Doctor în ingineria mediului
Storrs, Statele Unite ale Americii
DURATA
4 up to 5 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
18 Dec 2024
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Jan 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
Solicitați taxe de școlarizare
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Misiunea noastră este să oferim un mediu de învățare de ultimă oră și multidisciplinar la nivel de licență și absolvent. Oferim o varietate de grade, inclusiv BS, Minor, MS, M.Ing. și Ph.D. diplome și efectuăm cercetări de ultimă oră în trei domenii de bază:
- Poluarea aerului și procesele atmosferice;
- Soarta contaminanților și recuperarea resurselor și
- Hidrogeoștiințe și managementul resurselor de apă.
Vă rugăm să explorați site-ul nostru web pentru a obține mai multe informații despre căile de carieră și oportunitățile pentru inginerii de mediu, curriculum-ul nostru, membrii facultății și proiectele de cercetare. Facultatea noastră este dedicată succesului dvs. academic și profesional. Oferim cursuri provocatoare și riguroase; oportunități interesante și relevante de cercetare; și mentorat și îndrumare individualizate.
Acreditare
Licența în Inginerie a Mediului la UConn este acreditată de Comisia de Acreditare a Ingineriei a ABET, http://www.abet.org.
Acreditarea este un proces pentru a vă asigura că diploma de Inginerie de Mediu pe care o obțineți la UConn vă pregătește pentru obiectivele dvs. de carieră, inclusiv obținerea unui loc de muncă ca inginer după absolvire și, în cele din urmă, obținerea licenței ca inginer profesionist (PE).
Obiectivele educaționale ale programului descriu ceea ce se așteaptă să obțină absolvenții în câțiva ani de la absolvire.
Obiectivele educaționale ale programului de licență Ingineria mediului sunt de a oferi absolvenților/ae-ului noștri cunoștințele și abilitățile necesare pentru a:
- contribuie activ la practica și profesia de inginerie, inclusiv management și administrare, în sectoarele public, privat sau academic din domeniul tehnic al ingineriei de mediu;
- să urmeze o cale către leadership în profesie, care poate include devenirea de ingineri profesioniști licențiați, evaluarea impactului activităților umane asupra mediului, proiectarea și construirea de soluții pentru a minimiza și atenua astfel de impacturi și îngrijirea mediului natural ca sistem de susținere a vieții; și
- practica învățarea pe tot parcursul vieții prin educație postuniversitară și profesională.
Admitere
Burse și finanțare
Pentru ca un solicitant să fie luat în considerare pentru una dintre următoarele burse, solicitantul trebuie să selecteze că dorește să fie luat în considerare în SLATE. Beneficiarii acestor burse vor fi membrii cei mai promițători din punct de vedere academic ai clasei de studenți absolvenți de la Universitatea din Connecticut. Criteriile utilizate pentru selectarea destinatarilor includ următoarele:
- Dovezi ale realizării academice sau creative evidențiate de departament sau program în nominalizarea lor și dovada că departamentul sau programul oferă mediul necesar succesului în domeniile de interes evidențiate de solicitant.
- Dovezi ale oricărei realizări academice sau creative anterioare ale candidatului, de exemplu, publicații, prezentări, expoziții, spectacole.
- Dovezi că candidatul a avut succes la instituțiile academice anterioare, de exemplu, scrisori de recomandare.
- Dovezi cantitative ale realizării academice, de exemplu, media punctuală la licență, GMAT (dacă este disponibilă).
Bursa Jorgensen (JF) este disponibilă tinerilor savanți remarcabili care aplică la programe de doctorat. Premiul constă într-o bursă fără servicii care oferă o bursă anuală de 20.000 USD timp de cinci ani.
În plus, pentru a fi eligibili pentru fie bursele de mai jos, solicitanții trebuie să demonstreze angajamentul de a spori diversitatea în învățământul superior și/sau angajamentul de a spori diversitatea în domeniul lor de studiu.
- Bursa Harriott (HF) este disponibilă tinerilor savanți remarcabili care aplică la programe de doctorat. Premiul constă într-o bursă fără servicii care oferă o bursă anuală de 20.000 USD timp de cinci ani.
- Bursa Crandall (CF) este disponibilă tinerilor savanți remarcabili care aplică la programele de master. Premiul constă într-o bursă fără servicii care oferă o bursă anuală de 20.000 USD timp de doi ani (MFA este pentru trei ani).
Pentru bursele HF și CF studenții trebuie să trimită o declarație de diversitate prin sistemul de aplicare SLATE. Studenții pot demonstra angajamentul de a spori diversitatea în învățământul superior prin participarea la organizații sau activități care (a) au legătură directă cu creșterea accesului la învățământul superior și menținerea în învățământul superior a persoanelor, indiferent de vârstă, rasă, orientare sexuală, sex, naționalitate, fundal cultural, religie sau convingeri sau (b) care ajută la asigurarea faptului că indivizii sunt bineveniți și incluși în mediile de învățământ superior, indiferent de vârstă, rasă, orientare sexuală, sex, naționalitate, fundal cultural, religie sau convingeri. Astfel de organizații și activități ar putea include participarea/afilierea la programe TRIO, organizații/centre culturale/de afinitate, experiențe de voluntariat și comitete de colegiu sau universitate axate pe aceste obiective. Studenții oferă dovezi ale acestui angajament prin cercetare și experiență educațională reflectată în CV-ul/cv-ul lor (articole, prezentări, stagiu și experiență de cercetare), în declarația lor personală sau în scrisorile de recomandare.
Curriculum
Cerințele Școlii Absolvente pentru doctorat. gradul poate fi găsit pe site-ul web al Școlii Absolvente
Dacă un student este admis la doctorat. program cu doar o diplomă de licență, sunt necesare cel puțin 30 de credite de cursuri. Dacă studentul are o diplomă de MS, cerința minimă este de 15 credite. Cu toate acestea, dacă diploma de master este într-un domeniu altul decât Ingineria mediului, comisia de admitere a absolvenților ENVE va determina numărul minim de credite necesare pentru cursuri. Toate doctoranzi. studenții trebuie să urmeze sau să demonstreze competențe în următoarele cursuri înainte de a susține examenul general:
- ENVE 5310 Fenomene de transport de mediu
- ENVE 5320 Metode cantitative pentru ingineri
- ENVE 5210 Ingineria Mediului Chimie
- ENVE 5810 Hidrometeorologie
Comitetul consultativ poate înlocui cele de mai sus cu cursuri echivalente. Creditele rămase pot fi luate într-una din cele trei domenii de concentrare descrise anterior. Nu mai mult de 6 credite de cursuri de nivel 3000 sau 4000 pot fi utilizate pentru grad. Când studentul a finalizat 18 credite de lucru, un plan de studiu trebuie depus la Școala Absolventă (descărcați de pe http://grad.uconn.edu/current-students/forms/ și alegeți Plan de studiu pentru gradul de Doctor în Filosofie).
Examen general
Examenul general se susține după minimum două și maximum patru semestre după admiterea în doctorat. program. Programul ENVE administrează examenul de două ori pe an, în ianuarie și în mai. Un plan de studii aprobat trebuie depus la Școala Absolventă înainte de a putea fi susținut examenul general. Programul de Inginerie a Mediului administrează Examenul General ca examen oral, care se administrează de două ori pe an, în decembrie sau ianuarie și în mai. Scopul examenului oral este de a testa stăpânirea studenților asupra conceptelor de bază de inginerie de mediu și capacitatea studenților de a integra concepte în domeniile disciplinare.
Cerințe de examinare:
- Elevii au la dispoziție 72 de ore pentru a dezvolta o abordare conceptuală a unei enunțuri de problemă care este furnizată într-un format scris. Problema este de obicei o problemă integrativă de inginerie a mediului care implică aspecte și concepte prezentate în cele patru cursuri necesare.
- Abordarea conceptuală trebuie să includă toate procesele majore de importanță în această problemă.
- Se așteaptă ca studenții să fie capabili:
- explica toate procesele din abordarea lor
- raționalizarea/justificarea/explicarea tuturor ipotezelor făcute
- descrie ecuațiile de guvernare
- furnizați estimări de ordin de mărime ale parametrilor
- Elevii pot folosi cretă sau table albe ca ajutor în prezentarea lor.
- Studenții pot aduce o copie a documentului lor de 5 pagini ca referință proprie în timpul examenului.
Evaluare: Elevii vor fi evaluați în funcție de temeinicia abordării lor conceptuale, de claritatea explicației lor, de acuratețea răspunsurilor lor la întrebările examinatorilor, de cunoștințele profunde ale conceptelor de bază ale ingineriei mediului și de capacitatea de a interconecta conceptele din ingineria mediului, inclusiv potențialul implicații pentru managementul apei. Părțile scrise și orale ale examenului au ponderi egale. Nota generală minimă de promovare este de 70%, cu un minim de 50% la fiecare dintre părțile scrise și orale.
Un student poate susține examenul general de două ori, dacă comisia de examinare permite o reluare. Dacă un student a obținut un scor mai mic de 30% la ambele părți ale examenului, acesta este considerat necalificat pentru a urma un doctorat. și sunt excluși din program. În cazul în care studentul pică a doua oară examenul, este exclus de la doctorat. program. Studenții concediați pot obține o diplomă de MS, după îndeplinirea cerințelor corespunzătoare.
Cercetarea disertației și cerințele tezei
Un doctorand, împreună cu consilierul său principal, formează un comitet consultativ format din consilierul major și cel puțin doi (dar în majoritatea cazurilor patru) consilieri asociați cu acreditări academice sau științifice adecvate. Acest comitet supraveghează și îndrumă studentul pe toată durata cursului studentului. Membrii comitetului trebuie să fie participanți activi la fiecare eveniment de reper, iar semnăturile lor originale de aprobare sunt necesare pe toate documentele necesare ale Școlii Absolvente.
Tema cercetării disertației este convenită de către consilierul principal și doctoratul. student. Dacă studentul este finanțat de un asistent de cercetare, tema proiectului de cercetare și disertație se pot suprapune, dar nu neapărat. Cercetarea ar trebui să fie originală și, în cele din urmă, publicată în reviste peer-review. Ca o cerință pentru absolvire, un doctorat. studentul trebuie să aibă trei lucrări de jurnal: una publicată sau acceptată pentru publicare, una în curs de revizuire și una în etapele finale de pregătire. Cu toate acestea, este important ca cele trei lucrări să abordeze o întrebare de cercetare mai amplă și coerentă (așa cum este subliniată în propunerea de disertație de mai jos) și să nu fie corpuri de lucru izolate.
Disertație Propunere
Propunerea de disertație este un document care subliniază cercetarea propusă pentru disertație și trebuie să fie compilată și aprobată înainte ca cercetarea să fie în curs de desfășurare. Se recomandă ca propunerea de disertație să fie înaintată spre aprobare în semestrul următor după ce un student își promovează examenul general, dar timpul maxim este de un an după examenul general. Propunerea constă în prezentarea unui document scris către comitetul consultativ și o prezentare orală către comitet. Propunerea scrisă și formularul corespunzător trebuie depuse la Școala Absolventă pentru aprobare. Formularul de propunere de disertație este semnat de comitetul consultativ și de directorul programului ENVE. Instrucțiunile pentru pregătirea propunerii sunt furnizate în formular.
Informații suplimentare despre conținutul și formatarea propunerii de disertație pot fi găsite în Manualul pentru absolvenți AY 2018-19.
Candidatura, pregătirea disertației și apărarea orală finală
Există trei cerințe tipice pentru ca un student să devină un candidat formal pentru doctorat. grad:
- Aprobarea Planului de Studii
- Trecerea examenului general
- Aprobarea propunerii de disertație de către Consiliul Facultății Absolvenți
Informații despre pregătirea disertației și programarea susținerii orale sunt furnizate la https://registrar.uconn.edu/doctoral-degree-programs/dissertation-information/.
Disertație de pregătire
Teza poate fi conformă cu unul dintre cele două formate generale:
- Schiță tradițională, cu capitole care pot include
- Introducere
- Revizuire de literatura
- Materiale si metode
- Rezultate și discuții
- concluzii si recomandari
- Referințe
- Compilare de manuscrise pe hârtie de jurnal
În acest caz, fiecare lucrare de jurnal este un capitol separat, cu conținutul său prezentat ca subcapitole. Pe lângă manuscrise ar trebui pregătite un capitol introductiv și un capitol de concluzii. Acestea vor explica firul comun dintre lucrări, în ceea ce privește rațiunea și metodologia (capitolul introductiv) și concluziile și recomandările generale (capitolul de concluzii).
Cerința de absolvire a programului ENVE de a produce trei lucrări de reviste (una acceptată/publicată, una în revizuire și una în pregătire finală) face opțiunea B mai atractivă. Cu toate acestea, formatul disertației rezultă din acordul dintre consilierul major și doctoratul. candidat.
O copie electronică și una tipărită a disertației trebuie să fie trimise la Școala Absolventă. Informațiile sunt furnizate în formularul Lista de verificare pentru trimiterea disertației și pe site-ul web Digital Commons http://digitalcommons.uconn.edu/dissertations/guidelines.html
Orientările de formatare sunt furnizate în https://registrar.uconn.edu/doctoral-degree-programs/dissertation-specifications/.
Apărare orală
Înainte de a putea programa apărarea orală, trebuie să obțineți aprobarea provizorie a disertației de la toți membrii comitetului consultativ. Este sfătuit să distribuiți proiectul de lucru al disertației cu cel puțin o lună înainte de data dorită a susținerii, deoarece sunt necesare cel puțin două săptămâni pentru a anunța susținerea și încă o săptămână ar trebui extinsă comisiei pentru revizuire.
Susținerea orală a dizertației trebuie anunțată public prin intermediul Calendarului de evenimente online al Universității cu cel puțin două (2) săptămâni înainte de data susținerii. Pentru anunturi, contactati Diana Boucher. Ar trebui să rezervați CAST 306 cu mult timp înainte pentru a vă asigura disponibilitatea. Furnizați Dianei titlul, data și ora, lista membrilor comitetului consultativ și rezumatul pentru apărare. Pentru calendarul evenimentelor UConn, instrucțiunile sunt furnizate în linkul Informații despre disertație furnizat mai sus.
În acest moment, aprobarea electronică tentativă a disertației și o copie electronică de lucru a întregii disertații trebuie depuse la Școala Absolventului.
Nu mai puțin de cinci (5) membri ai facultății, inclusiv toți membrii comitetului consultativ al candidatului, trebuie să participe la examenul final.
Apărarea orală cuprinde trei secțiuni:
- Prezentarea orală a conținutului disertației (~45 min)
- Întrebări din partea publicului larg prezent (~15 min)
- Întrebări din partea comitetului consultativ în ședință închisă (~30 min).
În urma ultimei secțiuni, candidatul este scuzat și comisia se întrunește pentru a decide asupra rezultatului apărării. Decizia de a promova apărarea orală trebuie să fie unanimă. Candidatul câștigător trebuie să aibă pregătite următoarele documente pentru a obține semnături de la toți membrii comisiei:
- Două copii ale copertei disertației, tipărite pe hârtie albă de 20 sau 24 lb bumbac 25%.
- Două copii ale Raportului privind Raportul final de examinare. O copie va fi trimisă la Școala Absolventă și una va fi păstrată de consilierul dumneavoastră principal.
Rezultatul programului
- An ability to identify, formulate, and solve complex engineering problems by applying principles of engineering, science, and mathematics
- An ability to apply engineering design to produce solutions that meet specified needs with consideration of public health, safety, and welfare, as well as global, cultural, social, environmental, and economic factors
- An ability to communicate effectively with a range of audiences
- An ability to recognize ethical and professional responsibilities in engineering situations and make informed judgments, which must consider the impact of engineering solutions in global, economic, environmental, and societal contexts
- An ability to function effectively on a team whose members together provide leadership, create a collaborative and inclusive environment, establish goals, plan tasks, and meet objectives
- An ability to develop and conduct appropriate experimentation, analyze and interpret data, and use engineering judgment to draw conclusions
- An ability to acquire and apply new knowledge as needed, using appropriate learning strategies.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.