Keystone logo
University of Camerino the international School of Advanced Studies

University of Camerino the international School of Advanced Studies

University of Camerino the international School of Advanced Studies

Introducere

Școala Internațională de Studii Avansate

UNICAM a instituit o Școală Internațională de Studii Avansate cu scopul de a crește internaționalizarea educației doctorale.

  • Școala Internațională de Studii Avansate planifică, organizează, coordonează cursurile pentru a obține titlul de doctorat.
  • Cursul de doctorat este de trei ani, cu o teză finală care urmează să fie scrisă în limba engleză, care va fi susținută în fața unei comisii de examinare finală, formată din profesori din domeniile științifice relevante. Aceasta trebuie să includă cadre universitare și alți experți (de exemplu, de la centre de cercetare sau întreprinderi), dintre care majoritatea nu provin de la Universitatea din Camerino și cel puțin un non-italian.
  • În plus față de pregătirea tezei finale, candidații la doctorat sunt așteptați să participe la activități de formare organizate de SAS, toate în limba engleză, pentru a dobândi abilități transferabile (cum ar fi abilități de comunicare, dezvoltarea carierei de cercetare, managementul cercetării și finanțarea proiectelor, metodologice competențe) și formare doctorală în cooperare cu industria și alte sectoare relevante pentru ocuparea forței de muncă.
  • Este încurajată efectuarea unor cercetări în laboratoare publice sau private externe universității gazdă.
  • Pentru a obține calificarea finală, ar trebui să existe cel puțin șase luni de experiență la o instituție de cercetare sau de învățământ superior diferită de Universitatea din Camerino și, eventual, nu italiană.
  • Cele șapte principii pentru formarea doctorală inovatoare stau la baza programelor noastre de cercetare.

Șapte principii pentru formarea doctorală inovatoare

1. Excelență în cercetare

Străduirea pentru o cercetare excelentă este fundamentală pentru toată educația doctorală și de aici rezultă toate celelalte elemente. Sunt necesare standarde academice stabilite prin proceduri de evaluare inter pares și medii de cercetare care reprezintă o masă critică. Noua generație academică ar trebui să fie instruită pentru a deveni creatori, critici și autonome în ceea ce privește asumarea riscurilor intelectuale, depășind limitele cercetării de frontieră.

2. Mediu instituțional atractiv

Candidații la doctorat ar trebui să găsească condiții bune de lucru pentru a-i permite să devină cercetători independenți care își asumă responsabilitatea într-un stadiu incipient pentru sfera, direcția și progresul proiectului lor. Acestea ar trebui să includă oportunități de dezvoltare a carierei, în conformitate cu Carta europeană a cercetătorilor și Codul de conduită pentru recrutarea cercetătorilor.

3. Opțiuni de cercetare interdisciplinară

Pregătirea doctorală trebuie să fie încorporată într-un mediu și o cultură de cercetare deschise pentru a se asigura că orice oportunități adecvate de fertilizare încrucișată între discipline pot încuraja amploarea necesară și abordarea interdisciplinară.

4. Expunerea la industrie și la alte sectoare relevante ale ocupării forței de muncă

Termenul „industrie” este utilizat în sensul cel mai larg, incluzând toate domeniile viitorului loc de muncă și angajament public, de la industrie la afaceri, guvern, ONG-uri, organizații de caritate și instituții culturale (de exemplu, muzea). Aceasta poate include destinații de plasare în timpul instruirii în cercetare; finanțare comună; implicarea non-universitarilor din industria relevantă în informarea / predarea predării și supravegherii; promovarea contribuției financiare a industriei relevante la programele de doctorat; încurajarea rețelelor de absolvenți care pot sprijini candidatul (de exemplu scheme de mentorat) și programul, precum și o gamă largă de activități de transfer de persoane / tehnologie / cunoștințe.

5. Rețele internaționale

Formarea doctorală ar trebui să ofere oportunități pentru crearea de rețele internaționale, adică prin cercetare colaborativă, co-tutelă, diplome duale și comune. Mobilitatea ar trebui încurajată, fie prin conferințe, vizite scurte de cercetare și detașări sau sejururi mai lungi în străinătate.

6. Instruirea abilităților transferabile

„Competențele transferabile sunt abilități învățate într-un context (de exemplu, cercetare), care sunt utilizate în altul (de exemplu, viitorul loc de muncă, indiferent dacă este vorba de cercetare, afaceri etc.). Acestea permit aplicarea și dezvoltarea competențelor legate de subiect și cercetare. Abilitățile transferabile pot fi dobândite prin instruire sau prin experiență de muncă ”. Este esențial să vă asigurați că suficient de mulți cercetători au competențele cerute de economia bazată pe cunoaștere. Exemplele includ comunicarea, munca în echipă, antreprenoriatul, managementul proiectelor, DPI, etică, standardizare etc.

Afacerile ar trebui, de asemenea, să fie mai implicate în dezvoltarea curriculumului și în formarea doctorală, astfel încât abilitățile să corespundă mai bine nevoilor industriei, bazându-se pe activitatea Forumului universitar de afaceri și pe rezultatele proiectului EUA DOC-CAREERS. Există exemple bune de abordări interdisciplinare în universități care reunesc abilități care variază de la cercetare la abilități financiare și de afaceri și de la creativitate și proiectare la abilități interculturale.

7. Asigurarea calității

Procedurile de responsabilitate trebuie stabilite pe baza cercetării educației doctorale și, din acest motiv, acestea ar trebui dezvoltate separat de asigurarea calității în primul și al doilea ciclu.

Scopul asigurării calității în educația doctorală ar trebui să fie îmbunătățirea calității mediului de cercetare, precum și promovarea unor proceduri transparente și responsabile pentru subiecte precum admiterea, supravegherea, acordarea titlului de doctor și dezvoltarea carierei. Este important să subliniem că nu este vorba despre asigurarea calității doctoratului. în sine, mai degrabă procesul sau ciclul de viață, de la recrutare până la absolvire.

Acreditări

Acreditat EFMD EquisAcreditat AMBAAcreditat AACSB

Locații

  • Camerino

    International School of Advanced Studies Polo di Alta Formazione Via Gentile III da Varano, 62032, Camerino

Întrebări