Doctorat în psihologia muncii și organizaționale, juridico-criminalistică și psihologia consumatorilor și a utilizatorilor
DURATA
3 Years
LIMBI
Spaniolă, Galician
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Oct 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 200 / per year
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Acest program de doctorat își propune să ofere instruire și teză de excelență în domeniile Psihologiei Muncii și Organizației, Psihologiei juridice și criminalistice și Psihologiei consumatorilor și a utilizatorilor. Cercetarea și inovarea constituie baza dezvoltării acestei zone incipiente, oferind cercetătorilor o pregătire specializată cu perspective profesionale magnifice.
Programul de doctorat în psihologia muncii și organizaționale, juridico-criminalistică și psihologia consumatorilor și a utilizatorilor își propune să ofere instruire și teză de excelență în trei domenii:
- Psihologia muncii și a organizațiilor , pe probleme precum ocuparea forței de muncă, bunăstarea individuală și organizațională, echipele de lucru, managementul resurselor umane, justiția, egalitatea și nediscriminarea, evaluarea riscurilor psihosociale și a sănătății ocupaționale, predicția performanței, tehnicile de măsurare și în general în aplicațiile psihologiei la locul de muncă, resurselor umane și sănătății ocupaționale.
- Psihologie juridică și criminalistică , pe probleme precum gestionarea și soluționarea conflictelor, în mediere cu îndrumare de la Justiția terapeutică; în psihologia juridică a familiei și a minorilor; în victimologie, în studiul psihosocial al comportamentului violent, în violența domestică și de gen; în intervenția socială și comunitară, în prevenirea și intervenția în neadaptarea socială, în luarea deciziilor legale, în psihologia mărturiei, în psihologia penală și penitenciară, în neglijarea, abuzul și maltratarea copiilor.
- În ultimii ani, Psihologia consumatorilor și a utilizatorilor a devenit o linie de lucru cu un potențial enorm pentru profesioniștii și cercetătorii din domeniul psihologiei. Companiile și organizațiile legate de publicitate sau marketing, studii de piață și opinie recunosc enorma valoare pe care Psihologia o are în acest domeniu. De parcă acest lucru nu ar fi suficient, din partea serviciilor sociale și a instituțiilor publice din ce în ce mai mulți psihologi sunt implicați direct în proiectarea, dezvoltarea și evaluarea programelor, precum și în asigurarea calității acestora și satisfacția pacienților și a utilizatorilor. Cercetarea și inovarea constituie baza dezvoltării acestei zone incipiente, oferind cercetătorilor o pregătire specializată cu perspective profesionale magnifice.
domenii de cercetare
- Psihologia muncii și a organizațiilor, resursele umane și sănătatea muncii
- Psihologie juridică și criminalistică
- Psihologia consumatorului și utilizatorului
Galerie
Studenți ideali
Profil de intrare fără complemente de formare:
1) Absolvenți și diplomați în Psihologie și Relații de Muncă și Resurse Umane și alte calificări care vor urma un master în:
- Psihologie
- Departamentul de Resurse Umane
- Științe ale muncii
- Criminologie
- Directia Muncii
2) Studenții cu diplomă DEA sau echivalentă obținută prin programe de Psihologie și Relații de Muncă și Resurse Umane, în special cei care au obținut DEA prin Programul de Doctorat în Psihologie Socială și aplicat la contextele organizaționale și politico-juridice ale Universității din Santiago de Compostela .
Admitere
Curriculum
activități de formare
- Manipularea avansată a manualului de publicații american E3011A01
- Curs despre stilul de redactare a tezei, articolelor și alte sisteme de diseminare a rezultatelor cercetării E3011A02
- Software statistic avansat E3011A03
- Căutare în baze de date și alte sisteme de înregistrare și informații științifice E3011A04
- Prezentări publice pentru diseminarea rezultatelor cercetării E3011A05
- Seminarii de cercetare E3011A06
- Etica si deontologia pentru cercetarea stiintifica a comportamentului si organizatiilor E3011A07
- Sejururi de cercetare în centre de cercetare internaționale E3011A08
- Congrese, conferințe și conferințe naționale și internaționale E3011A09
- Elaborarea planurilor individuale de carieră E3011A10
Complementări de antrenament
- Managementul prevenirii riscurilor profesionale P3042103
- Audit socio-muncă P3042201
- Politici socio-muncă P3042206
- Comportament organizatoric P3291101
- Psihologie penala si penitenciara P3291102
- Metode de metaanaliza și alte tehnici de cercetare aplicată P3291104
- Selectarea si evaluarea resurselor umane P3291203
- Psihologia juridică și criminalistică a minorilor și familiilor P3291209
- Psihologie juridică și criminalistică în domeniul penal, civil și social P3291210
- Metode de metaanaliza și alte tehnici de cercetare aplicată P3421104
- Metodologie avansată în cercetarea socială P3421201
- Selectarea si evaluarea resurselor umane P3421203
În cazul altor tipuri de profiluri diferite de cele anterioare, Comisia Academică va evalua fiecare caz individual. Se va lua în considerare posibilitatea de a solicita pregătire suplimentară (maximum până la 15 ECTS).
Rezultatul programului
Doctoratul în Psihologia Muncii și Organizațională, Juridic-Legale și Consumatorului și Utilizatorului își propune să ofere pregătire și teză de excelență în trei domenii:
a) Psihologia muncii și a organizațiilor, pe teme precum angajarea, bunăstarea individuală și organizațională, echipele de muncă, managementul resurselor umane, justiția, egalitatea și nediscriminarea, evaluarea riscurilor psihosociale și sănătatea ocupațională, predicția performanței, tehnicile de măsurare și în general în aplicațiile psihologiei în muncă, resurse umane și sănătatea muncii;
b) Psihologie juridică și criminalistică, pe teme precum violența, mărturia, luarea deciziilor juridice, psihologia juridică a minorilor și a familiei, juriul, victimologia, justiția terapeutică, medierea în context juridic, psihologia penală și penitenciară și interacțiunea dintre psihologie și lege;
c) Psihologia Consumatorului și Utilizatorului, în teme precum modelarea comportamentului consumatorului, psihologia utilizatorului, imaginea mărcii, construcția indicatorilor de eficiență, managementul calității și în subiecte legate de comportamentul consumatorului și utilizatorului.