University of Camerino the international School of Advanced Studies

Introducere

Citește Descrierea Oficială

Școala Internațională de Studii Avansate

UNICAM a instituit o Școală Internațională de Studii Avansate, cu scopul de a spori internaționalizarea educației doctorale.

  • Școala Internațională de Studii Avansate planifică, organizează, coordonează cursurile pentru obținerea titlului de doctorat
  • Cursul de doctorat este de trei ani, cu o teză finală scrisă în limba engleză, care va fi apărată în fața unui Consiliu de examinare finală, alcătuit din profesori în domeniile științifice relevante. Acestea trebuie să includă cadre universitare și alți experți (de exemplu, din centre de cercetare sau întreprinderi), dintre care majoritatea nu provin de la Universitatea din Camerino și cel puțin unul non-italian.
  • Pe lângă pregătirea tezei finale, se așteaptă ca doctoranzii să participe la activitățile de instruire organizate de SAS, toate în limba engleză, pentru a dobândi abilități transferabile (cum ar fi abilitățile de comunicare, dezvoltarea carierei în cercetare, managementul cercetării și finanțarea proiectelor, competențe) și formarea doctorală în cooperare cu industria și alte sectoare relevante de ocupare a forței de muncă.
  • Realizarea unor cercetări în laboratoare publice sau private externe universității gazdă este puternic încurajată.
  • Pentru a obține calificarea finală, ar trebui să existe cel puțin șase luni de experiență într-o instituție de cercetare sau de învățământ superior diferită de Universitatea din Camerino și, eventual, nu din limba italiană.
  • Cele șapte principii pentru formarea doctorală inovatoare stau la baza programelor noastre de cercetare.

Șapte principii pentru formarea doctorală inovatoare

1. Excelența cercetării

Sustinerea unei cercetari excelente este fundamentala pentru toata educatia doctorala si, din acest motiv, toate celelalte elemente curg. Sunt necesare standarde academice stabilite prin proceduri de evaluare reciprocă și medii de cercetare care reprezintă o masă critică. Noua generație academică ar trebui să fie pregătită să devină factori intelectuali creativi, critici și autonomi, împingând granițele cercetării de frontieră.

2. Mediu instituțional atractiv

Candidații doctorali ar trebui să găsească condiții bune de lucru pentru a le permite să devină cercetători independenți, asumându-și responsabilitatea într-un stadiu incipient pentru scopul, direcția și progresul proiectului lor. Acestea ar trebui să includă oportunități de dezvoltare a carierei, în conformitate cu Carta Europeană a Cercetătorilor și cu Codul de conduită pentru recrutarea cercetătorilor.

3. Opțiunile de cercetare interdisciplinară

Formarea doctorală trebuie încorporată într-un mediu de cercetare și cultură deschisă pentru a se asigura că orice oportunități adecvate de fertilizare încrucișată între discipline pot favoriza abordarea amplă și interdisciplinară necesară.

4. Expunerea la industrie și alte sectoare relevante de ocupare a forței de muncă

Termenul "industrie" este utilizat în cel mai larg sens, incluzând toate domeniile viitoarelor locuri de muncă și implicarea publicului, de la industrie la afaceri, guvern, ONG-uri, organizații de caritate și instituții culturale (de exemplu, muzee). Acestea pot include plasamente în timpul formării în domeniul cercetării; finanțare comună; implicarea non-academică din industria relevantă în informarea / furnizarea de predare și supraveghere; promovarea contribuției financiare a industriei relevante la programele de doctorat; promovarea rețelelor de absolvenți care pot sprijini candidatul (de exemplu, schemele de mentorat) și a programului, precum și o gamă largă de activități de transfer de oameni / tehnologie / transfer de cunoștințe.

5. Rețele internaționale

Formarea doctorală ar trebui să ofere oportunități pentru rețeaua internațională, adică prin studii de colaborare, co-tutelle, diplome duale și comune. Mobilitatea ar trebui încurajată, fie prin conferințe, vizite scurte de cercetare, detașări, fie șederi mai lungi în străinătate.

6. Formarea abilităților transferabile

"Competențele transferabile sunt abilitățile învățate într-un singur context (de exemplu, cercetarea) care sunt folosite într-un altul (de exemplu, angajarea viitoare, fie că este vorba despre cercetare, afaceri, etc.). Ele permit aplicarea și dezvoltarea eficientă a competențelor legate de subiecte și de cercetare. Competențele transferabile pot fi dobândite prin formare sau prin experiență profesională ". Este esențial să se asigure că suficient cercetători au competențele cerute de economia bazată pe cunoaștere. Exemplele includ comunicarea, munca în echipă, spiritul antreprenorial, managementul proiectelor, DPI, etica, standardizarea etc.

De asemenea, afacerea ar trebui să se implice mai mult în dezvoltarea curriculei și în formarea doctorală, astfel încât abilitățile să corespundă mai bine nevoilor industriei, bazându-se pe activitatea Forumului pentru afaceri universitare și pe rezultatele proiectului EUA DOC-CAREERS. Există exemple bune de abordări interdisciplinare în universități care reunesc competențe variind de la cercetare până la abilități financiare și de afaceri și de la creativitate și design la abilități interculturale.

7. Asigurarea calității

Procedurile de responsabilizare trebuie stabilite pe baza de cercetare a învățământului doctoral și, din acest motiv, trebuie dezvoltate separat de asigurarea calității în primul și al doilea ciclu.

Scopul asigurării calității în educația doctorală ar trebui să fie îmbunătățirea calității mediului de cercetare, precum și promovarea unor proceduri transparente și responsabile pentru subiecte precum admiterea, supravegherea, acordarea diplomei de doctorat și dezvoltarea carierei. Este important să subliniem faptul că nu este vorba despre asigurarea calității doctorale în sine, ci mai degrabă procesul sau ciclul de viață, de la recrutare până la absolvire.

Această școală oferă programe în:
  • Engleză
  • Italiană

Vedea Doctorat » Vedea Health Doctorate »

Programe

Această școală oferă și:

Doctorat

Doctor în Arhitectură, Design, Planificare

Campus Cu normă întreagă 3 anii November 2019 Italia Camerino

Domeniu: arhitectură, proiectare, planificare [+]

Domeniu: arhitectură, proiectare, planificareArhitectură, teorii și designInovație de proiectarePlanificarea urbană durabilă

Locații de predare - Ascoli Piceno - Site-ul satelit al Universității Camerino

[-]

Doctor în Științe Juridice și Sociale

Campus Cu normă întreagă 3 anii November 2019 Italia Camerino

Domeniu: științe juridice și sociale [+]

Domeniu: științe juridice și socialeDreptul civil și legalitatea constituționalăDrepturi fundamentale în societatea globalăDreptul civil și legalitatea constituțională

Curriculumul Drept civil și legalitate constituțională urmărește dobândirea de metodologii care vizează dezvoltarea unor tehnici de interpretare corespunzătoare complexității legii în vigoare; capacitatea de a interpreta pe baza regulilor de valoare naționale, europene și internaționale privind relațiile de drept privat; reinterpretarea relațiilor economice juridice în perspectiva personalistă a ordinii juridice constituționale existente.

Au aprofundat relația delicată dintre dreptul material și dreptul procesual, acordând o atenție deosebită problemei justiției civile și utilizării instrumentelor alternative la procesul judiciar pentru soluționarea litigiilor.... [-]


PhD in Science and Technology

Campus Cu normă întreagă 3 anii November 2019 Italia Camerino

[+]

Acestea includ mineralogia, geofizica, tectonica, geochimia / petrologia, geologia structurală, sedimentologia, procesele de suprafață a pământului și educația științifică a Pământului.

[-]

Contactează

Adresă, linia 1 International School of Advanced Studies Polo di Alta Formazione Via Madonna delle Carceri 9
62032 Camerino, Marche, Italia