treilea conducător, care acționează în funcție de consiliere suplimentară, pot fi din aceeași Catedră, sau din alte Departamente/Centre din Facultatea de Limbi și Culturi sau din Departamente/Centre din celelalte Facultăți ale Școlii.
În funcție de natura cercetării, se recomandă uneori supravegherea comună, sub conducerea a doi supraveghetori primari. În astfel de cazuri, studentul are un singur supervizor suplimentar în comisia sa.
Progresul studentului este supravegheat în continuare de un tutore departamental de cercetare.
Anul 1
În primul an, studenții se pregătesc pentru cercetare urmând o serie de seminarii de formare în cercetare (RTS) convocată la nivel de Facultate de decanul asociat pentru Cercetare și susținută de formarea generică oferită în cadrul Direcției de Dezvoltare Academică (ADD).
Studenții care lucrează în domeniile literaturii și studiilor culturale sunt, de asemenea, invitați să participe la formarea suplimentară oferită în Centrul de Studii Culturale, Literare și Postcoloniale (CCLPS).
Studenții pot fi, de asemenea, încurajați de către supraveghetori să participe la cursuri predate suplimentare relevante pentru cercetarea lor și pentru nevoile lor de formare. Acestea pot include cursuri de specialitate disciplinare, de limbă sau de cultură regională sau cursuri de cercetare în alte departamente din afara Facultății.
Studenții cu normă întreagă din anul 1 (anul 2 pentru studenții cu fracțiune de normă) trebuie să trimită un capitol de bază și o propunere de cercetare (de aproximativ 10.000 de cuvinte), incluzând de obicei următoarele elemente:
- Motivul cercetării (1.000 de cuvinte) : o scurtă descriere a domeniului cercetării, semnificația și contextul acesteia, evidențiind întrebările de cercetare ale proiectului, cadrul conceptual și metodologia și abordând orice probleme etice care ar fi putut fi identificate. (Preocupările etice sunt deosebit de importante atunci când lucrați cu subiecți de cercetare umană. Consultați Codul de practică pentru etică în cercetare.)
- Schița dizertației propuse (250 de cuvinte)
- Program de finalizare (250 de cuvinte)
- Bibliografie (exclusă din numărul de cuvinte)
- Schiță a capitolului de bază (8.500 de cuvinte) : un specimen de scriere analitică care prezintă un argument care urmează să facă parte integrantă din teză. Argumentul ar trebui să se bazeze pe o metodologie clar articulată, să abordeze atât preocupările factuale, cât și teoretice și să citeze dovezi atât din surse primare, cât și din surse secundare.
Ajustările la una sau mai multe dintre aceste secțiuni, inclusiv adăugiri sau ștergeri, acolo unde este cazul, sunt posibile prin aranjamente prealabile între studenți și supraveghetorii principali.
Procesul de actualizare de la MPhil la statutul de doctorat se bazează pe o evaluare a capitolului de bază de către comitetul de cercetare al studentului și pe o prezentare orală de 20-30 de minute, urmată de o discuție. Prezentarea orală este oferită personalului departamentului și studenților de cercetare. De obicei, tutorele de cercetare PG și cei trei membri ai comitetului de supraveghere sunt toți prezenți, pe lângă colegii studenți postuniversitari sau membrii facultății interesați. Viva urmează prezentarea pentru încă 15-20 de minute. După finalizarea cu succes a propunerii extinse, studenții sunt actualizați oficial la doctorat și trec în al doilea an. (Dacă evaluatorii consideră că există deficiențe în propunerea de actualizare, studenților li se va cere să o revizuiască în mod satisfăcător înainte ca trecerea la statutul de doctorat să poată fi confirmată.) În mod normal, studenților nu li se permite să treacă în al doilea an până la procesul de actualizare. a fost completat.
Anul 2
Al doilea an (sau echivalent cu fracțiune de normă) se petrece în mod normal în cercetare. Acest lucru poate fi prin orice combinație de lucru pe teren și cercetare în biblioteci și colecția de materiale, așa cum sa convenit între student și supervizor(i).
Anul 3
Al treilea an (sau echivalent part-time) este dedicat redactării cercetării pentru teza de doctorat. În acest timp, studenții vor susține în mod normal o prezentare într-un seminar de cercetare organizat de tutorele departamental de cercetare, cuprinzând un număr selectat de membri ai personalului cu expertiză specială în această temă și alți studenți de cercetare. În timpul celui de-al treilea an (sau echivalent cu fracțiune de normă), studenții vor prezenta proiecte de capitole conducătorului lor principal pentru comentarii, înainte de a finaliza o schiță finală a tezei. Odată ce un proiect complet este finalizat, munca este evaluată de toți membrii comitetului de supraveghere, iar studentul poate fie să depună teza, fie să treacă la Statutul de continuare pentru a primi încă 12 luni pentru a finaliza teza și a o depune pentru examinare. Teza trebuie finalizată în termen de 48 de luni de la momentul înregistrării (sau echivalent part-time).
Teza – să nu depășească 100.000 de cuvinte în lungime – este examinată de două autorități de top în domeniu, dintre care una este internă la Universitatea din Londra și una dintre care este externă Universității.
Diplomele de doctorat sunt acordate de SOAS de la înregistrarea în 2013 și sunt supuse reglementărilor SOAS .
Notă importantă
Informațiile de pe pagina programului reflectă structura programului prevăzută în raport cu sesiunea academică dată. Dacă sunteți un student actual, puteți găsi informații despre structură pe linkul anului precedent din partea de sus a paginii sau prin intermediul departamentului dumneavoastră.