
Doctorat in
Doctorat în leadership educațional și studii politice University of Texas Arlington

Introducere
Prezentare generală
Doctoratul în leadershipul educațional provoacă înțelepciunea convențională conform căreia K-12 și învățământul secundar sunt lumi diferite, aducând laolaltă cercetători și studenți de la toate nivelurile educației pentru a lucra și a studia împreună cu scopul de a aborda barierele sistemice care împiedică atât de mulți indivizi să-și atingă potențialul maxim .
Despre programul
- Studenții primesc o bază largă în conducerea și politica K-16.
- Candidații fac parte dintr-o cohortă pe parcursul cursurilor necesare, ducând la disertație.
- Deoarece majoritatea studenților din program lucrează cu normă întreagă, li se cere să ia doar șase ore de credit absolvent pe semestru.
- Cursurile necesare sunt oferite luni și joi seara.
- Există 10 cursuri de bază obligatorii oferite în cinci semestre consecutive (inclusiv prima vară).
- De asemenea, studenții iau șase cursuri elective înainte de a începe disertația.
- Majoritatea studenților finalizează programul în patru până la cinci ani.
- Piesa BA-Ph.D oferă o modalitate pentru studenții de masterat de a începe studiile doctorale mai devreme.
Curriculum
1. Metodele de cercetare de bază (15 ore)
- EDAD 6304 - Proiectare și metodologie de cercetare cantitativă K-16 - 3
- EDAD 6310 - Metode statistice - 3
- EDAD 6315 - Metode statistice avansate - 3
- EDAD 6318 - Metode calitative avansate - 3
- EDAD 6308 - Proiectare și metodologie de cercetare calitativă - 3
2. Cursuri de conținut de bază (15 ore)
- EDAD 6301 - Introducere în studiile doctorale K-16 - 3
- EDAD 6325 - K-16 Filosofie și istorie Politica de cercetare - 3
- EDAD 6330 - Cercetarea analizei politicii și legii K-16 - 3
- EDAD 6342 - K-16 Organizational & Leadership Theory Research - 3
- EDAD 6343 - Istorie, contexte sociale și culturale ale educației - 3
3. Cursuri elective (18 ore)
- EDAD 6391 - Cercetare independentă - 3
- EDAD 6392 - Subiecte selectate K-16 Cercetarea politicii educaționale - 3
4. Disertație (minimum 18 ore) selectată dintre:
- EDAD 6399 - Disertație 3
- EDAD 6699 - Disertație - 6
* Studenții vor continua să se înscrie în ore de disertație până când disertația este finalizată și aprobată de comisia lor.
5. Apărarea finală a disertației
- EDAD 7399 - Finalizarea doctoratului - 3
* Studenții trebuie să fie înscriși în EDAD 7399 termenul în care intenționează să apere disertația finală.

Oportunități de carieră
Programul este conceput pentru candidații care caută cariere în evaluarea instituțională, analiza politicilor, conducerea K-12, administrația învățământului superior, afacerile studenților sau profesorul.
De ce să ne alegeți?
- Singurul program din zonă cu focus K-16
- Sprijin puternic al cohortei
- Studenții desemnați profesori supraveghetori la admitere
- Elevii au desemnat un mentor coleg la admitere
Cerințe de admitere
Un număr select de solicitanți calificați sunt admiși la fiecare sesiune în programul bazat pe cohorte. Fiecare cohortă începe cursurile în timpul semestrului de toamnă. Liniile directoare specifice pentru aplicarea la acest program se găsesc pe site-ul web al departamentului. Admiterea în acest program este foarte competitivă. Comitetul de admitere departamental ia în considerare experiențele educaționale anterioare, experiențele anterioare de lucru, scorurile GRE, o declarație de interes, referințe profesionale și așa mai departe. Respectarea standardelor de admitere nu garantează admiterea la program.
În plus față de cerințele generale de admitere ale Biroului de studii postuniversitare, solicitanții trebuie să îndeplinească următoarele cerințe pentru admiterea necondiționată.
- Masterat în educație sau alt domeniu adecvat pentru doctoratul în leadership educațional și studii politice.
- Nota minimă medie de 3,5 dintr-un posibil 4,0 de la masterat.
- Solicitanții cu succes pentru admiterea necondiționată sunt așteptați să prezinte cel puțin două dintre următoarele trei scoruri pentru examenul de studii postuniversitare (GRE): (1) punctaj verbal minim de 153, (2) punctaj cantitativ de 144 și (3) punctaj minim analitic scris de 4 sau echivalent.
- Solicitanții care nu îndeplinesc cerința de punctaj minim pentru un test standardizat vor fi luați în considerare pentru statutul de admitere probatorie atunci când alți factori sunt luați în considerare într-o revizuire holistică.
- Un punctaj minim de 79 la testul de limba engleză ca limbă străină pe Internet (TOEFL iBT) pentru solicitanții a căror limbă maternă nu este engleza.
- Se recomandă cel puțin trei ani de experiență documentată într-un mediu de lucru în care responsabilitatea profesională primară la orice nivel a fost educația (de exemplu, predarea, administrarea, dezvoltarea curriculumului, dezvoltarea profesională, învățământul postliceal, setările guvernamentale sau din sectorul privat).
- Admiterea este foarte competitivă. Respectarea standardelor de admitere nu garantează admiterea la program.
- Solicitanților care au fost suspendați sau expulzați de la Universitatea Texas din Arlington sau de la orice altă universitate sau program din alte motive decât cele academice li se poate refuza admiterea sau readmisia la un program de pregătire a educatorilor din Colegiul Educației.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.