Citește Descrierea Oficială

O Facultatea de Educație este una dintre cele șaptesprezece facultăți asociate sub umbrela Universității Charles din Praga. Scopul său principal este de a instrui profesorii și alte categorii de personal pedagogic pentru toate tipurile de școli și sisteme școlare, la diferite niveluri de studiu (licență și master) și formulare. În timp ce alte cinci facultăți din cadrul Universității Carol sunt, de asemenea, calificate în mod oficial pentru a instrui profesori, ceea ce face ca la Facultatea de Educație unică este durata și complexitatea concentrării sale educaționale. Facultatea oferă pre-nivel universitar și formarea continuă a profesorilor de servicii în următoarele domenii: Umanistice, Științe sociale, Artă Educație, Educație fizică, matematică și științe ale naturii.

Facultatea este în prezent de formare de aproximativ 4200 de studenți din ambele BA și programe de studii de masterat, plus aproape 10 000 de studenți predate într-o gamă largă de forme combinate ale programelor de studiu, în principal, ca o parte a dezvoltării profesionale a cadrelor didactice.

Facultatea este, de asemenea, deschis pentru studenții străini cu taxă, care se pot înscrie la programe predate în limba engleză. Facultatea participă la programul internațional Erasmus Mundus care vizează facilitarea mobilității studenților și cadrelor didactice.

Programele de studii de licență și masterat

În 2006, facultatea a adoptat sistemul de credite ECTS, care este recunoscut în toate țările UE și, prin urmare, permite o mobilitate mai ușoară studenților în cadrul UE. Cel care studiază Facultatea de Educație studiază în mod tipic o combinație de două discipline.

programe de studii de licență

Programul de studiu BA 3 ani, își propune să ofere studenților cunoștințe substanțiale în cele două subiecte alese, dar aceasta nu constituie un grad didactic - absolvenții BA nu sunt calificate în mod oficial pentru a preda. Acesta este motivul pentru care structura de cursuri obligatorii și opționale oferite în cadrul programului este adaptat într-un mod care se acumulează experiența profesională în disciplinele alese mai degrabă decât abilitățile educaționale și competențele didactice ale studenților. Programa analitică BA include, prin urmare, numai câteva cursuri în discipline pedagogice și psihologice. Cu toate acestea, programa include, de asemenea, o practică obligatorie de predare motivaționale, care ar trebui să ajute elevii să decidă dacă doresc să continue în studiul de follow-up MA pentru a câștiga un grad didactic.

Programe de studii de master

Absolventii programului de follow-up MA 2 ani va fi dobândit competențe substanțiale în domeniul profesional acoperite de cele două subiecte principale ale alegerii lor și, în plus față de aceasta, ei vor de asemenea, s-au dezvoltat pedagogice, competențele psihologice și didactice, crucial pentru orice profesie didactică. Astfel, în afară de cursuri obligatorii și opționale, care caută să se solidifice expertiza profesională a studenților, programa AM include, de asemenea, adaptate în mod specific cursuri didactice și o practică pedagogică de student cu drepturi depline, toate acestea sunt integrate într-un sistem organic și interconectate. Absolvent al studiului MA follow-up este pe deplin calificat pentru a preda în învățământul primar și secundar superior.

istorie

O Facultatea de Educație la Universitatea Charles la Praga a fost fondată în noiembrie 1946, pe baza unul dintre primele decrete prezidențiale care urmează să fie adoptată după restabilirea statului independent al Cehoslovaciei, și, de asemenea, la legea recent adoptată, care a urmărit să stabilească facultăți de învățământ la toate universitățile din acea zi, la . Acesta a fost punctul culminant al eforturilor de a asigura studii universitare substanțiale pentru cadrele didactice de la toate nivelurile, atât primare cât și secundare de durată. Facultatea de Educație la Universitatea Charles a fost deschis oficial pe 15 noiembrie 1946, in Rudolfinum Praga (Casa Artiștilor), iar lansarea festivă au participat presedintele ceh, dr Edvard Beneš.

Cu toate acestea, reforma 1953 școala a reușit dezmembrarea toate facultățile cehe de învățământ. Instituția nou înființată pentru formarea profesorilor de discipline generale a fost numit Universitatea Pedagogică - Școala Superioară de Pedagogie.

Totuși, o altă reformă a sistemului educațional ceh (realizat în 1959), a dat naștere la institutele pedagogice din Praga și Brandýs nad Labem, care au fost concepute pentru a instrui profesori primari, în timp ce viitori profesori de liceu trebuiau să studieze subiectele lor de bază la diferite facultăți, așa cum a fost cazul înainte de 1946. Facultățile cehe de învățământ nu au fost restabilite până în 1964. Este demn de menționat faptul că profesorii de liceu de artă, muzică și educație fizică au fost instruiți inițial la alte facultăți de la Universitatea Charles respective, în timp ce unele alsoattending pedagogice și psihologice cursuri la Facultatea de Educație.

La mijlocul anilor 1970 a văzut unificarea și fuzionarea rețelelor de formare a cadrelor didactice din învățământul primar și secundar și extinderea duratei de studii proprii de până la 5 ani. Acestea au fost mai degrabă vremuri nefericite, cat mai multe departamente au fost demontate sau anexate la diverse alte facultăți.

De-a lungul celor 50 de ani de existență a Facultății, a unui număr de experți demn de remarcat în diverse domenii de activitate au învățat în rândurile sale, cum ar fi Chiril Bouda, V. Hrabal, J. Charvát, Otakar Chlup, L. Kopeckij, J. Plavec, V. Tardy și F. Vodička, pentru a menționa doar câteva.

Programe predate în:
  • Engleză
  • Ceh

Această școală oferă și:

Doctorat

Charles University Faculty of Education

Programul de artă vizuală ca parte integrantă a domeniului educațional al artei și culturii are un mare potențial interdisciplinar. Absolvenții reprezintă specialiști nu ... [+]

Caracteristicile studiilor

Domeniul contemporan al educației artei vizuale este integrat în cercetarea condițiilor sociale și culturale de vizualizare (prezentare, imaginare și creație) înțelese ca o trăsătură specifică a ontogenezei umane, a culturii și a învățământului general. Studiul contribuie la o înțelegere profundă a gândirii creative, a învățării și a predării în domeniul culturii vizuale și a noilor funcții de colaborare și educație ale artei contemporane.

Programul de artă vizuală ca parte integrantă a domeniului educațional al artei și culturii are un mare potențial interdisciplinar. Absolvenții reprezintă specialiști nu numai în domeniul artelor vizuale și artistice, dar și în echipe de cercetare de pedagogie, pedagogie specială, psihologie de dezvoltare, media și studii culturale, studii culturale și pedagogice comparative, semiotică vizuală, știință cognitivă, estetică, teorie vizuală, si altii.... [-]

Republica Cehă Prague
Octombrie 2019
Engleză
La zi
4 ani
Campus
Online & Campus Combinate
Citiți mai multe în limba engleză
Charles University Faculty of Education

Scopul programului de doctorat Didactica de Chimie este de a pregăti specialiști pentru îmbunătățirea calității educației chimice în Republica Cehă, în conformitate cu ne ... [+]

Caracteristicile studiilor

Scopul programului de doctorat Didactica de Chimie este de a pregăti specialiști pentru îmbunătățirea calității educației chimice în Republica Cehă, în conformitate cu nevoile sociale actuale și în conformitate cu programele educaționale ale țărilor europene avansate pe baza rezultatelor cercetării științifice. Programul de doctorat se concentrează pe pregătirea specialiștilor în domeniul teoriei educației chimice, în conformitate cu cunoștințele curente de chimie, pedagogie, psihologie, sociologie, informatică și alte discipline. Este un program fără specializare.

Descrierea criteriilor de verificare și de evaluare

Discuție orală despre lucrarea scrisă și împreună cu cererea depusă la proiectul de cercetare. În cadrul examenului de admitere, solicitantul trebuie să dovedească cunoștințe relevante în materie didactică, chimie, discipline pedagogico-psihologice, informație și alfabetizare lingvistică (verificarea cunoștințelor de limbă engleză sau a limbii străine) și premisele cercetării (verificarea cunoștințelor aprofundate asupra subiectului , pe care candidatul dorește să o studieze în studii de doctorat).... [-]

Republica Cehă Prague
Octombrie 2019
Engleză
La zi
4 ani
Campus
Online & Campus Combinate
Citiți mai multe în limba engleză
Charles University Faculty of Education

Absolvent al doctoratului studiile în domeniul educației matematice sunt pregătite să se ocupe atât de probleme teoretice, cât și de aplicații în educația matematică a co ... [+]

Caracteristicile studiilor

Candidații pentru studii doctorale în Didactica matematică sunt așteptați să:

manifestă interes pentru educația matematică în general (de exemplu, prin participarea la conferințe științifice și conferințe pentru profesori);au o privire de ansamblu asupra celor mai importante reviste și cărți științifice legate de educația matematică,au o idee despre domeniul educației matematice pe care sunt dispuși să se concentreze în studiile lor și să fie capabili să o precizeze într-un proiect scris de până la 10 pagini (inclusiv întrebări tentative de cercetare, metodologie și fundal teoretic și o listă de referințe) .

Program fără specializare... [-]

Republica Cehă Prague
Octombrie 2019
Engleză
La zi
4 ani
Campus
Online & Campus Combinate
Citiți mai multe în limba engleză
Charles University Faculty of Education

Studiul este destinat celor interesați de o educație teoretică și filosofică continuă în filosofie și științe sociale. Condiția este o finalizare corespunzătoare a progra ... [+]

Studiul este destinat celor interesați de o educație teoretică și filosofică continuă în filosofie și științe sociale. Condiția este o finalizare corespunzătoare a programului de masterat, cu accent pe subiecte relevante sau conexe.

Scopul studiilor de doctorat în filosofie este de a instrui personalul științific de înaltă calificare, în acord cu studiul legilor generale din societatea respectivă din punct de vedere al ontologiei, gnoseologiei și eticii. Acestea ar trebui să fie împuternicite să rezolve problemele care au un caracter holistic și universal. Majoritatea absolvenților lucrează ca profesori universitari și au sarcina importantă de a educa elevii spre un nou tip de responsabilitate care să garanteze o dezvoltare socială solidă în toate domeniile.... [-]

Republica Cehă Prague
Octombrie 2019
Engleză,Germană
La zi
4 ani
Campus
Online & Campus Combinate
Citiți mai multe în limba engleză
Charles University Faculty of Education

Scopul studiilor doctorale este de a pregăti cercetători calificați în domeniul istoriei cehe și cehoslovac, care va deveni pilonul cercetărilor istorice viitoare. Studii ... [+]

Caracteristicile studiilor

Scopul studiilor doctorale este de a pregăti cercetători calificați în domeniul istoriei cehe și cehoslovac, care va deveni pilonul cercetărilor istorice viitoare. Studiile dezvoltă cunoștințe speciale ale doctoranzilor și le oferă o înțelegere mai profundă a specializării alese. Prin prelegeri și seminarii, doctoranzii se familiarizează cu cele mai recente cunoștințe ale științei istorice, precum și cu tendințele actuale ale metodologiei. Concentrarea studiilor de doctorat constă în prezentarea unei teze disertație scrisă a unei lucrări științifice originale bazată pe baza surselor originale. Ph.D. teza ar trebui să extindă rezultatele cercetărilor anterioare, iar doctoranzii au demonstrat, de asemenea, capacitatea de a gestiona subiectul cu metode adecvate și la nivel internațional.... [-]

Republica Cehă Prague
Octombrie 2019
Engleză
La zi
4 ani
Campus
Online & Campus Combinate
Citiți mai multe în limba engleză
Charles University Faculty of Education

Ph.D. studiile în Psihologia Educațională pregătesc elevul în activitatea de cercetare științifică în psihologia educațională, adică în psihologia aplicată subiectelor ed ... [+]

Caracteristicile studiilor

Ph.D. studiile în Psihologia Educațională pregătesc elevul în activitatea de cercetare științifică în psihologia educațională, adică în psihologia aplicată subiectelor educaționale. Studiile nu trebuie să compenseze instruirea pre-graduală (Psihologie) în cazul în care solicită camerele sau asociațiile de psihologi ca condiție pentru practica psihologică sau pentru studii ulterioare (în special în medicină). Ele adaugă competența cercetătorilor în domeniul educației prin intermediul psihologiei și prin înțelegerea contextului altor științe ale educației.

Descrierea criteriilor de verificare și de evaluare

Examen de admitere... [-]

Republica Cehă Prague
Octombrie 2019
Engleză
La zi
4 ani
Campus
Online & Campus Combinate
Citiți mai multe în limba engleză
Charles University Faculty of Education

Specializarea Teoria Muzicii și Educația se bazează pe selecția și sinteza disciplinelor muzicologice și muzicale, permițând o pregătire echilibrată a experților cu înalt ... [+]

Caracteristicile studiilor

Specializarea Teoria Muzicii și Educația se bazează pe selecția și sinteza disciplinelor muzicologice și muzicale, permițând o pregătire echilibrată a experților cu înaltă calificare în ceea ce privește cercetarea și predarea. În conformitate cu un spectru larg de pedagogie muzicală, specializarea urmează obiectul studiului corespunzător țintei: pregătirea specialiștilor în domeniul cercetării educației muzicale generale, formării profesionale și altor activități care necesită o astfel de specializare.

Descrierea criteriilor de verificare și de evaluare

Examen de admitere

Solicitanții depun o propunere scrisă de proiect de cercetare (inclusiv bibliografie) de până la 10 pagini pe subiectul vocațional selectat al candidatului. Proiectul de cercetare trebuie trimis împreună cu cererea la Departamentul de Științe, Facultatea de Educație, Universitatea Charles. Este de așteptat ca proiectul de cercetare să aibă propriile idei și să se dovedească a avea abilități de lucru științific. Proiectul trebuie să includă caracteristicile problemei de cercetare, ideea de bază a obiectivelor și structurii problemei și metodele de cercetare teoretică și literatura profesională.... [-]

Republica Cehă Prague
Octombrie 2019
Engleză
La zi
4 ani
Campus
Online & Campus Combinate
Citiți mai multe în limba engleză
Charles University Faculty of Education

Studiile de doctorat sunt concepute ca un program pregătitor pentru cercetători și cercetători a căror creație contribuie la dezvoltarea teoriei și cercetării în domeniul ... [+]

Caracteristicile studiilor

Studiile de doctorat sunt concepute ca un program pregătitor pentru cercetători și cercetători a căror creație contribuie la dezvoltarea teoriei și cercetării în domeniul științelor educației. Programul își propune, de preferință, să își consolideze expertiza relevantă, să difuzeze rezultatele și tendințele relevante ale cercetării în domeniul educației și să cultive competențele metodologice ale studenților doctoranzi. Obiectivul general al programului de studiu oferă studenților șansa de a se familiariza mai profund cu disciplinele pedagogice. Punctul focal al studiului doctoral este o disertație / teză de doctorat definită ca o lucrare științifică originală a cărei constatare îmbogățește domeniul de studiu respectiv în contextul mai larg al dezvoltării disciplinei. Consultări Datorită naturii și conținutului studiului, solicitantul poate consulta tema, structura proiectului și posibilitățile de procesare a acestuia cu potențialii supraveghetori ai studiilor doctorale.... [-]

Republica Cehă Prague
Octombrie 2019
Engleză
La zi
4 ani
Campus
Online & Campus Combinate
Citiți mai multe în limba engleză
Charles University Faculty of Education

Absolvent al programului de studii doctorale Învățământul special este dotat cu cunoștințe teoretice și abilități de cercetare în domeniul educației speciale. Absolventul ... [+]

Caracteristicile studiilor

Conținutul studiilor doctorale se concentrează în principal pe creșterea participării persoanelor cu dizabilități în societate, precum și pe îmbunătățirea calității vieții lor. O atenție deosebită este acordată aspectelor sociale.

Ph.D. Programul de studiu oferă educație într-un spectru larg de discipline de învățământ special. Elevii programului sunt pregătiți să dezvolte disciplina științifică a învățământului special în noua perspectivă menționată și să rezolve problemele actuale legate de calitatea vieții persoanelor cu dizabilități.

Cursurile individuale acoperă, de asemenea, aspectele de actualitate ale educației speciale în contextul internațional.... [-]

Republica Cehă Prague
Octombrie 2019
Engleză
La zi
4 ani
Campus
Online & Campus Combinate
Citiți mai multe în limba engleză

Charles University in Prague