Keystone logo
Universidade Santiago de Compostela Doctorat în psihologia muncii și organizaționale, juridico-criminalistică și psihologia consumatorilor și a utilizatorilor
Universidade Santiago de Compostela

Doctorat în psihologia muncii și organizaționale, juridico-criminalistică și psihologia consumatorilor și a utilizatorilor

3 Years

Spaniolă, Galician

La zi

Solicitați termenul limită de aplicare

Oct 2025

EUR 200 / per year

În campus

Introducere

Acest program de doctorat își propune să ofere instruire și teză de excelență în domeniile Psihologiei Muncii și Organizației, Psihologiei juridice și criminalistice și Psihologiei consumatorilor și a utilizatorilor. Cercetarea și inovarea constituie baza dezvoltării acestei zone incipiente, oferind cercetătorilor o pregătire specializată cu perspective profesionale magnifice.

Programul de doctorat în psihologia muncii și organizaționale, juridico-criminalistică și psihologia consumatorilor și a utilizatorilor își propune să ofere instruire și teză de excelență în trei domenii:

  1. Psihologia muncii și a organizațiilor , pe probleme precum ocuparea forței de muncă, bunăstarea individuală și organizațională, echipele de lucru, managementul resurselor umane, justiția, egalitatea și nediscriminarea, evaluarea riscurilor psihosociale și a sănătății ocupaționale, predicția performanței, tehnicile de măsurare și în general în aplicațiile psihologiei la locul de muncă, resurselor umane și sănătății ocupaționale.
  2. Psihologie juridică și criminalistică , pe probleme precum gestionarea și soluționarea conflictelor, în mediere cu îndrumare de la Justiția terapeutică; în psihologia juridică a familiei și a minorilor; în victimologie, în studiul psihosocial al comportamentului violent, în violența domestică și de gen; în intervenția socială și comunitară, în prevenirea și intervenția în neadaptarea socială, în luarea deciziilor legale, în psihologia mărturiei, în psihologia penală și penitenciară, în neglijarea, abuzul și maltratarea copiilor.
  3. În ultimii ani, Psihologia consumatorilor și a utilizatorilor a devenit o linie de lucru cu un potențial enorm pentru profesioniștii și cercetătorii din domeniul psihologiei. Companiile și organizațiile legate de publicitate sau marketing, studii de piață și opinie recunosc enorma valoare pe care Psihologia o are în acest domeniu. De parcă acest lucru nu ar fi suficient, din partea serviciilor sociale și a instituțiilor publice din ce în ce mai mulți psihologi sunt implicați direct în proiectarea, dezvoltarea și evaluarea programelor, precum și în asigurarea calității acestora și satisfacția pacienților și a utilizatorilor. Cercetarea și inovarea constituie baza dezvoltării acestei zone incipiente, oferind cercetătorilor o pregătire specializată cu perspective profesionale magnifice.

domenii de cercetare

  • Psihologia muncii și a organizațiilor, resursele umane și sănătatea muncii
  • Psihologie juridică și criminalistică
  • Psihologia consumatorului și utilizatorului

Studenți ideali

Admitere

Curriculum

Rezultatul programului

Despre Școală

Întrebări