Gradul de cercetare (MPhil / PhD) în studiile japoneze și coreene
London, Regatul Unit
DURATA
3 up to 6 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
GBP 22.490 / per year *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* Taxe full-time pe an universitar: Marea Britanie / UE 4.396 £; În străinătate 17.967 lire sterline. Taxe part-time pe an universitar: Marea Britanie / UE 2.198 GBP; În străinătate 8.984 lire sterline.
Introducere
Mod de participare: Full-time sau Part-time
Departamentul este capabil să supravegheze diplomele MPhil și doctorat prin cercetare și teză într-o gamă largă de subiecte culturale și lingvistice. Studenții intenționati de cercetare nu trebuie să se simtă constrânși să limiteze alegerea subiectelor la cele indicate în raport cu numele membrilor personalului actual (studenții postuniversitari au lucrat recent la o serie de subiecte care includ cinema japonez, texte Kabuki, lingvistică și literatură japoneză modernă, Meiji texte istorice, lingvistică și literatură coreeană, colonia coreeană și istorie din secolul al XVIII-lea). Cercetările întreprinse la nivel MPhil și doctorat se bazează pe materiale literare, documentare și arhive disponibile la SOAS și sunt colectate în timpul lucrărilor de teren în Japonia și Coreea.
Structura
Toți elevii se înregistrează în anul 1 al programului ca studenți MPhil. Actualizarea de la MPhil la doctorat are loc la sfârșitul primei sesiuni academice pentru studenții cu normă întreagă (sau la sfârșitul celei de-a doua sesiuni academice pentru studenții cu fracțiune de normă).
Toți noii studenți MPhil / PhD sunt asigurați cu un comitet de supraveghere format din trei membri, format dintr-un supraveghetor principal sau primar și un al doilea și al treilea supraveghetor. Împărțirea în timp a comitetului de supraveghere este de 60:25:15. În primul an, se așteaptă ca studenții să se întâlnească cu supervizorul lor principal pe o bază bi-săptămânală pentru o perioadă de cel puțin o oră.
Supraveghetorul elevului este întotdeauna un membru al Departamentului în care studentul este înregistrat. Al doilea și al treilea supraveghetor, care acționează într-o funcție suplimentară de consiliere, pot fi din același departament sau din alte departamente / centre din cadrul Facultății de Limbi și Culturi sau din departamente / centre din celelalte facultăți ale școlii. Progresul studenților este supravegheat în continuare de tutorele departamentului de cercetare.
În primul an, studenții se pregătesc pentru cercetare urmând o serie de seminare de instruire în cercetare (RTS) convocate la nivel de facultate de către decanul asociat pentru cercetare și susținute de formarea generică pe care o oferă la Școala Doctorală.
Elevii care lucrează în domeniul literaturii și al studiilor culturale sunt, de asemenea, invitați să participe la formarea suplimentară oferită de Centrul pentru Studii Culturale, Literaturii și Postcoloniale (CCLPS).
Elevii pot fi, de asemenea, încurajați de către supraveghetori să participe la cursuri suplimentare de predare relevante pentru cercetarea lor și nevoile lor de formare. Acestea pot include cursuri specializate disciplinare, de limbă sau de cultură regională sau cursuri de cercetare în alte departamente din afara Facultății.
Spre sfârșitul primului mandat, studenții cu normă întreagă sunt obligați să prezinte o recenzie a literaturii de aproximativ 5000 de cuvinte. Instrucțiuni pentru acest lucru sunt oferite la seminarii de formare a cercetării facultăților, iar studenții discută cu supraveghetorii lor cum această revizuire a literaturii ar putea fi integrată în propunerea lor de cercetare de actualizare și ulterior disertația lor.
Pentru procesul de actualizare anul 1, studenții cu normă întreagă (anul 2 pentru studenții cu timp parțial) trebuie să prezinte un portofoliu de actualizare de 10.000 de cuvinte format dintr-o propunere de cercetare și un capitol de bază. Numărul relativ de cuvinte dintre aceste două elemente ar trebui decis între comitetul de student și de supraveghere, dar este de așteptat ca capitolul de bază să fie de cel puțin 3000 de cuvinte. Termenul limită pentru depunerea acestui portofoliu este 15 mai fiecare an.
Propunerea de cercetare cuprinde în general următoarele elemente:
- Rațiunea de cercetare și contextul cercetării propuse
- Principalele întrebări de cercetare
- Revizuire de literatura
- Cadrul și considerentele teoretice și metodologice
- Metode de cercetare propuse
- Probleme etice (unde este cazul)
- Structurarea structurii tezei de doctorat
- Program de cercetare și scriere
- Bibliografie
Ajustările la una sau mai multe dintre aceste secțiuni, inclusiv adăugările sau ștergerile, după caz, sunt posibile printr-o înțelegere prealabilă între studenți și supervizorii principali.
Capitolul de bază ar trebui să fie, în mod ideal, o piesă analitică de scriere în care elevul prin intermediul unui studiu de caz arată modul în care propunerea de cercetare se traduce într-o cercetare reală. În funcție de natura proiectului de cercetare, accesul la materialele sursă primară poate fi dificil înainte ca studentul să efectueze cercetarea de anul doi și, în astfel de cazuri, conținutul trebuie să fie convenit între student și comitetul de supraveghere.
Procesul de actualizare de la stadiul MPhil la doctorat se bazează pe evaluarea portofoliului de upgrade de către comitetul de cercetare al elevului și pe o prezentare orală de 20-30 de minute, urmată de o discuție. Prezentarea orală se acordă personalului departamental și studenților din cercetare. Cei trei supraveghetori se întâlnesc separat pentru a discuta rezultatul actualizării și pentru a informa studentul. La finalizarea cu succes a portofoliului de upgrade, elevii sunt actualizați în mod oficial la doctorat și continuă până în al doilea an. (Dacă evaluatorii consideră că există deficiențe în portofoliu, studenții vor fi rugați să-l revadă la satisfacția lor înainte de confirmarea actualizării statutului de doctor). În mod normal, elevilor nu li se permite să treacă la cel de-al doilea an până când procesul de actualizare a fost finalizat.
Al doilea an (sau echivalent part-time) este petrecut în mod normal în cercetare. Acest lucru se poate face prin orice combinație de lucru de teren și de cercetare în biblioteci și colecția de materiale, astfel cum a fost convenit între student și supervizor.
Al treilea an (sau echivalent part-time) este dedicat redactării cercetării pentru teza de doctorat. În acest timp, elevii vor susține, în mod normal, o prezentare într-un seminar de cercetare organizat de îndrumătorul departamentului de cercetare, care cuprinde un număr select de membri ai personalului cu expertiză specială în temă și alți studenți de cercetare. În timpul celui de-al treilea an (sau echivalent part-time), studenții vor prezenta supraveghetorilor lor capitole pentru comentarii, înainte de a finaliza un proiect final al tezei. Odată ce un proiect complet este finalizat, lucrările sunt evaluate de toți membrii comitetului de supraveghere, iar studentul poate depune teza sau trece la Starea de continuare pentru a primi 12 luni pentru a finaliza teza și pentru a o supune examinării. Teza trebuie finalizată în termen de 48 de luni de la momentul înregistrării (sau echivalent part-time).
Teza - care nu depășește 100.000 de cuvinte în lungime - este examinată de două autorități de conducere în domeniu, dintre care unul are experiență de examinare la Universitatea din Londra și cel puțin unul dintre aceștia este extern la SOAS .
Notă importantă
Informațiile de pe pagina programului reflectă structura programului dorită în raport cu sesiunea academică dată.
Admisiuni de cercetare și aplicații
Salutăm aplicațiile de la studenți calificați care dețin un bun nivel de master (sau echivalent de peste mări) într-un subiect relevant pentru diplomele de cercetare la SOAS . Cererile trebuie depuse online.
Este important să depuneți o cerere înainte de începerea anului universitar în care doriți să vă înscrieți pentru a ne permite timpul pentru procesarea cererii dvs. Dacă solicitați burse, se pot aplica termene anterioare.
Programul de doctorat SOAS este competitiv, iar solicitanții ar trebui să aibă un bilanț al realizărilor academice ridicate și o propunere viabilă care să contribuie la interesele de cercetare ale departamentului. Vă rugăm să rețineți: descurajăm aplicațiile pur speculative. Cererile de cercetare interdisciplinară sunt binevenite, dar poate fi depusă o singură cerere la un departament.
Cerințe de intrare în limba engleză necondiționate
Solicitanții care necesită o viză de nivel 4 pentru a studia în Marea Britanie trebuie să furnizeze un certificat academic UKVI IELTS de la un centru de testare aprobat UKVI.
Solicitanții internaționali care necesită o viză de nivel 4 pentru a studia în Marea Britanie
Test | Intrare necondiționată | Intrare necondiționată cu suport în sesiune |
IELTS (Academic) | 7,0 în general sau mai mare, cu 7,0 în sub-scoruri. | 7.0 în general sau mai mare, cu cel puțin 6,5 în sub-scoruri |
Solicitanții SEE și UE
Test | Intrare necondiționată | Intrare necondiționată cu suport în sesiune |
IELTS (Academic) | 7,0 total sau mai mare, cu 7,0 în fiecare sub-punctaj. | 7.0 în general sau mai mare, cu cel puțin 6,5 în sub-scoruri. |
TOEFL IBT | 105 total sau mai mare, cu minimum 25 în sub-scoruri. | 105 în general cu minim 22 în sub-scoruri. SAU 100 în general cu minimum 25 în scris și 22 în alte sub-scoruri. |
Test Pearson de engleză (academic) | 75 total sau mai mare, cu minimum 70 în sub-scoruri. | 70 total sau mai mare, cu un minim de 65 în sub-scoruri. |
Galerie
Admitere
Curriculum
All students register in year 1 of the programme as MPhil students. The upgrade from MPhil to PhD takes place at the end of the first academic session for full-time students (or at the end of the second academic session for part-time students).
All new MPhil/PhD students are provided with a supervisory committee of three members, comprising a main or primary supervisor, and a second and third supervisor. The split in time commitment across the supervisory committee is 60:25:15. In the first year, students are expected to meet their main supervisor on a bi-weekly basis for a period of at least one hour.
The student’s primary supervisor is always a member of the Department in which the student is registered. The second and third supervisors, who act in a supplementary advisory capacity, may be from the same Department, or other Departments/Centres in the Faculty of Languages and Cultures or in Departments/Centres in the other Faculties of the School. The student’s progress is further overseen by the Departmental Research Tutor.
Year 1
In the first year, students prepare for research by following a research training seminar series (RTS) convened at the Faculty level by the Associate Dean for Research and supported by the generic training on offer in the Doctoral School.
Students working in the fields of literature and cultural studies are also invited to participate in the additional training offered by the Centre for Cultural, Literary and Postcolonial Studies (CCLPS).
Students may also be encouraged by supervisors to attend additional taught courses relevant to their research and to their training needs. These may include specialist disciplinary, language or regional culture courses or research training in other Departments outside the Faculty.
Spre sfârșitul primului trimestru, studenții cu normă întreagă trebuie să trimită o recenzie a literaturii de aproximativ 5000 de cuvinte. Instrucțiunile pentru acest lucru sunt oferite la seminariile de formare în cercetare a facultății, iar studenții discută cu supervizorii lor cum ar putea fi integrată această revizuire a literaturii în propunerea lor de cercetare actualizată. iar mai târziu teza lor.
Pentru procesul de actualizare, studenții din anul 1 cu normă întreagă (anul 2 pentru studenții cu fracțiune de normă) trebuie să trimită un portofoliu de upgrade de 10.000 de cuvinte, constând dintr-o propunere de cercetare și un capitol principal. Numărul relativ de cuvinte al acestor două elemente ar trebui decis între student și comitetul de supraveghere, dar este de așteptat ca capitolul de bază să nu fie mai mic de 3000 de cuvinte. Termenul limită pentru depunerea acestui portofoliu este 15 mai a fiecărui an.
Research Proposal
The research proposal typically includes the following elements:
- Research rationale and context of proposed research
- Main research questions
- Literature review
- Theoretical and methodological framework and considerations
- Proposed research methods
- Ethical issues (where applicable)
- Outlining the structure of PhD dissertation
- Schedule of research and writing
- Bibliography.
Adjustments to one or more of these sections, including additions or deletions where appropriate, are possible by prior arrangement between the students and lead supervisors.
Capitolul de bază
The core chapter should ideally be an analytical piece of writing in which the student by way of a case study shows how the research proposal translates into actual research. Depending on the nature of the research project access to primary source material can be difficult before the student undertakes the second-year research and in such cases, the content should be agreed between the student and the supervisory committee.
Procesul de upgrade de la MPhil la statutul de doctorat se bazează pe o evaluare a portofoliului de upgrade de către comisia de cercetare a studentului și pe o prezentare orală de 20-30 de minute, urmată de o discuție. Prezentarea orală este oferită personalului departamentului și studenților de cercetare. Cei trei supraveghetori se întâlnesc separat pentru a discuta rezultatul upgrade-ului și pentru a informa studentul. După finalizarea cu succes a portofoliului de upgrade, studenții sunt actualizați oficial la doctorat și trec în al doilea an. (Dacă evaluatorii consideră că există deficiențe în portofoliu, studenților li se va cere să-l revizuiască în mod satisfăcător înainte ca trecerea la statutul de doctorat să poată fi confirmată.) În mod normal, studenților nu li se permite să treacă în al doilea an până când procesul de actualizare nu a fost finalizat. fost finalizat.
Year 2
The second year (or part-time equivalent) is normally spent engaged in research. This may be by any combination of fieldwork and research in libraries and material collection as agreed between the student and the supervisor(s).
Year 3
The third year (or part-time equivalent) is devoted to writing up research for the PhD thesis. During this time, students will normally give a presentation in a research seminar organised by the Departmental Research Tutor, comprising a select number of staff members with special expertise in the topic and other research students. During the third year (or part-time equivalent) students will present draft chapters to their main supervisor for comment, before completing a final draft of the thesis. Once a full draft is complete, the work is assessed by all members of the supervisory committee and the student can either submit the thesis or move on to Continuation Status to be given a further 12 months to complete the thesis and submit it for examination. The thesis must be completed within 48 months from the time of registration (or part-time equivalent).
Teza – să nu depășească 100.000 de cuvinte în lungime – este examinată de două autorități de top în domeniu, dintre care una are experiență de examinare la Universitatea din Londra și cel puțin una dintre ele este externă SOAS .
PhD Degrees are awarded by SOAS from registration in 2013 and are subject to SOAS regulations.