Doctoratul in formarea de cercetare în domeniul resurselor pedagogice și procesele de învățare la grădiniță și școală
DURATA
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
Solicitați taxe de școlarizare
FORMAT DE STUDIU
În campus
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Doctorat în formare în cercetare în resurse pedagogice și procesele de învățare la grădiniță și școală
USN ofera un doctorat în formare de cercetare în domeniul resurselor pedagogice și a proceselor de învățare la grădiniță și la școală. Programul a fost acreditat în toamna anului 2012.
Programul trebuie:
- Să fie în prim-planul cunoașterii în domeniul cercetării naționale și internaționale privind resursele pedagogice și semnificația lor pentru procesele de învățare și rezultatele la grădiniță, școală și de formare a cadrelor didactice
- Să contribuie la dezvoltarea teoriei și a cunoștințelor relevante pentru practica profesională în grădinițe și școli
- Să contribuie la analiza, dezvoltarea și reformarea practicilor stabilite în domeniul pedagogic
se concentreze profesionale
Profilul programului constă în științele educației și știința textului. Resurse pedagogice "se referă la manuale tradiționale și alte materiale care sunt utilizate în educație, precum și alte tipuri de resurse, cum ar fi: conversații și interacțiunile; simboluri și limbaj; forme de exprimare, cum ar fi dans, mișcare, film și muzică; precum și metodele de predare și evaluare. Conceptul de învățare este înrădăcinată într-o abordare socio-cultural larg, care se concentrează pe ambele procese de învățare individuale și colective, precum și relațiile dintre cultură, activitate și învățare.
Planul de program
Planul de Programul analizează trei domenii:
- modul în care resursele de învățare sunt incluse în activitățile care au loc la grădiniță, școală și formarea cadrelor didactice
- modul în care aceste resurse de învățare sunt utilizate și transformate prin procese individuale și colective de învățare
- dezvoltarea, testarea și analiza resurselor pedagogice
Cererea pentru persoanele cu competență nivelul de profesor asociat este în creștere. Acest lucru a deschis ambele posturi didactice și de cercetare la colegii si posturi la institute de cercetare.
Management necesită, de asemenea, o creștere a personalului cu competențe de cercetare legate de grădiniță, școală și formarea cadrelor didactice.
Admitere
Posturile vacante sunt publicate pe site-ul nostru. Admiterea necesită o diplomă de master, în mod normal, cu un grad de B sau mai bine. Solicitanții cu finanțare externă sunt admise în mod continuu. Aplicațiile vor fi procesate în ședința de bord viitoare, în mod normal, în termen de două până la trei luni de la depunere.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Doctor în filosofie în învățământ
- Ragusa, Italia