Cercetare Degrees (MPhil / PhD) în religii și filosofii
SOAS University of London
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 4.670 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* taxe cu normă întreagă pe an universitar: Marea Britanie / UE 4.396 £; În străinătate 17.967 lire sterline. Taxe part-time pe an universitar: Marea Britanie / UE 2.198 GBP; În străinătate 8.984 lire sterline
Introducere
Mod de participare: Full-time sau Part-time
Departamentul Religii și Filozofii SOAS oferă un mediu de cercetare vibrant, stimulant și interdisciplinar. Oferim supraveghere individuală a cercetării într-o mare varietate de tradiții religioase și subiecte comparative și interdisciplinare. Supraveghetorii sunt experți în domeniile lor și sunt familiarizați cu religiile, culturile, limbile și zonele geografice în care se specializează.
În plus față de supravegherea individuală, Departamentul oferă instruire în domeniul cercetării la diferite niveluri: un atelier de scriere obligatoriu de cercetare care pregătește studenții din anul 1 MPhil pentru actualizarea lor la nivel de doctorat; un seminar săptămânal pentru doctoranzii din anii 2 și 3 pentru a discuta despre lucrările în curs și a primi feedback înainte de a-și depune teza; un seminar departamental de cercetare în care atât personalul, cât și studenții prezintă lucrări despre proiectele de cercetare și le discută într-un cadru interdisciplinar. Studenții au, de asemenea, posibilitatea de a participa la seminarii, prelegeri și conferințe oferite de diferitele centre de specialitate referitoare la domeniile lor specifice. Aceste centre organizează serii de conferințe de seară, workshop-uri și conferințe care găzduiesc vorbitori care vizitează alte universități din Marea Britanie, Europa și la nivel mondial.
Pe măsură ce vă gândiți să începeți doctoratul cu noi, vă invităm să contactați un supervizor potențial în zona dvs. de interes, în mod ideal cu primul proiect al propunerii dumneavoastră de proiect. Acest membru al personalului vă va sfătui cu privire la proiectul dvs. și la orice întrebări pe care ați putea avea înainte de a vă depune cererea.
Structura
Un grad de doctorat SOAS trebuie finalizat în maximum patru ani. Un proiect al tezei trebuie să fie gata la sfârșitul anului 3; în cursul anului 4 studentul are statut de continuitate, denumit și "o extindere a scrisului"; teza finalizată trebuie depusă până la data de 15 septembrie a anului 4 al înregistrării.
Toți studenții de cercetare din primul an sunt înregistrați pentru statutul de MPhil. Rezultatul unei mini-viva la sfârșitul termenului 3, condus de cei trei membri ai comisiei de supraveghere a studenților, stabilește dacă vor fi (a) modernizați la statutul de candidat la doctorat, (b) vor continua ca candidați MPhil, (c) trebuie să își revizuiește propunerea sau d) ar trebui să înceteze înregistrarea.
În primul an, studenții își dezvoltă proiectele și planurile de cercetare specifice, în consultare cu cei trei membri ai comitetului lor de supraveghere. Supravegherea individuală, atelierul obligatoriu de cercetare a departamentelor de cercetare și cursurile generale de scriere de bază ajută studenții să pregătească materialele de depunere a actualizării, care trebuie trimise până la termenul limită de depunere în luna mai.
Cerințe de la an la an pentru studenții full-time MPhil și doctorat
Primul an
În timpul Primului An, studentul rafinează propunerea de cercetare și decide împreună cu Comitetul său de Supraveghere dacă proiectul de cercetare ar trebui să fie îndreptat către obiectivul unui MPhil sau al unui doctorat. Studenții care doresc să lucreze pentru doctorat trebuie să treacă procesul de actualizare a înregistrării de la MPhil la candidatura de doctorat. Acestea trebuie să furnizeze următoarele pentru Comitetul de Supraveghere până la data limită de mai (data exactă tbc de către Registrul SOAS ):
- Anul 1-3 / 4: Procesul-verbal al ședințelor de supraveghere trebuie să fie înregistrat de către student pe jurnalul Moodle.
- Termenul 1-2: Dovada participării obligatorii a atelierului de cercetare MPhil / doctorat (SRRESWRIT_N1 / 01).
- În termenul 2: Pre-circulație și prezentare orală scurtă a unui proiect de capitol al prezentării de actualizare (10.000 de cuvinte) pentru discuție în cadrul Atelierului de cercetare MPhil / doctorat
- Actualizarea trimiterii a 20.000 de cuvinte în luna mai către cei trei supraveghetori și tutorele cercetării prin PDF într-un atașament de e-mail:
- Introducere (inclusiv literatura de revizuire, surse
- capitolul principal de proiect.
- declarație privind etica cercetării în cazul muncii de teren.
- Procedura actualizării viva la SoR este următoarea:
- Cei trei supraveghetori redactează rapoarte individuale asupra documentelor transmise și le transmit între ei înainte de viva de actualizare.
- Mini mini-viva de 1 oră se ține cu candidatul și cu cei trei supraveghetori ai săi în mai / iunie.
- Comitetul de supraveghere ajunge la o hotărâre colectivă și înregistrează și semnează formularul de actualizare în consecință (și formularul de revizuire a eticii dacă „da” este bifat de către candidat în formularul de actualizare).
- Decizia va fi comunicată candidatului oral imediat după viva.
- Supraveghetorul principal transmite candidatului un rezumat scris al celor trei rapoarte individuale, care conțin feedback valabil.
Anul doi - Lucrări de teren sau colectare de date
După o actualizare reușită la statutul de MPhil / doctorat, studenții pot pleca în străinătate pentru a lucra pe teren sau pentru a face cercetări în bibliotecile locale. În cursul celui de-al doilea an lucrează studenții la materialul lor sursă, fie că este format din texte, interviuri, sondaje sau surse vizuale etc.
- Rapoarte periodice trebuie transmise supraveghetorului, prin e-mail sau în persoană. Ceilalți membri ai comitetului de cercetare trebuie să fie informați, de asemenea.
- În mod normal, va fi finalizat un al doilea capitol principal.
Anul trei - completarea proiectului complet
Pe parcursul celui de-al treilea an de doctorat, trebuie să scrie un proiect de teză. Acest proiect trebuie să fie gata la sfârșitul anului pentru a trece la statutul de continuare în anul 4.
- Prezentare necesară la seminarul de cercetare doctorat / MPhil.
- Cererea pentru statutul de continuare necesită depunerea unui proiect de teză la sfârșitul anului 3 împreună cu formularul de aprobare a continuării (cel târziu la 31 august).
- Toți cei trei membri ai comitetului de supraveghere au citit proiectul și oferă feedback în scris. Toți membrii comisiei semnează Formularul de extindere a redactării (descărcați document | pdf) dacă Comitetul este convins că proiectul de teză poate fi dezvoltat într-o teză de calitate demnă de prezentat pentru examinare în anul universitar următor. Data finală de depunere este 15 septembrie.
Elevul va avea apoi voie să se înregistreze la extinderea statutului de redactare (continuare) în anul 4, la taxe reduse pe parcursul anului 4, presupunând că sunt necesari 4 ani pentru finalizarea tezei.
Experiența didactică poate fi disponibilă în anul doi sau trei, în funcție de nevoile departamentului.
Anul patru - Finalizarea și depunerea tezei
Teza trebuie finalizată și depusă până la sfârșitul anului 4 cel târziu la 15 septembrie.
La viva (examenul de teză), examinatorii urmăresc să confirme:
- că s-au mulțumit că teza este cu adevărat opera candidatului;
- că teza constituie o contribuție distinctă la cunoașterea subiectului și oferă dovezi de originalitate prin:
- descoperirea unor fapte noi; și / sau
- exercitarea puterii critice independente
- că teza este satisfăcătoare în ceea ce privește prezentarea literară;
- că teza este de standard pentru a merita publicarea integrală sau parțială sau într-o formă revizuită.
Notă importantă
Informațiile de pe pagina programului reflectă structura programului dorită în raport cu sesiunea academică dată.
Admisiuni de cercetare și aplicații
Salutăm aplicațiile de la studenți calificați care dețin un bun nivel de master (sau echivalent de peste mări) într-un subiect relevant pentru diplomele de cercetare la SOAS . Cererile trebuie depuse online.
Este important să depuneți o cerere înainte de începerea anului universitar în care doriți să vă înscrieți pentru a ne permite timpul pentru procesarea cererii dvs. Dacă solicitați burse, se pot aplica termene anterioare.
Programul de doctorat SOAS este competitiv, iar solicitanții ar trebui să aibă un bilanț al realizărilor academice ridicate și o propunere viabilă care să contribuie la interesele de cercetare ale departamentului. Vă rugăm să rețineți: descurajăm aplicațiile pur speculative. Cererile de cercetare interdisciplinară sunt binevenite, dar poate fi depusă o singură cerere la un departament.
Cerințe de intrare în limba engleză necondiționate
Solicitanții care necesită o viză de nivel 4 pentru a studia în Marea Britanie trebuie să furnizeze un certificat academic UKVI IELTS de la un centru de testare aprobat UKVI.
Solicitanții internaționali care necesită o viză de nivel 4 pentru a studia în Marea Britanie
Test | Intrare necondiționată | Intrare necondiționată cu suport în sesiune |
IELTS (Academic) | 7,0 în general sau mai mare, cu 7,0 în sub-scoruri. | 7.0 în general sau mai mare, cu cel puțin 6,5 în sub-scoruri |
Solicitanții SEE și UE
Test | Intrare necondiționată | Intrare necondiționată cu suport în sesiune |
IELTS (Academic) | 7,0 total sau mai mare, cu 7,0 în fiecare sub-punctaj. | 7.0 în general sau mai mare, cu cel puțin 6,5 în sub-scoruri. |
TOEFL IBT | 105 total sau mai mare, cu minimum 25 în sub-scoruri. | 105 în general cu minim 22 în sub-scoruri. SAU 100 în general cu minimum 25 în scris și 22 în alte sub-scoruri. |
Test Pearson de engleză (academic) | 75 total sau mai mare, cu minimum 70 în sub-scoruri. | 70 total sau mai mare, cu un minim de 65 în sub-scoruri. |
Galerie
Admitere
Curriculum
Structura
O diplomă de doctorat SOAS trebuie finalizată în maximum patru ani. O schiță a tezei trebuie să fie gata la sfârșitul anului 3; în timpul anului 4, studentul este în statutul de continuare, denumit și „prelungire a redactării”; teza finalizată trebuie depusă până la data de 15 septembrie a anului 4 de înscriere.
Toți studenții din primul an de cercetare sunt înregistrați pentru statutul MPhil. Rezultatul unei mini-vive la sfârșitul trimestrului 3 condusă de cei trei membri ai comisiei de supraveghere a studentului determină dacă aceștia vor fi (a) trecuți la statutul de doctorand, (b) continuă ca candidați MPhil, (c) trebuie să își revizuiește propunerea sau (d) ar trebui să înceteze înregistrarea.
În primul an, studenții își dezvoltă proiectele și planurile de cercetare specifice în consultare cu cei trei membri ai comitetului lor de supraveghere. Supravegherile individuale, atelierul obligatoriu de scriere a cercetării departamentale și cursurile generice de scriere de bază îi ajută pe studenți să își pregătească materialele de depunere de upgrade care trebuie trimise până la data limită de depunere din mai.
Cerințe an de an pentru studenții de cercetare MPhil și doctoranzi cu normă întreagă
Primul an
În primul an, studentul perfecționează propunerea de cercetare și decide împreună cu Comitetul său de supraveghere dacă proiectul de cercetare ar trebui să fie îndreptat către obiectivul unei diplome de MPhil sau de doctorat. Studenții care doresc să lucreze pentru a obține un doctorat trebuie să treacă procesul de actualizare a înscrierii de la MPhil la candidatura de doctorat. Aceștia trebuie să furnizeze următoarele Comitetului de Supraveghere până la termenul limită din mai (data exactă stabilită de către Registrul SOAS ):
- Anul 1-3/4: Procesele-verbale ale întâlnirilor de supraveghere trebuie să fie înregistrate de către student în jurnalul Moodle pe tot parcursul.
- Termenul 1-2: Dovada participării obligatorii la Atelierul de cercetare MPhil/PhD (SRRESWRIT_N1/01).
- În Termenul 2: Pre-circulație și prezentare orală scurtă a unui capitol preliminar al propunerii de actualizare (10.000 de cuvinte) pentru discuție în cadrul Atelierului de cercetare MPhil/PhD
- Actualizarea trimiterii de 20.000 de cuvinte în mai către cei trei supraveghetori și tutorele de cercetare prin PDF într-un atașament de e-mail:
- Introducere (inclusiv revizuirea literaturii, surse și metodologie, schița capitolului, planul cercetării și programul de timp, schița de bibliografie).
- proiect de capitol de bază.
- declarație privind etica cercetării în cazul muncii de teren.
- Procedura de actualizare viva la SoR este următoarea:
- Cei trei supraveghetori redactează rapoarte individuale asupra documentelor depuse și le distribuie între ei înainte de upgrade viva.
- „Mini viva” de o oră se desfășoară cu candidatul și cei trei supervizori ai acestuia în mai/iunie.
- Comitetul de supraveghere ajunge la o hotărâre colectivă și înregistrează și semnează formularul de upgrade în consecință (și formularul de evaluare etică dacă candidatul bifează „da” în formularul de upgrade).
- Decizia va fi comunicată oral candidatului imediat după susținere.
- Supraveghetorul principal transmite candidatului un rezumat scris al celor trei rapoarte individuale, care conține feedback valoros.
Anul doi - lucru pe teren sau colectare de date
După o actualizare cu succes la statutul de MPhil/PhD, studenții pot pleca în străinătate pentru a face muncă de teren sau pentru a face cercetări în bibliotecile locale. În timpul celui de-al doilea an, studenții lucrează la materialul lor sursă, fie că acesta constă în texte, interviuri, sondaje sau surse vizuale etc.
- Rapoartele regulate trebuie transmise supervizorului, prin e-mail sau personal. Ceilalți membri ai comitetului de cercetare trebuie să fie ținuți la curent și ei.
- Un al doilea capitol principal va fi în mod normal finalizat.
Anul trei – Finalizarea proiectului complet
Pe parcursul celui de-al treilea an de doctorat, studenții trebuie să scrie o schiță a tezei lor. Acest proiect trebuie să fie gata la sfârșitul anului pentru a trece la statutul de continuare în anul 4.
- Prezentare obligatorie la Seminarul de cercetare de doctorat/MPhil.
- Cererea pentru statutul de continuare necesită depunerea unui proiect al tezei la sfârșitul anului 3 împreună cu formularul de aprobare de continuare (cel târziu la 31 august).
- Toți cei trei membri ai comitetului de supraveghere citesc proiectul și oferă feedback în scris. Toți membrii comisiei semnează Formularul de prelungire a redactării (descărcați doc | pdf) dacă Comisia este mulțumită că proiectul de teză poate fi dezvoltat într-o teză de o calitate demnă de depus pentru examinare în anul universitar următor. Data limită de depunere este 15 septembrie.
Studentului i se va permite apoi să se înregistreze la statutul de extindere a redactării (continuare) în anul 4 la taxe reduse în timpul anului 4, presupunând că sunt necesari 4 ani pentru a finaliza teza.
Experiența de predare poate fi disponibilă în anul doi sau trei, în funcție de nevoile departamentului.
Anul patru – Finalizarea și depunerea tezei
Teza trebuie finalizată și depusă până la sfârșitul anului 4 până la 15 septembrie.
La viva (examinarea tezei), examinatorii urmăresc să confirme:
- că s-au convins că teza este cu adevărat opera candidatului;
- că teza formează o contribuție distinctă la cunoașterea subiectului și oferă dovezi de originalitate prin:
- descoperirea unor fapte noi; și/sau
- exercitarea puterii critice independente
- că teza este satisfăcătoare în ceea ce privește prezentarea literară;
- că teza este de un standard care merită publicată integral sau parțial sau într-o formă revizuită.
Notă importantă
Informațiile de pe pagina programului reflectă structura programului prevăzută în raport cu sesiunea academică dată.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.